Vriendelijk

Goede service en afhandeling

Kwaliteit boven verwachting

Tuinset van goede kwaliteit. Comfortabel, ruim en een practisch en modern ontwerp.

Top bedrijf!

Fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Had een klein probleempje ondervonden, dit hebben ze super opgelost.

Mooie spullen en uitstekende service

Na bezoek aan de showroom, een nieuwe salontafel besteld. Deze bleek uit voorraad leverbaar en werd na 2 dagen al gratis thuisbezorgd. We zijn er heel erg blij mee!

Spersnel en uitstekende communicatie!

Mango houten eettafel besteld op 20-2 om 1600 uur. Vandaag 22-2 geleverd om 11.30 uur door XXL akket.nl met een super actuele tracking service. De Tafel in een uurtje in elkaar gezet en deze is conform verwachting. Kortom, een aanrader!

super

Bestelt andere dag in huis . Zou bij de volgende aankoop zeker hier weer kopen

Top product!

We hebben 2 ronde salontafels besteld, ze kwamen iets later binnen dan was aangegeven, de levering zelf was prima, goed ingepakt. De tafels zijn erg mooi en een goede degelijke kwaliteit! Erg tevreden mee! Krijgen er veel reacties op en raden deze webshop zeker aan!

Kortom, een "doen wat ze zeggen bedrijf"

Fijne klantenservice, je word vriendelijk te woord gestaan. Ook de bezorging laat niets te wensen over. Echt een aanrader.

Super snelle levering. Super goede bezorging

Prima product, ziet er mooi uit. Doos was wel nat en beschimmeld.

We hebben een salontafel gekocht. Kwam in een doos die in het vocht heeft gestaan. Deze was deels nat, maar ook al schimmels aan de binnenkant. De tafel zat gelukkig in het plastic voor het grootste deel en was zoals het er nu uit ziet niet aangetast. We wilden het snel hebben, dus hebben teveel betaald. De tafel bij meerdere internetwinkels voor €50 minder maar moet je weken wachten. Het is verder een mooi product.

Prima ervaring!

The Copperbarn heeft ons hele mooie tafels bezorgd! prima kwaliteit , precies als op de site vermeld , met duidelijke foto`s , de levering was prima , je moet het product wel zelf uitpakken en controleren, klantenservice is goed bereikbaar.

Telefonisch goed bereikbaar! Kreeg “het aantal” niet online voor elkaar(technisch IT foutje bleek) bestelling via mail geregeld en betaald met n link, heel fijn.

Mooi product, vriendelijke service, prima!

Mooie meubels en een top service!

Ik vond het in eerste instantie best wel een risico om online meubels te bestellen die ik in het echt nog nooit gezien had. Na meerdere reviews te hebben gelezen op meerdere platvormen, heeft dit mijn twijfel weg genomen. Mede ook door het fijne en vlugge contact met Copperbarn. De meubels zijn erg mooi en stevig, wat zo ook op de foto's deed blijken. De meubels kwamen netjes op de afgesproken datum binnen en erg goed en stevig verpakt. Al met al ben ik zeer tevreden over Copperbarn, hun producten en de klantenservice. Ik ben zeer blij met mijn aankoop en ik zal de Copperbarn ook zeker aanbevelen.

Super snelle levering en kwaliteitsvolle bijzettafels in mangohout!

De 2 online bestelde bijzettafels zijn heel snel en door een vriendelijke man bezorgd. De tafeltjes waren reeds gemonteerd, dus extra pluspunt. Vervolgens voldoen ze voor 100% aan mijn verwachting: hele mooie industriële look, stevig, praktisch en echt mangohout wat hun ieder op zich een unieke touch geeft. Ben echt superblij met deze tafeltjes. Een dikke merci!

Goede deal kunnen doen

Mijn vitrinekast zou geleverd worden maar met transport was er schade aan de kast ontstaan , in overleg is de kast met schade aan mij geleverd ,en ik als handige klusser heb de kast weer in orde gemaakt zonder iets van de schade te zien ,in overleg financiele schadecompensatie gekregen ,..we hebben samen een mooie deal gesloten ,..erg tevreden mee , nogmaals bedankt hiervoor ..

Geweldig goede service

Snelle levering Bij vragen altijd Snelle reactie

Excuses schijnt het woord te zijn

Wij hebben een ovale eettafel gekocht en salontafels (de laatste komen in november). Bij de levering klopte het blad niet en helde over naar 1 kant, daarnaast kon er niets op de tafel staan zonder dat er ruimte tussen zat ook was de tafel hobbelig op de ovale hoeken. Nieuwe tafel bezorgd deze was ook niet goed er zat een grote vlek op, weer ruilen dus. Vergeet de klantenservice het omruilen in te voeren moest er achteraan bellen irritatie liep op. Uiteindelijk nieuwe tafel deze was wel goed, vergeet de klantenservice weer het ophalen van de oude tafel. Het gevolg een week lang een stinkende doos die ingespoten is met pesticiden behoorlijk schadelijk voor iemand met copd die dit inademt. Gisteren zou uiteindelijk de doos opgehaald worden nou mooi niet. Vervoersbedrijf komt niet opdagen en pland gewoon een nieuwe in twee dagen later, ben er zo klaar mee ons kan 1x gebeuren maar ik verwacht dan dat je bij levering van de tweede tafel je jezelf verzekerd dat die tafel goed is maar nee hoor pas bij een derde keer als de irritatie super hoog is gaan ze kijken heb er geen goed woord voor over.

Hele goede service

Donderdag Tafeltje besteld, zou dinsdag binnenkomen maar kwam zaterdags al binnen, hoe snel is dat

Zeer mooie tafel van een goede kwaliteit.

Zeer snel geleverd. Goed verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding

Top service!

Na gemaild te hebben over de salontafel waar een barst in zat, werd er gelijk gereageerd. Er werd een nieuwe bezorgafspraak gemaakt, de tafels werden omgeruild. Een snelle, fijne service!

Top geregeld

Besteld via internet, op tijd geleverd, zeer degelijk en goed verpakt! De goederen een suuuuper mooie kwaliteit!

Alles top

Onlangs ovale mango houten tafel gekocht.Alles was top en goed geregeld. Scherpe prijs en binnen 48uur bezorgd. Goed verpakt en een geweldige tafel. Vantevoren goed op de hoogte gehouden van de levering waar deze zich bevond. Kunnen ze iedereen aanraden al hadden wij nog nooit van ze gehoord moeten we eerlijk bekennen. Na de reviews toch via klarna maar overstag gegaan . Geen seconde spijt gehad.

Zonet mijn salontafel uit zwart mango-hout ontvangen. Zeer mooi. Ik hou van dat ruwe. Kleur ook mooi. De kleine maat past perfect in mijn U-vormige uitsnede van mijn zetel. Echt blij mee. Levering ook perfect. Dat is bij andere winkels wel anders waar je 40-50 EUR extra voor de levering moet betalen. Geweldig!

Goede snelle service

Bij 1 tafel was de onderplaat stuk bij levering ondanks dat de tafel heel goed was ingepakt. Er werd heel snel gereageerd. Na 2 dagen was de oude opgehaald en de nieuwe geleverd. Prima service dus.