Zeer tevreden, een erg goede ervaring!

Jurriaan is een zeer kundige behandelaar en een erg vriendelijk persoon. Voor mij was het de eerste keer dat ik bij naar een osteopaat ging, met klachten waar ik al lange tijd mee rondliep. Al bij het naar huis rijden viel me op dat ik veel minder last had van spanning en pijn. Absoluut een aanrader om bij Jurriaan langs te gaan. Het is wel raadzaam om je vooraf te verdiepen in hetgeen waarmee je bij een osteopaat terecht kan. Op zijn website zijn indicaties vermeld.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Spier- en gewrichtsklachten. Maag en orgaanklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Snelle pijnvermindering, en soepeler kunnen bewegen.

Fijne holistische behandeling. Na 3 sessies meer bewust dat ikzelf de oefeningen moet doen.

Een zwakke onderrug is nog niet voorbij. Waarschijnlijk geduld en meer goede oefeningen doen. Ik wens wonderen maar moet niet teveel verwachten en het zelf doen. Ik begrijp dat ik mijn hele lichaam, van binnen en buiten in balans moet brengen. Ik moet daar de tijd voor nemen en werken aan totaal lichaams bewustzijn.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? onderrug links pijn na belasting
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. participatie (wat is ADL?), oefeningen aangegeven.

Zeer kundig!

Fijne behandeling. Jurriaan is zeer deskundig en erg vriendelijk.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rugklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Bewegelijker

Bedankt voor je vriendelijke review Marloes! Alleen als ik goed geslapen heb, haha (grapje).

Respectvol

Jurriaan komt respectvol over en legt goed uit wat hij doet en aarom hij iets doet. Hij zorgt voor een veilig gevoel.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rusteloos en pijn onderbuik (eierstokken baarmoeder)
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Rust in m'n hoofd en hopelijk vermindering pijn

Bedankt Ilse, daar doe ik inderdaad wel mijn best voor : )

Hij is heel kundig

Jurriaan is heel kundig en vind bepaalde emoties of behandelpunten te vinden waarvan je zelf niet eens wist dat je daar last van hebt. Hij helpt je van jaren lange klachten af.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Overprikkelingen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. De overprikkelingen worden minder door de ontspanningsoefeningen en de behandeling van de rug en nek.

Bedankt voor je review Christa, je lichaam onthoud inderdaad alles.

Ik had veel eerder moeten gaan!!!

Tot nu toe ben ik 3 keer bij Jurriaan geweest. Ik heb zeker verbetering van mijn klachten. Zowel de aangezichtspijn, rug en nekklachten en darmproblemen. Na 3 behandelingen heb ik wel een positieve mening over de vakmanschap van Jurriaan. Ook belangrijk, Jurriaan is ook heel aardig.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Darmproblemen, rug en nekklachten, aangezichtspijn
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van klachten en pijn.

Haha!! Dankjewel Andrea, blij dat ik je al een stukje vooruit heb mogen helpen! Grappig en bijzonder dat mensen me ondanks het duwen, trekken en knijpen toch aardig vinden : ) Soms is het even de korte pijn of het tijdelijk ongemak die voor een langere aangename gemoedstoestand moet zorgen zullen we maar zeggen ; )

Bijzonder

Vandaag mijn 1e kennismaking met Jurriaan. Een behandeling gehad die mij meer deed dan van te voren gedacht en aan verwachting voldeed. Totale zorg, welke mijzelf duidelijk heeft gemaakt verder kijken dan mijn lichamelijke klachten. Zorgzaam en respectvolle behandeling met onderbouwd advies. Wat voor mij maakt dat ik zeker een vervolg afspraak plan.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek en rug heup
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van algeheel lichamelijk welzijn

Bedankt Cynthia, leuk om terug te lezen! Blij dat ik je dit al mee heb mogen geven. Fijne jaarwisseling, een vrolijk en gezond 2024 toegewenst, ook voor thuis!

Ik vind Jurriaan echt een topper

Erg vakbekwaam. Vertrouw hem volledig. Sympathieke man. Heel goed met onze baby.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Onze baby is erg onrustig
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verminderd de onrust bij onze baby

Bedankt Bas, fijn om terug te lezen! Fijne jaarwisseling, een vrolijk en gezond 2024 toegewenst, ook voor thuis!

Fijne behandelingen, leuk om mee te praten en goed in zijn werk.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rug en maag/darm klachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Pijn verlichting en activiteiten

Bedankt voor je review Tim, leuk om zo terug te lezen! Fijne jaarwisseling, een vrolijk en gezond 2024 toegewenst, ook voor thuis! Wie weet tot ziens.

Fijne behandeling met top resultaat

Voelde me meteen op mijn gemak, langere tijd klachten gehad. Jurriaan hoorde ze aan, fijne behandeling gehad en de klachten zijn weg.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Bekneld middenrif
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van de klachten.

Bedankt voor je review Laura, houden zo ; )

hoopvol dat ik er na 2 jaar van de pijn en klacht ga afkomen, dank je wel, en heel fijn weekend!!

mijn mondslijmvlies voelt al minder stekend, ik hoop dat het zo blijft en dat het heel succesvol wordt. Na 2 jaar pijn in mijn mond, zou het een zegen zijn. heel fijn weekend!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? verstopte speekselklier
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. pijn en verbeteren van klier

Bedankt Rosalind, we doen ons best. We zullen zien.

Het vertrouwen op deskundigheid.

Ervaar het als goed, goede en rustige omgeving.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rugklachten. nog steeds vermoeidheid, met wandelen en staan had ik meer van de behandeling verwacht. En slapen ,wat iets beter gaat vanwege medicatie.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering betreft staan en wandelen had ik na 5 behandelingen iets meer verwacht.

Bedankt Annie, dat snap ik, maar voor bepaalde rugklachten geldt; wat versleten is kan ik helaas niet meer terug toveren : ) U weet wat u zelf kunt doen om te onderhouden wat u nog hebt. Succes!

Gezellige intake, neemt de tijd voor de behandeling en als je vraagt wat hij doet legt hij het uit Denkt mee en zegt niet dat hij het probleem wel even oplost.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? kuch
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. loopt bepaalde delen die betrekking kunnen hebben op de kuch na

Graag gedaan, bedankt voor uw mooie review! U weet waar u zelf aan kunt werken : )

Prima behandeling

Heel fijn dat het stukje voeding ook weer is meegenomen! Voeding blijft iets ingewikkelds maar met de juiste handvatten van Jurriaan hopelijk weer op de juiste weg. Dank!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Crohn / Bechterew
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. reguleren van de klachten/ advies

Bedankt Kittie, je doet het goed hoor.

Voordat ik bij Jurriaan de deur uitga, voel ik me al beter dan dat ik binnen kwam

Ik vertel wat het probleem is, Juriaan luistert goed, en gaat aan de slag. Hier en daar drukt ie wat, en trekt wat, en een tijdje later zit alles weer op z’n plek waar het hoort te zitten.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Van alles. Rugpijn, plasklachten, last van buik, sportblessures, enz
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Op alle mogelijke manieren

Haha, leuke review Floor! Dank je : )

Vakkundig en rustig geholpen

Vakkundig en rustig geholpen. Nu afwachten of mijn klacht(en) zullen herstellen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Ischias
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. N.v.t.

Bedankt voor je review! We zullen zien : )

Prettig kontakt en belangstelling met oplossingen waar al mogelijk

Prettig kontakt en belangstelling met oplossingen waar al mogelijk

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nekklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van activiteiten

Bedankt Albert, stap voor stap gaan we ervoor!

Prettige ontvangst

Fijne rustige sfeer, professioneel onderzoek Er werd goed geluisterd en advies gegeven over bv voeding

• Behandeling N.v.t.
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Allerlei klachten

Bedankt voor je mooie review Petra!

Prettige behandeling

Rustige en duidelijke uitleg wat hij doet en waarom. Geeft ook tips tav voeding en legt ook uit waarom producten wel/niet goed zijn voor je. Geeft wel aan dat het aanbevelingen zijn.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Buik/rug klachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Voorlichting en pijn verminderen

Dankjewel Ariena voor je duidelijke review, leuk!

Deskundig en professioneel

Na de behandeling voel ik mij altijd zeer ontspannen. Een paar jaar geleden kwam ik bij Jurriaan met rugklachten; deze zijn inmiddels verholpen. Ongeveer 4 á 5 x per jaar kom ik terug om mijn lichaam weer in balans/evenwicht te brengen. Er zit altijd wel ergens een blokkade. Ook geeft Jurriaan goede tips qua voeding, beweging en leefstijl. Ontzettend blij met Jurriaan.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rug
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. het verlichten van lichamelijke klachten

Bedankt Annet, leuk om terug te lezen!

Jurriaan is een goede osteopaat. Erg aardig en geeft goede uitleg en adviezen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? rugklachten ivm stenose
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. helaas geen verbetering van de pijn

Bedankt Henriette, we gaan voor het best haalbare.

Lange tijd niet geweest, dacht ga even weer voor APKtje. Had al enige tijd last van mijn maag en stond op het punt om toch de huisarts maar voor een doorverwijzing te vragen. Echter door de behandeling van Jurriaan is mijn maag weer tot rust gekomen en zijn de klachten verdwenen. Echt een tovenaar die Jurriaan.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? N.v.t.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Algehele welbevinden

Haha : ) Nog bedankt voor je leuke review Liesbeth!

goede behandelingen

Ik ben goed behandeld, vriendelijk en vakkundig

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? deze keer klachten over een been die regelmatig rusteloos is.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Deze keer is het wel verbeterd maar niet helemaal weg.

Bedankt Tiny voor je vriendelijke review. Geeft de uitwerking van de behandeling nog even de tijd.

Fijn advies, neemt de tijd

De klachten die ik had, zijn in het algemeen verbeterd! Heel fijn advies wat beste kan doen, of waar ik op moet letten! Zoals buikademhaling, en vitamine’s en minder suikers!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? knarsen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering in het lichaam

Bedankt voor de vriendelijke review Marijke, je komt er wel!

Door wezen via een vriendin, en heb het als erg prettig ervaren. Mijn zoontje van bijna 3 maanden reageerde erg goed op hem, ook belangrijk! Neemt de tijd & heb niet het gevoel dat hij naar dingen opzoek is die er niet zijn om zo extra behandelingen aan te raden. Hij doet wat nodig is & dat is het belangrijkste! Zal hem zeker aanbevelen!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Onrust in slaap & controle voor zijn lichaam
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Door middel van zijn behandeling, moeten nog kijken of het echt de klachten weg neemt.

Bedankt voor je vriendelijke review Chantal. Ik doe nooit bewust meer dan nodig. Anders overprikkel je iemand en dat is zeker bij kleine kinderen niet handig.

Over Osteopathie Alderlieste

Osteopathie Alderlieste zit op Nieuwe Steen 24B 1625HV in Hoorn, vlakbij het gemeentehuis. Iedereen kan baat hebben bij een osteopatische behandeling; van baby's t/m ouderen. Bij klachten maar zeker ook preventief. U kunt denken aan zwangeren en (top)sporters. Wat is osteopathie en wat doet een osteopaat? Alles in het menselijk lichaam is beweeglijk, op pariëtaal niveau (botten, gewrichten en spieren), op visceraal niveau (organen) en op craniaal niveau (schedel en zenuwstelsel). Elk bewegingsverlies in ons lichaam veroorzaakt een minder goed doorbloed gebied en verlies aan energie. Eveneens kan dit gebied minder goed de afvalstoffen kwijt. Dit veroorzaakt op een bepaalde termijn pijn, zwelling, verdikking en/of verkorting van bindweefsel, of een combinatie van deze stoornissen. Dit beïnvloedt vervolgens het geheel en geeft compensaties, blessures en is op den duur ziekmakend. Bewegingsverlies kan bijvoorbeeld ontstaan na een val of verstappen, een kneuzing, ziekte, littekens na operatie of letsel, overmatig sporten, een bevalling, verkleving van weefsel door ontstekingsreacties, emotionele spanning, stress, verkeerde voeding, enzovoort. Mensen zijn zich echter niet altijd bewust van deze bewegingsverliezen en zullen hier onbewust op compenseren. Als een compensatie langdurig aanwezig is, of als er meerdere aanwezig zijn wordt het compensatievermogen van het lichaam op den duur opgebruikt en ontstaan er klachten. Het is aan de osteopaat om te bepalen waarom iemand op een bepaald moment, in een bepaalde lichaamsregio een bewegingsverlies heeft. De osteopaat spoort de oorzaak van de klacht op en behandelt deze met zijn handen om het potentieel tot zelfgenezing, dat elk lichaam in zich draagt, te stimuleren. Het is dan aan het lichaam zelf om het werk te doen. Een osteopaat behandelt daarom het lichaam als één geheel en gaat dáár aan het werk waar hij/zij de oorzaak van de klacht aantreft. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar www.osteopathie-alderlieste.nl