Een mooi dakraam dat snel is geplaatst.

De medewerkers kwamen een uur later dan gepland door het vele werk. De steiger kon helaas niet geplaatst worden aan de zijde van het dakraam omdat de steiger te breed was voor de ruimte tussen de muur en de schuur. De steiger is daarom aan de andere kant van het huis geplaatst. De oude dakraam was snel verwijderd en het nieuwe raam werd al even snel geplaatst. De zonwering werd aangebracht en de naden bij de binnenbetimmering werd netjes afgekit. De rommel op de zoldervloer werd netjes aangeveegd en afgevoerd. Het geheel ziet er schitterend uit.

Zeer te vrede !

De gevraagde offerte was snel en duidelijk, zo ook de opdracht verstrekking. De montage door twee aardige mannen (Alex en Bob) ging uitstekend. Ze weten exact hoe dit moet, technisch, samenwerken, en schoon.

Alles snel en goed geregeld

Vervangen dakramen met online informatie

Weer heel tevreden met 2 veluxdakramen op zolder. Goede communicatie, betrouwbaar, keurige oplevering met uitleg.

Top bedrijf klantvriendelijk, super goed werk geleverd

Een super goede ervaring. Ik kan ze iedereen aanbevelen, niet allen qua werk maar ook qua prijs. Goed werk geleverd netjes alles afgewerkt zelfs schoongemaakt. Nogmaals bedankt mannen.

Vriendelijk, ervaren

Medewerkers zijn vriendelijk en ervaren

Netjes gedaan

Prima werk

Snel , goed en netjes.

Vakkundige service

Goede communicatie en vakkundige en snelle service. In twee uur twee dakramen vervangen.

Snelle en goede vervanging

Eenvoudig proces om nieuw tuimelraam te bestellen en laten vervangen. Tijdvak voor start vervanging was twee uur. Tijdvak werd helaas niet gehaald en niet over gecommuniceerd. Vervanging verliep vlot, netjes en naar volle tevredenheid.

Vakkundig, flexibel en scherp in de prijsstelling!

De installateurs kwamen in overleg zelfs nog een weekje eerder dan in eerste instantie gepland. Alles werd opgeleverd zoals verwacht.

Vriendelijk, professioneel en vakkundig personeel!

De jongens waren op tijd. Stelden zich netjes voor. Eén van de jongens legden keurig uit wat ze gingen doen. Stelde zelfs de vraag of ze naar boven mochten richting de kamer waar de nieuwe dakramen geplaatst moesten worden. De sloop, plaatsing en afwerking werden keurig gedaan. De persoon die boven in de kamer het werk verrichte liet na afloop ook de lichte schade aan het schilderwerk zien. Dat was minimaal. Heb aangegeven dit zelf te herstellen. Men vroeg zelfs om de stofzuiger om het netjes op te leveren. Wij gaven aan dat zelf te doen. Men was binnen een 1,5 uur weer klaar. Top bedrijf. indien nodig laten wij volgend jaar nog een dakraam door dit bedrijf vervangen. Komen hun afspraken na. Zijn niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste. We hebben ook nog eens 10 jaar garantie op de montage en de dakramen.

In alle opzichten en helemaal TOP

Ja, in alle opzichten een bijzonder goede ervaring. Goede communicatie, volgens afspraak afgehandeld, vriendelijke en bekwame monteurs. Vooraf een bezoek gebracht aan de showroom.

Zou het zo weer doen.

Ik heb een paar offertes aangevraagd en die met elkaar vergeleken. De prijs en de voorwaarden waren hier het gunstigst. De uitvoering was vlot en netjes, eigenlijk zoals je al je projecten zou willen zien verlopen. Na het plaatsen geduldige uitleg hoe alles werkt en de werkplek opgeruimd en afval meegenomen. Een volgend raam zou ik zo weer doen.

Topkwaliteit

Hele vriendelijke en vakkundige installateurs. Prima uitleg gekregen achteraf over de geïnstalleerde dakramen. Toppers!

Op tijd, netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd.

Was voor ons de 2e keer dat wij met Dakraamservice een werkafspraak hebben gemaakt. dat zegt mijn inziens voldoende!

Snel, effectief

Snelle, effectieve en professionele service

Vakkundig, goede prijs

Offerte snel en goed geregeld en een van de goedkoopste. Dakraam snel een vakkundig vervangen, vriendelijk personeel, de boel schoon achtergelaten en het oude raam en materiaal meegenomen We zijn erg blij met ons nieuwe dakraam.

Prima gasten die weten hoe te handelen.

Wel behang in slaapkamer beschadigd

Gewoon goed

Monteurs hebben netjes gewerkt en alles schoon achter gelaten.

Prettige en vakkundige service.

De service monteurs kwamen vroeger dan afgesproken, maar gelukkig was ik net op tijd thuis. De montage is prettig en naar mijn mening kundig uitgevoerd. Het laatste raam is niet geplaatst, omdat er een wespennest in de buurt zat. Ze komen dinsdag 16 juli dit raam opnieuw plaatsen. Ik heb een wespennest verdelger ingehuurd. Deze kon geen nest vinden, maar heeft onder alle rondom liggende tegels een dodelijk poeder gespoten. Hopelijk lukt het nu wel.

Goed en snel werk geleverd

Super prof en snel geplaatst

Aardige mensen .. snel en kwaliteit dakramen

Afspraak gemaakt maar bedrijf kwam niet

Heel goede communicatie (offerte, afspraak inplannen). Maar op de ingeplande dag kwamen ze niet. Geen mail, geen telefoontje. Ik heb geprobeerd te achterhalen wat er mis ging maar er was ook geen reactie meer op mails. Ik heb ook gebeld (spraakbericht achtergelaten) maar ze hebben niet teruggebeld. Het is zeer teleurstellend om maanden te wachten zonder dat iets gebeurt. Het is ook heel vreemd als ik zie dat andere reviews heel positief zijn...

Goedemiddag Wilfried, Dank voor het delen van je ervaring. Wat ontzettend vervelend dat je van ons een opdrachtbevestiging hebt ontvangen, maar dat wij vervolgens niet zijn langsgekomen. Zoals telefonisch besproken, is deze afspraak helaas niet goed in de agenda terechtgekomen. Dit is een handmatige handeling. Helaas is één van ons vergeten dit vinkje aan te klikken, waardoor deze opdracht niet in onze agenda is terechtgekomen. Stomme fout van ons dus! :( Wij komen over 3 weken graag bij je langs om jouw dakraam met veel plezier te vervangen. En, nemen het afval en de verpakkingsmaterialen dan kosteloos voor je mee, om de pijn hopelijk iets te verzachten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!! Wij staan tot je dienst bij verdere vragen en/of opmerkingen. Met vriendelijke groeten, Luuk - Team Dakraam Vervangservice

Werk keurig volbracht.

Bezoek gebracht aan showroom en uitleg gekregen. Naar aanleiding hiervan 2 nieuwe dakramen laten plaatsen.

Obool 8

2353TG Leiderdorp