Van A tot Z uitstekend geholpen, zodanig dat Hoorcentrum "Westerkwartier" te Zuidhorn mij kan aanmerken als een vaste tevreden klant.

Een hartelijk ontvangst en goede uitleg

Voor en na de gehoortest vakkundige uitleg van werking en mogelijkheden van het hoortoestel.

Grote expertise, vriendelijk en behulpzaam

Geen momentopname deze ervaring maar al jaren constant

Prima hoorcentrum met tijd voor de klant.

Is goed, zoals ik in bovenstaande zin beschreef. Ander puntje van aandacht is op dit moment: Enkele weken terug was ik bij u op de zaak en is mijn hoortoestel - op afstand - door u ingesteld op stand 2. Dan hoefde ik dit niet dagelijks zélf in te stellen. Maar ..... het werkte enkele dagen en blijft nu tóch weer staan op stand 0 ..... Ik kom dus graag binnenkort weer langs.

Goede uitleg en deskundigheid

Correcte behandeling, ik heb geen vergelijk met andere hoorcentra maar ik voelde me wel op de juiste plek

Er wordt de nodige tijd aan je besteed. Tevens is er de nodige deskundigheid.

Ik ben tevreden over de behandeling. Ik heb nog een paar vragen die komen binnenkort aan de orde. Zoals bv. geluid TV.

Ze zoeken naar oplossingen tot het goed is.

Ben erg tevreden. Ze zoeken naar oplossingen voor jouw problemen.

De gehoortoestellen zijn prima. Maar mijn gehoor zegt nee. Het gehoor is al weer een stuk minder geworden. Sinds September. groetjes Griet

Goede, vriendelijke en vakkundige begeleiding en uitstekende service!

De eigenaresse heeft heel goed haar best gedaan om een maximale bijdrage van de zorgverzekering te verkrijgen.

Oog en oor voor het zorgen van een tevreden klant

Alle mogelijkheden aanreiken zodat de klant een perfecte keuze kan maken. Diverse mogelijkheden laten uitproberen waarbij ook de eigen wens voor een bepaald systeem niet afgeraden wordt. Wijzen op nieuwe systemen die binnen een nabije tijd uitkomen zodat de klant niet achteraf spijt heeft dat hij dat nieuwe systeem niet genomen heeft.

Deskundig geholpen

Advisering en benadering prima in orde.

Kwaliteit en service!

Dankzij hun heb ik nu eindelijk de stap gezet naar gehoorapparaten en het bevalt me erg goed!

Ik werd naar alle tevredenheid geholpen

Omdat ik slechtziend ben geeft een goed gehoor mij meer mogelijkheden

Heel goed

Vriendelijke, aardige, maar bovenal deskundige mensen

interessant

Gemengd. Het was voor mij een behoorlijke drempel te moeten toegeven dat ik niet meer zonder gehoorondersteuning optimaal kan functioneren. Doordat ik Oticon zelf genoemd heb als optie is daar het advies op gericht. De 'praktijk', ruim twee maanden , is te kort om een afgewogen oordeel te kunnen vellen. Mede gelet op de beperkingen die Corona met zich mee brengt. Van echt goed testen kon geen sprake zijn. Merk wel dat, beginnend om 07.30 uur de kwaliteit van het gehoor vanaf 18.00 uur afneemt.

Super goede service zoals ik al 10 jaar gewend ben van Hoorcentrum Westerkwartier!!

Kan mij niet voorstellen dat de service en kennis van zaken bij een andere audicien beter kan zijn. Ben blij met Hoorcentrum Westerkwartier in Zuidhorn.

Fijn en deskundig geholpen

Er was veel tijd beschikbaar om tot een juiste keuze en instelling van de gehoorapparaten te komen

Geweldig ik hoor weer alles

Ik ben heel gelukkig met mijn gehoor apperaten

Klantvriendelijk.

Goed geholpen en alle tijd om een goed resultaat aan te bieden.

Aandacht voor de problemen en uiteindelijk een goede oplossing

vriendelijk en deskundig

ik ben vriendelijk en deskundig geholpen, mijn probleem werd vlot opgelost

Deskundige,vriendelijke, behulpzame behandeling.

Prettige, adequate behandeling.

Uitstekende service. Goede begeleiding. En wat het allerbelangrijkste is ze geven niet zomaar op. Er wordt net zolang naar het juiste gezocht totdat de klant tevreden is. En je wordt als klant behandeld en niet als een nummer En altijd een lekker kopje koffie/thee tijdens consult.

Veel aandacht voor de klant

Ik ben al jaren klant bij Hoorcentrum en altijd wordt ik geweldig goed geholpen. Er is tijd voor mij. Zij doen het maximale om mij zo goed als mogelijk te laten horen waardoor ik toch kan functioneren ondanks mijn gehoorverlies van 45%.

Adequaat en vlot

Over Hoorcentrum Westerkwartier

Hoorcentrum Westerkwartier VOF is een zelfstandig audiciensbedrijf in Zuidhorn en tweevoudig Audicien van het Jaar.