Goeie behandeling en (rek) oefeningen meegekregen. Hopelijk snel verbetering.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? N.v.t.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. N.v.t.

Bedankt voor je bondige samenvatting van het eerste bezoek Sem. Ik wens je een spoedige verbetering en dus fijne Paasdagen toe en tot over een aantal weken!

Doortastende kijk op de gehele gesteldheid

Geen tijdrovende vragenlijst voor- en achteraf over hoeveel last je ervaart maar direct gerichte vragen ter achtergrond informatie. Daarna direct starten met behandeling waarbij niet alleen naar de omschreven klacht wordt gekeken maar naar het gehele gestel om zodoende ook de oorzaak weg te nemen. Dit gepaard met goede (maar niet opdringerige) adviezen over zowel voeding als beweging om e.e.a. te voorkomen. Ook niet gericht op uren schrijven want volgende behandeling pas na meerdere weken om te beoordelen wat het langere termijn effect van de behandeling was.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Ademhaling ontregeld na corona besmetting (maar achterliggende oorzaak gevonden)
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Ademhalingsprobleem verholpen en tevens overige klachten aan het gestel.

Bedankt voor je mooie samenvatting van het onderzoek en de behandeling Martijn. Nogmaals veel plezier en mooi weer gewenst op de uitdagende wandeltochten en een fijne Paas!

Professioneel, vriendelijk, neemt de tijd

Vriendelijke en professionele behandelaar, hij neemt de tijd voor je en geeft tips. Zeer snel verbetering te merken na de behandeling, ben erg blij dat ik hier terecht ben gekomen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nekklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbeterde mobiliteit, stressverlagend, pijnreducerend.

Bedankt voor je vriendelijke review Charlotte, fijn dat ik je kan helpen. Mooi weekend toegewenst!

Fijne behandeling met advies!

• Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Reuma/ Crohn
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering darm gebied/ controle andere gebieden en verbeteren

Bedankt voor je review Kittie, altijd leuk om terug te horen. Mooi weekend!

Zeer kundige Osteopaat

De behandelingen ervaar ik als veilig. Natuurlijk zijn er momenten die verdelend en soms pijnlijk zijn. Maar ik voel dat de heer Anderlieste heel goed weet wat hij doet. Bij mij zijn de klachten verminderd al ben ik er nog niet. Maar de spanning en stramheid in mijn lichaam is verminderd. Daardoor voel ik mij ook beter. Er wordt geen druk opgelegd voor een vervolg afspraak. Wat ik ook als prettig ervaar.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Pijn in mijn been en billen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van pijn

Vriendelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring Joke, erg fijn. Mooi weekend!

Goed dat ik geweest ben.

Vandaag voor het eerst geweest, het gaf me een goed gevoel toen ik naar huis ging, aardige eerlijke man, deskundig in mijn ogen en serieus in de omgang, geeft duidelijke uitleg. Kortom ben tevreden bij deze eerste keer.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? rusteloze benen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. pijn weg nemen

Bedankt voor je vriendelijke review en het delen van jouw indrukken Peter.

Goede ervaring.

Rustige benadering. Neemt de tijd. Alles wordt goed uitgelegd. Heeft ook tips mbt voeding en supplementen welke je kunnen helpen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? heup
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. verbeterd

Bedankt Jeanet! Ik kijk waar ik verbeterpunten zie inderdaad, ook qua leefstijl. Ook fijn als cliënten dat serieus kunnen oppakken en daar de meerwaarde van merken.

Gehoord, gezien, geluisterd en kundig

Ik kwam bij Jurriaan met rugklachten en reeds na de eerste keer ging het een stuk beter. Na drie keer voel ik me eens heel stuk soepeler en in ieder geval niet beperkt in mijn doen en laten. De slijtage blijft, maar de bewegingsbeperking is enorm verminderd en de pijn is laag en zeer draagbaar en laag. Ik weet nu goed hoe mijn spieren te behoeden voor verkramping. Ik ben heel erg blij met hoe Jurriaan werkt. Ik wil hem graag aanbevelen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? rugklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Pijn controle

Bedankt voor je mooie review Anneke, fijn dat je nu niet meer beperkt hoeft te zijn in je doen en laten.

Zeer kundig en prettige onderhoud.

Leeg drempelig, ruime ontvangts en tevens ruime en behandel ruimte met veel licht inval. Maar bovenal zeer kundig. Ik kom graag nog een keer terug, hopelijk voor preventief onderhoud.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Total body check.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Zeer goed.

Bedankt voor je review Nico, fijn dat je voorlopig weer vooruit kunt! Hopelijk de volgende keer preventief : )

De behandeling is prettig verlopen

Dit was mijn eerste afspraak bij de osteopaat en kwam positief over

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rug en meerdere gewrichten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Stramheid en pijn bestrijden

De behandeling is prettig verlopen

Dit was mijn eerste afspraak bij de osteopaat en kwam positief over

Heel prettig!

Snel geholpen, plezierig contact, gevoel dat deskundigheid aanwezig is. Grote betrokkenheid.

• Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Lage rug
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verlichten van pijn en verbeteren van beweging

Heel prettig!

• Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Lage rug

Ongelofelijk goed!

Jurriaan is een vakman. Na zijn behandeling loop ik springverend de deur uit. Klasse!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek- en schouderklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verlichting van de pijn, mobilisatie van spieren en gewrichten

Fijne behandeling

Goeie uitleg. Prima advies

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? gewrichten, darmen, overgang
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. zeker

Bedankt Kittie, leuk om terug te horen dat het zo uitwerkt!

Heel fijn ontspannend

Mijn eerste ervaring was heel ontspannend en heb er zeker baad bij gehad.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Onderrug en benen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Heeft geholpen maar tekort

Bedankt voor je mooie review Lon, we gaan voor een langdurig effect natuurlijk. Maar daar zullen we nog voor moeten werken.

Positief verrast

Niet eerder zo'n uitgebreide diagnose gehad. Zeer leergierig persoon met persoonlijke maar toch professionele benadering. Denkt mee. Zeker een aanrader!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Schouderklachten/ lipodeem
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Behandeling lichaam en advies

Bedankt voor je uitgebreide review Sonja! Fijn om terug te lezen. We gaan ervoor!

Jurriaan is kundig en geeft goed advies

kundig en geeft advies

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? onderhoud van lichaam
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. goed

Bedankt voor je mooie review Jasper, top! Preventieve zorg vind ik de mooiste waardering voor ons vak. Veel geluk en plezier thuis toegewenst!

Een hele goede behandeling

Als na 1 behandeling de klacht al zo vermindert is dan is dat iets om blij mee te zijn.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? vervelende knie
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. verbetering van dat vervelende gevoel

Bedankt voor je positieve en duidelijke review Tiny, leuk!

Gewoon goed

Gewoon goed

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Div
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Pijn ,mobiliteit

Dankjewel Jan, ook voor de genomen tijd en moeite!

Ik ben erg tevreden over mijn eerste bezoek en behandeling.

Ik voelde me goed beluisterd en tevens gestimuleerd om vragen te stellen. Jurriaan, je toon was vriendelijk, rustig en betrokken. Dit stelde mij op mijn gemak. Je osteopatische behandeling heb ik als goed vakkundig ervaren. Met de praktische tips en uitleg ben ik heel blij mee, bedankt hoor en ik ga er beslist wat mee doen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? in de nacht chronisch pijn in linker bil.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. bewegings -en voedingsadviezen. opsporen van mankementjes met advies voor genezing

Erg vriendelijk Ans, bedankt! Ook bedankt voor de genomen tijd en moeite om je ervaring te delen. Succes met het 'huiswerk' en tot binnenkort.

Prima wordt goed geluisterd naar vragen

Blij dat ik hier terecht ben gekomen, klachten lossen op en er wordt verder gekeken naar waar ligt de oorzaak.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? knie problemen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. bijna over bijna geen pijn meer

Blij dat ik kon helpen Conny. Bedankt voor je vriendelijke review!

Over Osteopathie Alderlieste

Osteopathie Alderlieste zit op Nieuwe Steen 24B 1625HV in Hoorn, vlakbij het gemeentehuis. Iedereen kan baat hebben bij een osteopatische behandeling; van baby's t/m ouderen. Bij klachten maar zeker ook preventief. U kunt denken aan zwangeren en (top)sporters. Wat is osteopathie en wat doet een osteopaat? Alles in het menselijk lichaam is beweeglijk, op pariëtaal niveau (botten, gewrichten en spieren), op visceraal niveau (organen) en op craniaal niveau (schedel en zenuwstelsel). Elk bewegingsverlies in ons lichaam veroorzaakt een minder goed doorbloed gebied en verlies aan energie. Eveneens kan dit gebied minder goed de afvalstoffen kwijt. Dit veroorzaakt op een bepaalde termijn pijn, zwelling, verdikking en/of verkorting van bindweefsel, of een combinatie van deze stoornissen. Dit beïnvloedt vervolgens het geheel en geeft compensaties, blessures en is op den duur ziekmakend. Bewegingsverlies kan bijvoorbeeld ontstaan na een val of verstappen, een kneuzing, ziekte, littekens na operatie of letsel, overmatig sporten, een bevalling, verkleving van weefsel door ontstekingsreacties, emotionele spanning, stress, verkeerde voeding, enzovoort. Mensen zijn zich echter niet altijd bewust van deze bewegingsverliezen en zullen hier onbewust op compenseren. Als een compensatie langdurig aanwezig is, of als er meerdere aanwezig zijn wordt het compensatievermogen van het lichaam op den duur opgebruikt en ontstaan er klachten. Het is aan de osteopaat om te bepalen waarom iemand op een bepaald moment, in een bepaalde lichaamsregio een bewegingsverlies heeft. De osteopaat spoort de oorzaak van de klacht op en behandelt deze met zijn handen om het potentieel tot zelfgenezing, dat elk lichaam in zich draagt, te stimuleren. Het is dan aan het lichaam zelf om het werk te doen. Een osteopaat behandelt daarom het lichaam als één geheel en gaat dáár aan het werk waar hij/zij de oorzaak van de klacht aantreft. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar www.osteopathie-alderlieste.nl