Ferdi is geweldig

Ferdi heeft me rijbewijs gefixt gewoon

Slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen door SoDrive

Na je eerste praktijkexamen moet je opeens 61 of 62 euro per 60 minuten betalen voor je herexamenpakket. Staat nergens op de website vermeld. Examendatum zouden ze voor mij verzetten als ik even snel zou betalen, niet gebeurd. Heb hier zeker 5 keer over gebeld. En bij het laatste gesprek werd mij verteld dat het uberhaupt niet verzet kan worden 6 weken voor de examendatum. Terwijl ik het examen 4 weken van te voren betaald heb. Voel me wel in de maling genomen hierdoor. Ik zou een vrouwelijke rij-instructeur krijgen, niet gebeurd. Als je belt wordt het gesprek snel afgeraffeld (door Wicky of Ricky), behalve als je komt betalen dan nemen ze de tijd. Medewerkers aan de telefoon komen geïrriteerd over als je vragen stelt. Als ik iets vraag waar ze geen antwoord op kunnen geven zeggen ze dat ik het aan de rij-instructeur moet vragen, terwijl ik het al gevraagd heb aan de rij-instructeur en de instructeur zzp’er is en dus sowieso niet over de regels en systemen van SoDrive gaat. E-mails worden niet beantwoordt, Whatsapp berichten ook niet. Ik wacht nog steeds op mijn geld (we zijn 20 dagen verder). Proefrijles is zogenaamd “morgen”, maar dat is ook niet waar. Ga niet in zee met dit bedrijf.

Beste instructeur

Fijne instructeur, begeleid je goed met een gezellige en tegelijkertijd strenge / strikte houding. Ingrijpen doet die niet onnodig en ziet het gevaar op tijd en legt je daarna alles op papier uit. Ik kan niet zeggen of alle instructeurs die rijden voor SoDrive even goed zijn als ***. Zeker een aan rader om bij *** les te nemen!

100!!!!

Goede en duidelijk kan niet fout gaan

Uitstekend rijschool

Uitstekend!

Top rijinstructeurs! Ik heb inmiddels mijn rijbewijs al behaald en met trost kan ik zeggen twijfel niet om je rijlessen te nemen bij SOdrive!!

De beste rijschool!

De beste Rijschool die er is! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Mijn rij instructeur gaf mij altijd goede uitleg en motivatie. En dat is heel belangrijk, vooral de dag van examen. Ik wil ze hierbij nogmaals heel erg bedanken.

Aanrader, Rijschool met goed geduld en duidelijke uitleg

Aanrader, rijschool met goed geduld en duidelijke uitleg

Een goed georganiseerde organisatie met professionele medewerkers

Vakkundig, professioneel, meedenkend en heel behulpzaam!

In 1x Geslaagd bij rijschool Sodrive!

Na meerdere rijscholen gereden te hebben, ben ik bij Sodrive terecht gekomen. Ik heb het advies van de klantenservice en de rijinstructeur gevolgd, hierdoor ben ik in 1x Geslaagd voor mijn rijbewijs! Bedankt ****** voor alle uitleg! Je hebt alles gedaan om mij in 1x te laten slagen.

Zeer slecht en teleurstellend

Mijn zoon is nu meer dan een jaar bezig met lessen. Het begon goed, met een vaste rijinstructeur. Toen deze uitviel, werd er pas na een aantal weken een ander ingezet. Met deze instructeur viel geen afspraak te maken. Elke keer zei hij tegen mijn zoon, dat hij geen afspraak in de agenda had staan, terwijl dit duidelijk via de app was bevestigd. Dit heeft 3 maanden geduurd. Geen lessen, geen afspraken. Zelf hoorden wij niks hierover van SoDrive. Totdat we gebeld hebben. Toen bleek ook dat er nog geen examendatum was ingepland. Weer 3 maanden extra wachten.

Sodrive is de beste rijschool!!

Nadat ik bij andere rijscholen geen goede lessen heb gekregen, ben ik bij Sodrive terecht gekomen. Ik ben gelukkig na velen rijscholen in goede handen terecht gekomen, de Rijschool waar ze eerlijk een advies geven op maat. Dankzij Sodrive ben ik in 1x geslaagd! Wil de rijinstructeur en de klantenservice enorm bedanken!

De beste rijschool!

Jullie zijn de beste rijschool! Altijd op tijd voor de rijlessen. Alles werd duidelijk uitgelegd met geduld. Daarom ook in 1 keer geslaagd voor mijn examen. Ik raad jullie zeker aan!

In 1 keer geslaagd

Fijne begeleiding gehad, waardoor ik in 1x ben geslaagd.

Mr Mohamed was echt een goeie instructeur!!!

Uitstekend servive

Sodrive is de beste rijschool! Zowel de medewerkers aan telefoonlijnen als de rijinstructeur hebben me heel erg goed geholpen. Ze zijn enorm behulpzaam en denken graag met je mee, waar het kan. Iedereen enorm bedankt! in 1x Geslaagd voor mijn Rijbewijs!!!!!

Goeie rijschool

Ik vind alles prima, namelijk de online theory package en goeie rij instructuur

Leuk

Toen ben ik naar sodrive overgestapt en was helemaal perfect gegaan met me examen

Ik heb nieuwe ervaring opgedaan.

Ik onderscheid verschillende situaties op de weg en mijn rijniveau is aanzienlijk gestegen!

Altijd moeilijk om een goede rijschool te vinden en ben niet snel tevreden. Maar ik ben gewisseld van rijschool en toen naar so drive overgestapt. Spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Goede rij instructeur. Houd rekening met de punten waar ik moeite mee had. In 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader!

Goeie duidelijke service

Vloeiend duidelijk en snelle klantenservice.

Een geslaagd pakket

Ik heb bij sodrive 10 blokuren afgenomen. Samen met een goede en behulpzame instructeur ben ik geslaagd voor mijn praktijk examen.!

De beste rijschool van Nederland!

Sodrive is de beste rijschool van Nederland!! Eerst leste ik bij een rijinstructeur in Rotterdam. Na mijn verhuizing naar Utrecht hebben ze een instructeur in Utrecht geregeld, allebei top Rijinstructeurs!!! De kantoormedewerkers zijn ook echt mee denkend, heel fijn! Jullie verdienen meer dan 10 sterren!!!

Veel onnodige stress

Dit ligt niet zo zeer aan sodrive, want die zijn wel met een oplossing gekomen, maar ik heb veel onnodige stress gehad door mijn eerste instructrice, ik werk 5 dagen in de week en had de vrijdag middag open staan voor lessen, maar een vaste dag met haar afspreken zat er niet in. Met wat pech leste ik 1x 50 minuten in de 2 a 3 weken. Haar wc tijden gingen van mijn tijd af, en als ik met werk een uitloper had en dit ook vantevoren aangaf dat ik mogelijk niet gelijk om 12 uur klaar kan staan, dreigde ze dit van m'n 50 minuten af te trekken. Uit eindelijk heb ik lessen op hold moeten zetten omdat ik m'n theorie nog niet had, instructrice wist hiervan, maar eenmaal gehaald een aantal maanden later wilde ik het weer oppakken, en kreeg ik heel brutaal te horen dat ze me had afgemeld en dat ik sodrive maar moest bellen voor een ander. Dit was al 20 van de 25 lessen verder. Sodrive heeft me een ander aangewezen, en dat was een redder in nood, met nog 15 lessen erbij heb dankzij haar m'n rijbewijs gehaald. **** van rijschool ANWB/woensel is geweldig. Super bedankt voor alles wat je in de korte tijd hebt gedaan voor me, want zat ik nog bij m'n oude instructrice had ik het zeker niet gehaald. So drive, sorry maar de hele ervaring heeft wel een zure nasmaak achter gelateten. Ondanks dat jullie het hadden opgelost, het had voorkomen kunnen worden. Had ik van te voren geweten dat dit zo zou lopen was ik nooit via jullie gaan lessen

Heel erg goed

Ik be

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.