Goede samenwerking

Dhr. Soeniel Doerga, is een geweldige rij instructeur. Altijd flexibel en betrouwbaar. Duidelijk in zijn uitleg en aanwijzingen. Ondanks mijn drukke werkschema heb ik met behulp van dhr. Doerga zeer snel mijn rijbewijs behaalt. Sodrive is bereid om met je mee te denken zodat alles zo soepel mogelijk verloopt. Ondanks dat het niet soepel begon heeft sodrive excuses aangeboden en alles recht getrokken. Sodrive en dhr. Doerga nogmaals bedankt.

In 5 rijlessen geslaagd voor praktijk examen ( Auto ) super bedankt!

Professional and efficient

Sodrive guided me through the whole process of obtaining my license with efficiency and professionalism. The driving instructor assigned to me was fantastic! I can highly recommend Sodrive.

Een goede opleiding en goede begeleiding

Ik heb het als zeer fijn ervaren. Je wordt op je gemak gesteld en ze zijn er voor je. Niets is te veel, ik zou zeggen doe een proefles en start erna met jou lessen

Ik wil team So Drive bedanken voor het behalen van mijn rijbewijs. Top service, goed rijinstructeur. Telefonisch altijd goed geholpen. Wil jij ook snel je rijbewijs aarzel niet neem contact met ze op je zou er geen spijt van krijgen :)

Ben in 1x geslaagd zeker een geweldige rijschool als het kon had ik 10 sterren gegeven ⭐️⭐️

Helemaal top !

Goeie instructeur gehad veel geholpen en alles liep goed wua comminicatie etc zeker aanteraden.

Vreselijk

Eerste instructeur was op de verkeerde plaats aanwezig, ondanks dat ik tijdens het telefonisch de rijles inplannen heb gevraagd of ik op een bepaalde locatie opgehaald zou worden en hij dit bevestigde. Hierna werd hij over de telefoon boos op mij. Toen maar een andere instructeur aangevraagd bij SoDrive zelf; 1x met deze instructeur gelest, bij het uitstappen geen nieuwe datum voor mij ingepland want hij zou nog contact met mij opnemen. Een nieuwe les inplannen bleef hij voor zich uitschuiven, nadat ik hier meerdere malen om had gevraagd. Uiteindelijk het contract ontbonden terwijl er geen opzeggingskosten op de website stonden bij de voorwaarden; deze hebben ze er na mijn e-mail snel bij gezet. Schandalig! Edit: de opzeggingskosten zijn naar mij teruggeboekt NAV de review. Het kantoor is fatsoenlijk

Hoi Azra, Allereerst hartelijk dank voor het delen van je review en je ervaring. We vinden het jammer dat het communicatie tussen jou en de rijinstructeur, anders is verlopen dan wat wij samen hadden gewenst. Wij zijn blij dat wij jou mogen spreken over het situatie wat je hebt meegemaakt. Jouw feedback nemen wij uiteraard mee om onze dienstverlening en het proces te verbeteren. We zijn blij dat deze afhandeling naar tevredenheid is verlopen en dat je zonder vertraging je rijopleiding elders hebt kunnen voortzetten. Jouw feedback is essentieel voor ons om te groeien en te verbeteren, maar mocht je alsnog interesse hebben, staan we je graag te woord tot het behalen van jouw rijbewijs. We wensen jou nog veel succes met het behalen van jouw rijbewijs. Met vriendelijke groet, Team Sodrive Rijopleidingen

Ferdi is geweldig

Ferdi heeft me rijbewijs gefixt gewoon

Beste instructeur

Fijne instructeur, begeleid je goed met een gezellige en tegelijkertijd strenge / strikte houding. Ingrijpen doet die niet onnodig en ziet het gevaar op tijd en legt je daarna alles op papier uit. Ik kan niet zeggen of alle instructeurs die rijden voor SoDrive even goed zijn als ***. Zeker een aan rader om bij *** les te nemen!

100!!!!

Goede en duidelijk kan niet fout gaan

Uitstekend rijschool

Uitstekend!

Top rijinstructeurs! Ik heb inmiddels mijn rijbewijs al behaald en met trost kan ik zeggen twijfel niet om je rijlessen te nemen bij SOdrive!!

De beste rijschool!

De beste Rijschool die er is! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Mijn rij instructeur gaf mij altijd goede uitleg en motivatie. En dat is heel belangrijk, vooral de dag van examen. Ik wil ze hierbij nogmaals heel erg bedanken.

Aanrader, Rijschool met goed geduld en duidelijke uitleg

Aanrader, rijschool met goed geduld en duidelijke uitleg

Een goed georganiseerde organisatie met professionele medewerkers

Vakkundig, professioneel, meedenkend en heel behulpzaam!

In 1x Geslaagd bij rijschool Sodrive!

Na meerdere rijscholen gereden te hebben, ben ik bij Sodrive terecht gekomen. Ik heb het advies van de klantenservice en de rijinstructeur gevolgd, hierdoor ben ik in 1x Geslaagd voor mijn rijbewijs! Bedankt ****** voor alle uitleg! Je hebt alles gedaan om mij in 1x te laten slagen.

Zeer slecht en teleurstellend

Mijn zoon is nu meer dan een jaar bezig met lessen. Het begon goed, met een vaste rijinstructeur. Toen deze uitviel, werd er pas na een aantal weken een ander ingezet. Met deze instructeur viel geen afspraak te maken. Elke keer zei hij tegen mijn zoon, dat hij geen afspraak in de agenda had staan, terwijl dit duidelijk via de app was bevestigd. Dit heeft 3 maanden geduurd. Geen lessen, geen afspraken. Zelf hoorden wij niks hierover van SoDrive. Totdat we gebeld hebben. Toen bleek ook dat er nog geen examendatum was ingepland. Weer 3 maanden extra wachten.

Sodrive is de beste rijschool!!

Nadat ik bij andere rijscholen geen goede lessen heb gekregen, ben ik bij Sodrive terecht gekomen. Ik ben gelukkig na velen rijscholen in goede handen terecht gekomen, de Rijschool waar ze eerlijk een advies geven op maat. Dankzij Sodrive ben ik in 1x geslaagd! Wil de rijinstructeur en de klantenservice enorm bedanken!

De beste rijschool!

Jullie zijn de beste rijschool! Altijd op tijd voor de rijlessen. Alles werd duidelijk uitgelegd met geduld. Daarom ook in 1 keer geslaagd voor mijn examen. Ik raad jullie zeker aan!

In 1 keer geslaagd

Fijne begeleiding gehad, waardoor ik in 1x ben geslaagd.

Mr Mohamed was echt een goeie instructeur!!!

Uitstekend servive

Sodrive is de beste rijschool! Zowel de medewerkers aan telefoonlijnen als de rijinstructeur hebben me heel erg goed geholpen. Ze zijn enorm behulpzaam en denken graag met je mee, waar het kan. Iedereen enorm bedankt! in 1x Geslaagd voor mijn Rijbewijs!!!!!

Goeie rijschool

Ik vind alles prima, namelijk de online theory package en goeie rij instructuur

Leuk

Toen ben ik naar sodrive overgestapt en was helemaal perfect gegaan met me examen