Fijne rijlessen gehad!

Mijn rijinstructeur was vriendelijk en duidelijk. Veel geleerd en uiteindelijk mijn rijbewijs kunnen halen.

Ze hebben me zo snel een examen kunnen inplannen en zijn zekker ook eerlijk probeert geen geld uit je te hallen zekker een aanrader

Zeer goed les gekregen

Zeer goede rijschool, ik heb altijd duidelijke uitleg gekregen bij verschillende situaties. Er was ook altijd ruimte voor vragen. Mocht ik iets nog graag extra willen oefenen was dat ook altijd mogelijk. Ook was het niet heel duur, een zeer goede prijs kwaliteit verhouding dus. Kortom, ik heb hier met plezier les gehad en zou het ook zeker aanraden aan andere.

Superfijne lessen

Mijn ervaring met SoDrive is supergoed. Vanaf het eerste contact word je heel netjes geholpen, en ze zijn ook supergoed bereikbaar. Ik heb les gehad van Osman, en ik kan hem aan ie-de-reen aanraden. Na een paar keer lessen met andere instructeurs, was het een hele fijne ervaring om bij iemand te lessen die zo ervaren is, zo goed kan uitleggen, en je ook zo goed op je gemak stelt. In plaats van dat ik stress voelde voor de lessen, kon ik er gewoon naar uitkijken! Kortom: dikke 10 voor SoDrive en nog een 11 voor Osman!!!

Grweldig

Instructeur was heel duidelijk en rustig. Fouten maken mag maar wel van leren. Top ervaring

Goede rijinstructeur en duidelijk uitleg

De rijlessen waren duidelijk en makkelijk in te plannen, de rijinstructeur was aardig en gaf duidelijke instructies

Goede rijschool

Vandaag 13-06-2024 in 1x geslaagd bij instructeur Caner!! Hij legt alles goed en duidelijk uit!! Zonder hem had ik dit niet kunnen halen! Kortom: ik zou iedereen aanraden om hun rijbewijs bij Sodrive te halen.

Rijinstructeur was best

Beste rijinstructeur

Super fijn begeleidt

Vanaf moment 1, de proefles, voelde ik mij ontzettend fijn en veilig bij mijn rijinstructeur. Hij is streng voor me geweest wanneer het moest maar ik kon altijd met hem lachen en hij is altijd enorm begripvol en behulpzaam geweest, waar ik enorm dankbaar voor ben. Verder was het contact met de klantenservice van SoDrive super fijn

Wat heb ik toch genoten van me rijlessen en wat zijn de medewerkers van Sodrive toch behulpzaam ik vond alles goed en heb me rijbewijs in 1 keer geslaagd ze adviseren mij een pakket en die pakket heb ik genomen en heb me rijbewijs gehaald fantastisch ben super blij met hun

Mijn ervaring met Sodrive met 1 woord is UITSTEKEND!! Ik ben blij met het keuze voor Sodrive. Ik mocht meteen hetzelfde week al een proefles afnemen, daarna binnen 3 maanden een examen kunnen afleggen. Door de goede begeleiding van mijn rijinstructeur en geduld, heb ik alles op mijn gemak alles kunnen leren. Ik ben je enorm dankbaar ******. De medewerkers van kantoor wil ik ook heel erg bedanken en meedenken voor het snelle afhandeling!!!

Kort maar krachtig

Ik heb maar een paar lessen gehad me Yasin maar dat was al genoeg. Ik heb er heel veel eruit gekregen wat mij toch dat laatste zetje heeft gegeven om mijn examen te halen. Hij was zeer rustig en vondt het geen probleem om dingen bij mij te herhalen totdat het bij mij doorkwam.

Ik heb er echt van genoten en rijinstructeur was top

Passed first try

Good driving school and a good driving instructor

!

!

top rijschool

hele fijne mensen

Goede samenwerking

Dhr. ***, is een geweldige rij instructeur. Altijd flexibel en betrouwbaar. Duidelijk in zijn uitleg en aanwijzingen. Ondanks mijn drukke werkschema heb ik met behulp van de rij instructeur zeer snel mijn rijbewijs behaalt. Sodrive is bereid om met je mee te denken zodat alles zo soepel mogelijk verloopt. Ondanks dat het niet soepel begon heeft sodrive excuses aangeboden en alles recht getrokken. Sodrive en rij instructeur nogmaals bedankt.

In 5 rijlessen geslaagd voor praktijk examen ( Auto ) super bedankt!

Professional and efficient

Sodrive guided me through the whole process of obtaining my license with efficiency and professionalism. The driving instructor assigned to me was fantastic! I can highly recommend Sodrive.

Een goede opleiding en goede begeleiding

Ik heb het als zeer fijn ervaren. Je wordt op je gemak gesteld en ze zijn er voor je. Niets is te veel, ik zou zeggen doe een proefles en start erna met jou lessen

Ik wil team So Drive bedanken voor het behalen van mijn rijbewijs. Top service, goed rijinstructeur. Telefonisch altijd goed geholpen. Wil jij ook snel je rijbewijs aarzel niet neem contact met ze op je zou er geen spijt van krijgen :)

Ben in 1x geslaagd zeker een geweldige rijschool als het kon had ik 10 sterren gegeven ⭐️⭐️

Helemaal top !

Goeie instructeur gehad veel geholpen en alles liep goed wua comminicatie etc zeker aanteraden.

Vreselijk

Eerste instructeur was op de verkeerde plaats aanwezig, ondanks dat ik tijdens het telefonisch de rijles inplannen heb gevraagd of ik op een bepaalde locatie opgehaald zou worden en hij dit bevestigde. Hierna werd hij over de telefoon boos op mij. Toen maar een andere instructeur aangevraagd bij SoDrive zelf; 1x met deze instructeur gelest, bij het uitstappen geen nieuwe datum voor mij ingepland want hij zou nog contact met mij opnemen. Een nieuwe les inplannen bleef hij voor zich uitschuiven, nadat ik hier meerdere malen om had gevraagd. Uiteindelijk het contract ontbonden terwijl er geen opzeggingskosten op de website stonden bij de voorwaarden; deze hebben ze er na mijn e-mail snel bij gezet. Schandalig! Edit: de opzeggingskosten zijn naar mij teruggeboekt NAV de review. Het kantoor is fatsoenlijk

Hoi Azra, Allereerst hartelijk dank voor het delen van je review en je ervaring. We vinden het jammer dat het communicatie tussen jou en de rijinstructeur, anders is verlopen dan wat wij samen hadden gewenst. Wij zijn blij dat wij jou mogen spreken over het situatie wat je hebt meegemaakt. Jouw feedback nemen wij uiteraard mee om onze dienstverlening en het proces te verbeteren. We zijn blij dat deze afhandeling naar tevredenheid is verlopen en dat je zonder vertraging je rijopleiding elders hebt kunnen voortzetten. Jouw feedback is essentieel voor ons om te groeien en te verbeteren, maar mocht je alsnog interesse hebben, staan we je graag te woord tot het behalen van jouw rijbewijs. We wensen jou nog veel succes met het behalen van jouw rijbewijs. Met vriendelijke groet, Team Sodrive Rijopleidingen

Ferdi is geweldig

Ferdi heeft me rijbewijs gefixt gewoon

Brabantsestraat 16

3074RS Rotterdam