Super geholpen en heel blij met de manier van communicatie!

Ik ben heel erg te spreken over hoe De Hypotheker mij heeft geholpen met mijn hypotheek. Vanaf moment één tot aan het passeren bij de notaris kon ik vragen stellen, ideaal als het gaat om je eerste hypotheekaanvraag. Communicatie en hulp is perfect, aanrader!

Zeer te spreken over het advies

Zeer professionele hulp en ik ben erg te spreken over de advisering.

Hele fijne begeleiding

In het hele traject persoonlijke en fijne begeleiding door de adviseur en ondersteunende medewerkers. Prettige ervaring!

Heldere communicatie, soepel en snel traject

Wij zijn tijdens onze hypotheekaanvraag bijgestaan door Olaf Verschoor. Van het eerste advies moment heeft hij echt de tijd voor ons genomen om te zorgen dat alles duidelijk is. Er wordt een goede vergelijking gemaakt met de verschillende aanbieders en wij hebben zo voor ons de beste aanbieding gekregen. Wij zijn nu in afwachting van de overdracht van ons nieuwe huis maar de weg er naar toe was meer dan prima. Geen stress, goede bereikbaarheid (zowel Olaf als de overige werknemers op kantoor) en bovenal goede klik! Absolute aanrader :)

Prima geholpen en goed geadviseerd

Wij zijn zeer tevreden in de begeleiding naar een goede hypotheek en inzicht in onze financiële situatie.

Blijven lachen en doorgaan tot het rond is

"Of ik zaken doe met Noord-Korea" vroeg de hypotheekbank nog even. Nadat ik al ruim vijftig documenten over mijn goed draaiende onderneming had toegestuurd. Om te bewijzen dat die inderdaad floreert. Banken vertrouwen een ondernemer nu eenmaal niet op z'n blauwe ogen. Dan is het fijn als er één vaste medewerker van de Hypotheker naast je staat om je door het hele hypotheek-traject te gidsen. Met verstand van zaken. En ook belangrijk: met een persoonlijke betrokkenheid, en een glimlach op zijn tijd. Gewoon doorgaan tot de hypotheek rond is. En over Noord-Korea? Sorry, dat lukt niet. Ik heb het al druk genoeg met ondernemen in mijn eigen stad.

Prettige en vooral kundige samenwerking

Manfred Meijers van De Hypotheker Nootdorp /Delft /Pijnacker heeft mij met kennis van zaken begeleid bij het afsluiten van mijn nieuwe hypotheek. Ook reageerde hij, of in zijn afwezigheid een collega, altijd snel en bereidwillig op vragen en verzoeken. Aan te raden dus!

Very helpfull, friendly and professional services.

We had a perfect overview of the whole process from the very first meeting. Had plenty of room for questions and always received clear explanations. Olaf and his colleagues were available to assist us from start to end. Highly recommend working with Olaf and De Hypotheker in general as they made this very stressful process much more convenient.

Perfect geholpen bij de financieringsaanvraag voor mijn eerste huis!

Ik ben door Olaf super geholpen bij de aanvraag van mijn hypotheek. Ik heb alles duidelijk uitgelegd gekregen van Olaf wat ik erg prettig vond aangezien het mijn eerste financiering is. Bedankt voor alles!

Snelle actie bij stijgende hypotheekrente

De Hypotheker Pijnacker heeft ons goed geholpen bij het verkrijgen van de financiering. Zeker door snel de financieringsaanvraag te doen bij de geldvestrekker om te voorkomen dat er nog rentestijgingen volgen voordat het proces rond is. Dat scheelt (op de lange duur) kosten. Het aanleveren van gegevens via de Ockto-app vinden we minder gebruiksvriendelijk en het bleek dat uit de administratie van de Hypotheker nog oude gegevens (zoals oude telefoonnummers) automatisch werden meegenomen ondanks nieuw aangeleverde informatie. Dat kan beter. Al met al goede dienstverlening.

Aangenaam contact

Deskundige benadering en prettige omgang. contact zoeken per phone soms wat omslachtig via centrale punt

Vanaf het allereerste contact ben ik zeer professioneel geholpen

Zeer goed. Veel ervaring en goed advies

Fijn contact en deskundig advies.

Door 'korte lijnen' was het contact fijn en afspraken worden nagekomen. Omdat snelheid noodzakelijk was werd er snel 'geschakeld', dat was erg prettig. Duidelijke en goede communicatie en vanaf het begin er vertrouwen in gehad dat we voor de juiste partij gekozen hadden.

Tot in de puntjes goed geregeld!

Bij de aankoop van ons eerste huis hebben wij de Hypotheker ingeschakeld. Van begin tot eind hebben we goed advies gekregen! Superfijn als alles voor je geregeld wordt! Bedankt!

Fantastisch! Aanrader

Olaf en zijn team hebben ons geweldig geholpen! Behalve zijn advies waarderen wij zijn inzet, oplossingen en het waar maken van onze vraag. Olaf en zijn team zijn zeer efficiënt, professioneel en zeer klantgericht en klantvriendelijk! Wij zijn in een zeer korte tijd geholpen aan de juiste financiering, goede taxateurs en zijn super blij! Topper!!

Prettig en professioneel geholpen

Olaf Verschoor en team weten hoe ze met klanten moeten omgaan. Advies wordt in Jip en Janneke taal gegeven en meer belangrijk op veel punten wordt men 'ontzorgt'. Communicatie met tussenpersonen wordt (tijdig) opgepakt, opgevolgd en afgehandeld en zelf kan je je concentreren op de inhoud. Geen vraag is te gek. In deze tijden is het prettig om nog echte vakmanschap en service te mogen ervaren. De Hypotheker team, bedankt!

Wij zijn geholpen door Olaf Verschoor. Hij voorziet je van een duidelijk financieel advies en is erg klantvriendelijk!

prettig en kundig

Ik heb mijn contact als zeer prettig en kundig ervaren. Ik kreeg een goed advies met een duidelijke uitleg en onderbouwing van de mogelijkheden voor mijn hypotheek. Het is ook prettig dat er, in een keer, bij meerdere hypotheekverstrekkers offertes opgevraagd worden. Ook de afhandeling van het hele proces is prima verlopen. Al met al ben ik zeer tevreden.

Over de Hypotheker