Perfect uitgevoerd!

Zijn heel blij met perfecte uitvoering van vervanging van 6 dakramen! Zullen jullie bedrijf zeker aanbevelen!

Top en professionele service

Met complimenten voor Maaike van de klantenservice Dankzij haar is alles top verlopen Uitstekende communicatie En super geregeld

Met horten en stoten prima

De offertes zijn niet gelijk in 1 keer goed. Controleer dit dus. Maar uiteindelijk dus wel goed. De planning is ook niet de scherpste, maar komen wel. Dan gaat uiteindelijk de bel. Gedaan met de rust. 3 jonge gasten waarvan je zou kunnen denken dit gaat nooit goed. Maar weten precies waar ze mee bezig zijn. Als een wervelwind gaan ze door het huis. Het lijkt chaotisch maar het is een geoliede machine die uitblinkt in effectiviteit. Er blijkt een verkeerde goot te zijn geleverd wat vervolgens binnen 30 minuten wordt gebracht door een 4e collega die 1 van de andere vervangt en naadloze inpast bij de andere 2. Super aardig en gasten waarvan je hele bedrijf wel mee zou willen vullen. Niet lullen maar poetsen en dit op een heerlijke ontspannen manier. Alles keurig geplaatst, uitleg gekregen alles netjes opgeruimd. O ja ze zijn met de prijs veruit de goedkoopste. Zou ik bijna vergeten. nu wachten op de echte najaarsstormem met regen of alles echt goed waterdicht is. Daar heb ik wel vertrouwen in.

Top turn key oplossing

Heldere communicatie, soepele planning, snelle afspraak. Plaatsing door zeer kundige en vriendelijke mannen. Mooie afwerking en schone oplevering. Ik ga sparen voor de vervanging van de overgebleven ramen!

Top geregeld

Snel, Netjes en goed

Keurig verzorgd en snel geregeld

Twee oude velux ramen laten vervangen door 2 elektrische bedienbare velux ramen met verduisterende raambekleding. Echt een upgrade. En vlot geleverd en goed geïnstalleerd door vakmannen.

Jullie hebben een prachtig raam gemonteerd bij ons

Snelle prijs op de website gevonden

Werkwijze was een ramp

Al het materiaal werd op bedden gelegd en alles werd geprepareerd in te slaapkamers. Hierdoor dus ijzersplinters uit het babybedje en van speelkleed moeten halen. Schandalig!

Top bedrijf

Nadat wij 1 dakraam hadden laten vervangen zag ik pas na een week dat er op het kunstof een paar krasjes zaten, Bij het leveren van het tweede dakraam liet ik dit zien. Hier werd zeer snel op gereageerd met eindresultaat dat we een korting kregen op de rekening.

Snelle , nette goede service

Goed en snel geregeld vakkundig, nette jongens , en service gericht.

Goede, snelle en professionele service

Goede, snelle en professionele service

Goede service, altijd vriendelijk aan de telefoon. Personeel werkt netjes. Mooie dakramen!!

Alles super netjes offerte en het plaatsen

Super bedrijf bij twijfel doen! Het is heel netjes gedaan geen rommel niks.

Goede, snelle service

Dakraam Vervangservice was heel snel met reageren en plaatsen. Ze moesten nog wel de afspraak een paar uur verplaatsen, maar hier werd helder over gecommuniceerd. Het resultaat is mooi en ze hebben het netjes achtergelaten.

Uitstekend bedrijf, een voorbeeld voor de branche

Na wat googelen uitgekomen bij dakraam-vervangservice. Omdat het een beetje rare tijden zijn is het lezen van reviews een must. Zag er goed uit en ik had ook een heel goed gevoel bij het bekijken van de duidelijke site. De communicatie daarna over de offerte was ook plezierig en al drie weken later, konden de 2 bestelde dakramen met verduisteringsgordijnen geplaatst worden. De twee monteurs gingen professioneel en zeer geroutineerd te werk, en waren binnen 2 uur weer vertrokken. De zolder zag eruit alsof er niets gebeurd was, behalve dan met de 2 nieuwe Velux ramen, prachtige producten. Keurig. Al het afval tot de laatste snipper mee in de bus. Een voorbeeld voor de branche.

Betrouwbare partij met een goede service

Betrouwbaar, goede prijs, vriendelijke medewerkers en goede service. Ik ben erg tevreden over de voorbereiding en uitvoering van de werkzaamheden!

Snel, netjes, volgens afspraak

Duidelijke offerte, op korte termijn dakramen geplaatst. Alles volgens afspraak.

Netjes gedaan bedankt

Alles netjes afgewerkt en geplaatst ben dik tevreden.

Prima communicatie en vriendelijk personeel

Moesten een dakraam laten vernieuwen ivm ouderdom. Bij dakraam vervangservice terecht gekomen via internet. Lekker snelle communicatie met kantoor personeel. Vriendelijk, open en eerlijk. Monteurs ook vriendelijk en netjes. Zou hier zo weer een nieuw dakraam bestellen!

Bewezen diensten

Optijd is er gecommuniceerd waar de werknemers waren en hoelaat zij zouden arriveren. Vriendelijk kwamen zij aan en nadat zij de dakramen hadden bekeken hebben zij aan mij gelijk kenbaar gemaakt dat zij helaas niet in staat waren om de horren ook te kunnen plaatsen. Na wat aanpassingen zou het prima mogelijk zijn om de horren zelf te kunnen plaatsen. Heb daarvoor ook wat meer korting ontvangen. Klus duurde 1,5 uur en alles is werkelijk netjes achtergelaten. Kreeg ook uitleg over de raambekleding en bediening van het raam zelf. Je denkt het niet nodig te hebben maar ik heb nooit geweten dat er een “zeemstand” was :)

Afspraken worden nagekomen Product en montage zijn prima Er wordt netjes gewerkt

Prima werk afgeleverd

Snel en keurig geplaatst en ervaren mannen hebben netjes gewerkt . Top!

Magisch

Ze kwamen en even later was het alweer gedaan netjes en waterdicht :-)

Contact met het bedrijf via de telefoon is sinds wat lastig. Waren niet altijd bereikbaar, maar beide wel altijd netjes terug. De installatie was in 1 woord top! 2 kundige en nette jongens die zelfs na afloop gestofzuigd hebben op de kamer! Super service!

Snelle service

Na eerst een goed contact en overleg via de mail, kon al erg vlug mijn oude dakraam vervangen worden voor een mooie nieuwe velux raam. De monteurs hadden de klus zo geklaard en hebben alles netjes achter gelaten.