Vlot geplaatst en duidelijke uitleg. Top.

Ben zeer tevreden over de vlotte plaatsing van het dakraam. Netjes gewerkt en duidelijke uitleg over de bediening.

Zeer goede uitvoering!

Snelle prijsopgaaf Concurrerende prijs Kundige monteurs Snel gemonteerd Op afgesproken tijd

Komen hun afspraken na, klantvriendelijk en vakbekwaam. Erg tevreden.

Vakkundige en prima service

De inbouwend gaan zeer vakkundig te werk.

Aardige monteurs erg snel en netjes.top Enkelt één raam had wat schade. Hoop dat we er uitkomen?

Beste Bert, Bedankt voor je feedback! Natuurlijk vervelend dat er het hout van één van de dakramen een beschadiging vertoont. Soms kan dit helaas gebeuren in het transport, of wellicht is één van de monteurs er tegenaan gekomen. Uiteraard gaan wij dit voor je herstellen. Als je een nieuw VELUX dakraam aanschaft, moet dit natuurlijk ook wel voelen als nieuw ;-) Wij hebben per e-mail al een datum afgesproken hiervoor. Mochten er nog vragen zijn, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Luuk - Dakraam Vervangservice

Snel gewerkt maar helaas de hor niet geplaatst

In de mail stond dat ik gebeld zou worden als ze onderweg waren dit is helaas niet gebeurd. Ze stonden een halfuur voor de eindtijd voor de deur met 3 personen waaronder een leerling/stagiere denk ik. Helaas kon volgens de medewerker de hor niet geplaats worden door een 2 cm houten randje rondom het raam, met mijn vraag of dit dan eraf gehaald kon worden zodat de hor toch geplaatst kon worden werd niet gereageerd. Zoals afgesproken zouden we zelf de spullen afvoeren en deze werden netjes voor mij buiten in de voortuin gelegd. Helaas lag mijn trap en overloop wel vol met troep van het oude dakraam en loodlap wat er afviel door het naar beneden brengen. Ik kon dus mijn hele huis zuigen nadat ze weg waren. Ondanks dat hebben ze het raam netjes geplaatst en de zonwering en verduisteringsgordijn netjes geplaatst. Het had wel heel fijn geweest als ze met een kleine aanpassing en eventueel bijbetalen van mijn kant de hor hadden kunnen plaatsen want dit was eigenlijk het belangrijkste van het raam voor mijn zoon zijn kamer.

Mooi werk geleverd

De mannen van dakraamvervangservice hebben hard doorgewerkt voor het plaatsen van 4 nieuwe velux dakramen. 3x een MK08 geplaatst en 1x een UK08. Bij het grote zolder dakraam (UK08) ontstond een probleem doordat het dak toch te steil liep. Dit hebben ze keurig in overleg opgelost waardoor deze uiteindelijk alsnog met een kraan geplaatst kon worden. en de kosten hiervoor gedeeld. Erg te spreken over de communicatie en uitvoer! Dakraam vervangservice bedankt!

Super!

We zijn top geholpen, snelle reactie op mailtjes

Het vervangen van het dakraam is super netjes gedaan

Het duurde even voordat de afspraak kon worden ingepland, maar de monteurs kwamen op de afgesproken datum en tijd en het vervangen ging erg snel. Het nieuwe raam is erg netjes gemonteerd.

Dakraam vakkundig vervangen

Ons dakraam is vakkundig vervangen. Het ziet er geweldig. De monteurs waren zeer prettig in de omgang. We zijn zeer tevreden.

Prima geregeld en snel vervangen!

Het bedrijf was keurig volgens de afgesproken tijd aanwezig. De uit te voeren werkzaamheden werden duidelijk uitgelegd voordat men aan de slag ging. Het vervangen van 3 Velux dakramen was in 3 uurtjes gepiept. Kapotte/gescheurde dakpannen, die men tegen kwam, werden vervangen. Na afloop werd alles netjes opgeruimd en afgevoerd. Samen met een van de medewerkers alle geplaatste ramen nog eens nagelopen en op werking gecontroleerd. Chapeau!

Vakkundige installatie!

Vriendelijke vakkundige mensen, die keurig en snel het Velux dakraam hebben vervangen! Bovendien ten opzichte van de concurrentie zeer prijs voordelig! Alles werd ook weer schoon opgeleverd!

Netjes en professioneel geplaatste dakraam.

Goede ervaring met aanvraag offerte, alsmede met de monteurs

Duidelijke offerte ontvangen. Goede planning Monteurs waren keurig op tijd, Vriendelijk Snelle montage

Dakraam zonder problemen en netjes vervangen

Er is goed gewerkt en netjes gewerkt, alles ook goed opgeruimd met de stofzuiger.

Uitstekend offerte proces en levering/montage!

Bij aanvraag offerte prettig contact, meerdere opties besproken. Planning ging voortvarend, en de monteurs waren duidelijk vaklui, die ook prettig in de omgang waren. Vriendelijk, punctueel, probleemoplossend, en mooi eindresultaat.

Alles verliep prima

Er werd snel en goed gereageerd op vragen via de mail. Monteurs waren keurig op tijd, vriendelijk en vakkundig.

ze zijn wel goed

Hun doen hun werk wel goed gedaan

Goed, snel en netjes werk geleverd!

Twee monteurs hebben in een ochtend 3 Velux dakramen vervangen en 1 nieuwe geplaatst. Ze zorgden dat alles voor de voorspelde regen lekdicht was, werkten netjes en lieten de ruimten na afloop zelfs gestofzuigd achter! Kortom: prima welk geleverd. Een aanrader! De werkgever moet zuinig zijn op dit personeel!

geweldig

deze firma kan ik echt aan iedereen aanraden ze werken keurig en super snel ons dakraam was binnen 2 uur vervangen !

Snel, en klantvriendelijk het raampje vervangen

Vanwege regen de vervangen en dagje in overleg opgeschoven. Vriendelijke monteurs die efficiënt het raampje hebben vervangen. Ik ben tevreden.

Mooie dakramen

Dakramen keurig geplaatst. Aftimmering had veel beter gekund. Na telefonisch contact korting gekregen op aftimmering.

Goed uitgevoerd.

Goed uitgevoerd. Netjes achtergelaten, vriendelijke medewerkers.

Snel en nauwkeurig

Onze gehele ervaring met Dakraam Vervangservice was uitstekend. Ramen op voorraad, snel een afspraak en keurig geinstalleerd!

Ongekend snelle werkers! En een nette prijs.

Bij ons zijn 2 oude Velux GGL 3 kozijnen vervangen voor kunststof Velux PK 10. Het ongekende tempo waarmee de vriendelijke monteurs de oude ramen hebben verwijderd en de nieuwe hebben gemonteerd: indrukwekkend. De Velux jaloezie is ook keurig gemonteerd. Na afloop nog een uitleg over hoe de nieuwe ramen werken. In een woord: TOP! Wij kunnen niet anders dan dit bedrijf van harte aanbevelen.