Klantvriendelijk.

Goed geholpen en alle tijd om een goed resultaat aan te bieden.

Aandacht voor de problemen en uiteindelijk een goede oplossing

vriendelijk en deskundig

ik ben vriendelijk en deskundig geholpen, mijn probleem werd vlot opgelost

Deskundige,vriendelijke, behulpzame behandeling.

Prettige, adequate behandeling.

Uitstekende service. Goede begeleiding. En wat het allerbelangrijkste is ze geven niet zomaar op. Er wordt net zolang naar het juiste gezocht totdat de klant tevreden is. En je wordt als klant behandeld en niet als een nummer En altijd een lekker kopje koffie/thee tijdens consult.

Veel aandacht voor de klant

Ik ben al jaren klant bij Hoorcentrum en altijd wordt ik geweldig goed geholpen. Er is tijd voor mij. Zij doen het maximale om mij zo goed als mogelijk te laten horen waardoor ik toch kan functioneren ondanks mijn gehoorverlies van 45%.

Adequaat en vlot

Mijn moeder erg goed geholpen met het uitzoeken van hoorapparaat. Ze hebben erg veel geduld en nemen alle tijd voor je en zijn zeer deskundig. En een geweldige service, als er iets niet goed is word er direct gehandeld. Kortom wij zijn zeer maar dan ook zeer tevreden

Een plezierige en vakkundige behandeling van mijn hoorprobleem.

Bij het telefonisch overleg/informatie voor de eerste afspraak kreeg ik al het gevoel dat dit hoorcentrum op een betere manier mijn hoorprobleem zou benaderen dan de "reguliere" hoorcentra. En nu ben ik heel blij met mijn keuze. Na zoveel jaar zg gratis hoorapparaten te hebben gehad merk ik nu welke geluiden ik de afgelopen jaren gemist heb. Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.

Ze nemen de tijd en aandacht voor de klant.

Ik vind de prijzen van hun hoortoestellen erg hoog! Hadden geen contract met de IZA. Daarom een aanvraag gedaan bij de IZA i.v.m. vergoeding. Dat vergoedingsbedrag was vooraf voor mij niet duidelijk ..... Later bleek dat ik een GROOT BEDRAG zélf moest betalen. Als ik dát vooraf beter geweten had, had ik andere keuze gemaakt.

Duidelijk en deskundig

Duidelijke informatie, goede uitleg met deskundig advies. De contacten zijn op tijdsafspraak en dat werkt prima. Vrijwel geen wachttijden. Voldoende tijd om gehoortoestellen uit te proberen

Eindeloos geduldig en terzake kundig

Hoorcentrum Westerkwartier is deskundig, geduldig en soms te enthousiast omdat je het gevoel krijgt dat ieder hoortoestel absoluut top en van een uniek niveau is. De werkelijkheid is dat het een hulpmiddel met veel mogelijkheden en evenveel beperkingen is.

Helaas startte ik met hoortoestellen een paar weken voor de Lock down. En mondkapjesplicht. Dat maakt dat ik bijna geen gebruik maak van de hoortoestellen. Gelukkig heb ik nog één keer de dingen kunnen gebruiken bij een bridgeclub: daar was het allemaal om begonnen. Ik ben goed geholpen met veel begrip voor het probleem van hoortoestel en elektrische piano.

Niets is te veel om te zorgen dat je tevreden bent over je aangeschafte hoorapparaat

* Veel mogelijkheden om diverse hoorsystemen uit te proberen. * Er wordt gewezen op hoorsystemen die binnenkort beschikbaar zijn, zodat die ook nog uitgeprobeerd kunnen worden. * Goede nazorg.

Kundig en met veel geduld geholpen

Verschillende gehoortoestellen geprobeerd, maar omdat ik niet tegen harde geluiden kan door een attaque, kon ik moeilijk het juiste toestel vinden. Met veel geduld en inzet van mevrouw Schoffelmeyer heb ik nu een toestel, waar ik mee om kan gaan.

Een bedrijf waar men alle tijd voor je heeft!

Mijn besluit om naar het Hoorcentrum te gaan was een test met een nieuw hoortoestel van het merk Widex. Een vriendelijk ontvangst en er was alle tijd om het toestel goed in te regelen en uit te testen. Na aanraden heb ik ook nog de Phonax Paradise uitgeprobeerd. Het is toch de Widex geworden en het bevalt uitstekend.

Goed audiciensbedrijf

Goede hulp, aardige mensen, veel bereidheid. Een goede behandeling gehad.

Deskundig en buitengewoon behulpzaam

Deskundig advies heeft geleid tot aanschaf van geavanceerde apparatuur die goed voldoet. Als er problemen mee zijn is er altijd snelle hulp

Heel goed bevallen.

Altijd goed ontvangen en vriendelijk. De hoortoestellen bevallen ook prima. Mijn keus viel op het tweede toestel na een proefperiode van enkele weken.

Goede voorlichting en uitleg voor het gebruik

Uitgebreide en professionele begeleiding naar nieuwe hoortoestellen

Sinds 2006 draag ik al hoortoestellen. Uit de gehoortest in oktober 2020 bleek dat mijn gehoor in het afgelopen jaar sterk was teruggelopen. Op advies van Wilgis van het Hoorcentrum Westerkwartier werd ik voor de zekerheid doorverwezen naar het UMCG voor een nadere controle. Hieruit bleek voor mij dat Wilgis zeer professioneel met haar vak bezig was en voor mij de allerbeste oplossing zocht in overleg met het UMCG. Na het mogen uitproberen van allerlei merken en soorten hoortoestellen, heb ik in overleg met Wilgis gekozen voor de Phonak Naida Paradise P90-UP voorzien van Roger Direct. Daarnaast kan ik ook nog terugvallen op mijn Roger Select en Roger TV Adapter. Hierdoor kan ik gelukkig nog goed functioneren zowel privé als zakelijk. Ik ben een zeer tevreden klant. Trouwens al sinds 2016. Dank Wilgis!

Zeer goed en netjes geholpen.

Prima geholpen en de service ook naar tevredenheid

Toen ik mijn oor toestel kwijt was ben ik via mijn verzekering in het Hoorcentrum. Nieuw toestel voor de afgesproken eigen risico met een extra bedrag een versterker via internet aangesloten. Super, podcastverhalen draadloos horen terwijl ik wandel. Dank hiervoor!

kwaliteit

Er word alles aan gedaan om het beste resultaat te behalen.

Goed en duidelijk uitleg, vriendelijk en nemen de tijd.