Zeer professioneel en tegelijkertijd toegankelijk.

Dit was de tweede keer dat Karsten me heeft bijgestaan. Beide keren zeer goed resultaat. Normale gast, niet uit de hoogte, maar je kan merken dat hij goed is in zijn vak. Zegt precies dat wat nodig is. Niet meer en niet minder, precies goed.

Oprecht

Ik heb een super goede ervaring met dit advocatenkantoor, helaas wil je uiteraard nooit in de problemen komen! Maar mocht je een zaak hebben raad ik zeer zeker dit advocatenkantoor aan waarom? Omdat ze naar eer en geweten handelen en zeker mee denkend zijn en transparant. Wat je zeker moet verwachten van een advocaat. Buiten dat zijn ze er altijd voor je en bij een aanhouding zijn ze ook snel aanwezig en goed bereikbaar!!!

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Ik heb met Karsten Verkaard een goede samen werking achter de rug welke voor mij positief is uitgekomen. Niet alleen vind ik Karsten erg professioneel in zijn vak, ook heeft hij mij door een moeilijke tijd positief weten te houden waar ik erg blij mee ben. Top advocaat

top advocaat

heeft mijn vaak geholpen en altijd ben ik er goed van afgekomen in de rechtbank dankzij deze advocaat!

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Precies wat je verwacht van een Advocaat

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Ik heb dit advocate al ongeveer 10 jaar, k heb wel als meegemaakt met hun ik ben zeker 15 keer in de rechtbank gewest met verkaat en van de 15x heb k 13 of 14 keer gewonnen kan hij je niet helpen dan kent hij een collega van hem die daar beter in is, maar wel altijd zijn advies volgen al is dat soms beken !! Ook met rijbewijs Huishoudelijke problemen Hogere beroep En ga zo maar door

Supersnel deskundig advies

Ondanks het feit dat je te maken hebt met justitie en het somberheid ervan krijg je een goed gevoel na het gesprek met de advocaat. Goede dienstverlening.

Top, uitstekend

100% vrijspraak

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Ze hebben mij geweldig geholpen.

Ik ben erg blij met jullie als advocaat, bijzonder goed en snel geregeld allemaal.

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Top advocaat gaat tot het bot

Goede professionele advocaat die mijn al jaaren bij staat

Ronald Drenth is de beste

Ronald is een advocaat die het verdient om U tegen te zeggen. Hij heeft mij dingen laten zien tijdens de zitting wat ik totaal niet had verwacht en heel goed uitgepakt heeft voor mij. Hij neemt elke zaak serieus en bestudeert elke detail. Als er maar iets niet klopt in je file wat in jou voordeel valt. dan vind hij het. Ik raad Drenth Verkaart advocaten echt iedereen aan.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Hier mee wil ik heer Drenth heel erg bedanken voor de vele jaare dat je me bij staat en er altijd bent als ik bel al is het een tijd geleden. Ik geef dit bedrijf een 10 omdat het een groot bedrijf is van verschillende advocaten die zeer goed zijn en omdat er verschillende advocaten zijn is er altijd een gespecialiseerd persoon die je kan helpen met de zaak die er speelt de heer Drent is tevens ook een familie advocaat van ons. Hierbij wil ik je bedanken met een dikke 10. Je bent 1 met de persoon die geholpen word en dat waardeer ik enorm

Top advocaat

6 jaar eis en vrij spraak en er na nog een zaak die ie top heb gedaan,advocaat Drenth kan u niet genoeg bedanken bedankt dat u me bij stond

Zeer goeie advocaat

Ben echt tevreden met Karsten ,3 of.keer.zaken voor me verdedigt en altijd boven verwachting mijn belangen behartigt echt waar en jonge maar zeer slimme advocaat zou me niet verbazen als Karsten over en jaartje mischien wel eerder tot de beste advocaten van Nederland hoort en dat meen ik echt

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Top, goede communicatie en snelle hulp.

Goed, duidelijke communicatie en goede samenwerking. Liet de opties goed weten en wilde onze mening daar ook goed in meenemen.

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Zeer content over strategische aanpak en kennis

Mijn ervaring met dit kantoor is zeer positief. Goed voorbereid op iedere afspraak. De heer Verkaart is zeer geïnteresseerd in de zaken die ik naar voren breng Dit in combinatie met zijn kennis en volharding maakt het erg aangenaam een rechtszaak bij hem onder te brengen. Ook weet hij de rechters goed in te schatten waardoor hij duidelijk kan maken welke uitspraak je kunt verwachten. In mijn geval vrijspraak …

Dankbaar

Door een gouden tip zijn wij uitgekomen bij Drenth strafrecht advocaten. Dankjewel Ronald en Lynn, wat een top advocaten. Zo fijn bijgestaan, ook tijdens emotionele momenten; een helder kompas voor het behouden van de juiste koers en richting om het doel te behalen.

Super geholpen.

Ik ben super geholpen en begeleid. En op een vakkundige manier geholpen

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Voor competente en betrouwbare juridische hulp bent u bij meneer Drenth aan het juiste adres. Hij doet zijn best en bereikt het gewenste resultaat dankzij zijn professionele aanpak.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Absolute eerlijkheid en oprecht behandeling

Mijn ervaring is heel fijn geweest en heeft me oprecht goed geholpen met me zaak waarvan ik weinig hoop had … me zaak is nu nog in behandeling maar heb door Dhr meester Drenth alle vertrouwen gekregen dat het goed zal verlopen .. Kortom een fijne samen werking en heel vertrouwd ..

Alles netjes geregeld

Komt zijn afspraken na is duidelijk en heeft voor ons alles goed geregeld

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Altijd behulpzaam en betrokken bij alle zaken omtrent het kind

Vanaf dat mijn zoon problemen heeft gekregen en wij Karsten toegewezen hebben gekregen hebben we hem elke keer terug gevraagd bij alle momenten dat we Juridische ondersteuniging nodig hadden. Een jaar lang is hij met ons opgetrokken en alle lief en leed met ons gedeeld. Vaak heeft hij ons heel goed gewezen op de implicaties die bepaalde juridische besluiten hadden zoals het wel of niet opleggen van een enkelband, het wel of niet plaatsen in Jeugddetentie. Tot het uiteindelijke vonnis aan toe heeft Karsten ons juridisch ondersteund en geadviseerd. Zelfs daarna hebben we hem nog kunnen raadplegen toen onze zaak ongewilt publiek is gemaakt door de pers. Een fijne betrokken man met het hart op de goede plaats voor onze zoon en alle kinderen die in de problemen zitten. Heel begaan en deskundig. Hij weet de zaken heel goed uit te leggen, niet alleen aan de ouders maar ook aan het kind zelf. Dan moet je goed kunnen schakelen als advocaat. Niets anders dan lof!

• Ik ben geholpen door Karsten Verkaart

Goede communicatie en fijn geholpen!

Een fijne communicatie gehad, waarbij ik goed advies heb gekregen. Erg betrokken en fijn contact gehad!

• Ik ben geholpen door Lynn Romme

Alles uit mijn strafzaak gehaald wat mogelijk was en zelfs nog extra. Met dank aan de heer drenth.

• Ik ben geholpen door Ronald Drenth

Oprecht eerlijk en duidelijk !

Fijne advocaat eerlijk en oprecht duidelijk

Over Advocaatscore.nl