Heb goede ervaringen en resultaten

Mijn ervaringen met mr. Drenth In 2006 heeft mr. Drenth mij bijgestaan voor een zaak en er was al gelijk een goede klik en vertrouwen. We zitten nu in 2022 en een aantal rechtszaken verder. Allemaal met vrijspraak als resultaat. Hij heeft het tog echt voorelkaar gekregen. Mijn redder in nood.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Ik heb een uitstekende ervaring met dit kantoor. Vakbekwaam, behulpzaam en meedenkend. Een aanrader voor iedereen!

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Ik vind de heer drenth een top advocaat.

Ik heb al meerdere jaren en zaken ervaring gehad met de heer Drenth . Hij is duidelijk, behulpzaam en probleemoplossend. Hij staat sterk in zijn schoenen. Met de heer Drenth aan je zijde op de rechtbank hoef je je geen zorgen te maken.

Duidelijk, vastberaden en realistisch

Op advies van ander advocaten kantoren de zaak besproken met Mr Drenth. Wegens zeer ongelukkige omstandigheden was mijn rijbewijs ingevorderd daarmee is hij aan de slag gegaan. Mr Drenth heeft de regie volledig overgenomen en de noodzakelijke stappen uiteen gezet. Uiteindelijk heeft hij ook het OM weten te overtuigen dat het idd een zeer uitzonderlijke situatie betrof. Eind goed al goed.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Prima geholpen, professioneel en to-the-point

Goed en plezierig contact Inhoudelijk sterk en zeer effectief

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Zeer kundig en zeer betrouwbaar.

Dhr Drent (Ronald) is een specialist op en top,zelf durf ik rustig te zeggen beter ga je ze niet vinden. Door Ronald is mijn zaak geen zaak geworden maar is de zaak geseponeerd.hiervoor zal ik hem altijd dankbaar zijn. Ronald is eerlijk en zeer betrouwbaar.

Super advocaat !!!

Ronald drenth is een super advocaat die zelfs tot s’avonds laat 1 dag voor de zitting nog met de stukken bezig is en zo nodig je de zelfde avond opbelt om je nog wat te vragen of mede te delen. Ronald heeft voor mijn zoon al 3 keer vrijspraak voor elkaar gekregen, dit door de verklaringen van de tegen partij er onderuit te halen ! Dit alles door zijn zeer goed inlezen en het uitwerken van een zaak . Dank je Ronald, je bent een kanjer ! Groet, Peter en Jeffrey

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Al meerdere keren bijgestaan door Mr. Drenth, zeer betrokken en heel scherp in zijn werk.

Super goed en vertrouwd

Mijn ervaring met dhr. Drenth is echt super positief. In zo’n hectisch moment van mijn leven heeft hij mij met mijn strafzaak enorm goed bijgestaan. Zowel emotioneel als fysiek was ik een wrak, hij prikte hier doorheen en wist me scherp te houden. Heeft veel kennis en ervaring wat erg fijn is in zo’n periode, elke pagina van een dossier pluist hij uit en zal niets over het hoofd zien.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Een super goede ervaring in een van de moeilijkste periode uit mijn leven.

Als vriendin van heb ik mij gedurende het proces altijd gehoord gevoelt. Een betrokken advocaat op emotioneel vlak, enorm veel juridische kennis wat mij zekerheid en vertrouwen heeft gegeven. Een advocaat met veel geduld om alles zo goed en duidelijk mogelijk uit te kunnen leggen. Laat het niet mooier overkomen dan dat het is. Eerlijk, oprecht en levert ondersteuning op maat van zijn cliënt.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Ik ben heel fijn geholpen door meneer Drenth

Meneer Drenth heeft mij goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Een top advocaat die zich vastbijt in de matherie

Mr. van Hees is een advocaat die zich inzet en met je mee kijkt. Niet in hokjes denkt en zelf initiatief neemt. Ze zoekt naar mogelijkheden en oplossingen, legt zich niet neer bij dossiers als er kansen zijn uit gemakzucht. Een top advocate met een persoonlijke aanpak, ze informeert goed en communiceert helder en duidelijk, is realistisch in je slagingskans. kort om je bent bij haar in goede handen.

• Ik ben geholpen door Simone van Hees

Al jaren altijd top geholpen en bijgestaan!!

Heb een aantal zaken gehad die zijn bijgestaan door dhr. Drenth en mevr. Van Hees. Uitkomst altijd boven mijn verwachtingen!! Nogmaals mijn dank!! Met vriendelijke groet, Farid

Goede Top advocaat

Je weet gelijk wat je aan Drenth hebt. Hij gaat er 100 % voor , En weet zijn vak goed te verstaan. Bedankt voor je hulp.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Doel gericht naar de beste oplossing in mijn voordeel

Simone van Hees is in mijn optiek een van de beste advocaten die ik heb gekend ze hebt me altijd hele goeien adviezen gegeven en in moeilijke zakken hebt ze de beste uitslag bereikt. Ze is heel snel in antwoorden geven op je vragen. Ze onderzoek alles heel goed. Ze geeft je echt het gevoel dat ze naast jou staat als ze jou verdedigd. Ze is heel goed in tactisch oplossingen zoeken. Ze is heel realistisch. Ze weet ook heel goed wat de juiste benadering voor jou verdediging is. Als ik een min punt van Simone zou moeten noemen kan ik geen één bedenken, en ik overdrijf echt niet.

Top ervaring!

Wij hebben Simone van Hees al jaren als advocaat en zijn zeer tevreden over haar. Als je het aan mij vraagt de beste strafrechtadvocaat in Noord-Brabant! Voor Simone is geen vraag te veel en ondersteunt je door het hele proces. Zelfs buiten kantooruren staat ze klaar voor al je vragen. Voor ons nooit meer een andere strafrechtadvocaat ;)

Altijd goede medewerking

Je wordt echt goed bijgestaan met de problemen die je hebt en dat is erg fijn

• Ik ben geholpen door Simone van Hees

Een prima advocatenbureau met deskundige advocaten

Mijn ervaring met Simone van Hees van het advocatenbureau Drenth is zeer positief. Ze stond altijd voor mij klaar en hebt mij goed geholpen in de P.I. En bij de rechtzaak. Ik kan haar aanbevelen.

Ronald Drenth bedankt!

Soms zit je in een moeilijkere situatie, je voelt onrecht en je teneer geslagen om de valse beschuldigingen. Dit is dan niet hoe een rechtzaak werkt, het gaat om de feiten en om waaraan ze jou dan schuldig kunnen bevinden. Dit is voor mij een moeilijk proces geweest. Mr Drenth maakt je ook heel duidelijk waar het omgaat, bijt zich ook echt vast in jou stof en is iemand met oontzettend veel kennis en overtuigings kracht, de rechtzaak is tot zo ver goed verlopen dat er ook bijna geen zware aanklachten meer in staan, en waar ik in ben vrijgesproken, van ontzettend veel beschuldigingen. Als Man is het dan toch mijn gevoel dat je 1-0 achter staat. Maar zelfs dan gaat het om het bewijs, voor een vriend van mij heeft hij ook de zaak behandeld, deze man kreeg ook zware oneerlijke beschuldigingen op zich afgevuurd. Mr Drenth wist ook hier goed de koren van het kaft te scheiden, wij zijn ontzettend blij dat Mr Drenth onze advocaat is geweest. Als u ook flink beschuldigd bent, bel dan Mr Drenth.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Ondanks ik hoop het nooit meer nodig te hebben, zou ik hier zeker terug komen!

Het was voor mij de eerste keer dat ik een advocaat nodig had, Simone heeft mij er echt doorheen gesleept, deskundig advies gegeven, de wet in ‘Jip en Janneke’ taal uitgelegd zodat ik het ook begreep. Een hele fijne samenwerking en als het weer nodig is zal ik zeker hier terugkomen!

• Ik ben geholpen door Simone van Hees

Een vriendelijke, oprechte hulp in een van de moeilijkste periodes in mijn leven

Nooit had ik gedacht dat ik in deze situatie zou terecht. Tot die ene dag. Er werd me een advocaat toegewezen voor het afleggen van de verklaring. Toen de advocaat er was stelde ze me gerust en legde me het verdere verloop van dag goed uit. Het nam deels van de zenuwen weg. Ook in de aanloop naar de rechtzaak heeft ze snel en correct geantwoord op al mijn vragen. Mijn twijfels gerustgesteld maar toch de waarheid niet verdoezeld. Al bij al was het een fijne samenwerking die ik zeker zou aanraden moest er iemand nood hebben aan een advocaat.

• Ik ben geholpen door Simone van Hees

Zeer goed!!..professioneel, en vooral op mijn gemak bij voelde.

In een tijd van emotie en stress, was ik heel blij met Drenth als advocaat. Vanaf het moment dat wij kennis maakte voelde ik gesteund en begrepen, en vooral had ik het gevoel dat ik er niet alleen voor stond, daardoor voelde ik me sterker en kreeg na alle ellende er weer vertrouwen in. En dat werd beloond, Drenth is voor mijn een kundig man die niet los laat voor dat ti gerechtigheid krijgt. Dat is heel fijn.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en op heel veel vlaktes kennis

Heb ze een tijd geleden nodig gehad voor een zaak. Met hun naast mijn zijde.......gewonnen. Vaak na kantooruren nog bereikbaar. Duidelijk zeer tevreden over Meneer Drenth en partners.

• Betrokkenheid

Zeer vakbekwaam met veel respect voor zijn cliënt.

Dhr. Drenth behandelt je met respect. Hij stelt je als klant centraal en legt goed de verbinding tussen het verhaal en gevoel van de klant en hoe de rechter naar de zaak kijkt. Hij laat je inzien en beleven hoe je op de juiste manier moet gaan denken en je moet presenteren tegenover de rechter. Hij straalt vertrouwen uit en brengt dit goed over op zijn client. Echt een aanrader om deze advocaat je zaak te laten behandelen.

Over Advocaatscore