Excuses schijnt het woord te zijn
Wij hebben een ovale eettafel gekocht en salontafels (de laatste komen in november). Bij de levering klopte het blad niet en helde over naar 1 kant, daarnaast kon er niets op de tafel staan zonder dat er ruimte tussen zat ook was de tafel hobbelig op de ovale hoeken. Nieuwe tafel bezorgd deze was ook niet goed er zat een grote vlek op, weer ruilen dus. Vergeet de klantenservice het omruilen in te voeren moest er achteraan bellen irritatie liep op. Uiteindelijk nieuwe tafel deze was wel goed, vergeet de klantenservice weer het ophalen van de oude tafel. Het gevolg een week lang een stinkende doos die ingespoten is met pesticiden behoorlijk schadelijk voor iemand met copd die dit inademt. Gisteren zou uiteindelijk de doos opgehaald worden nou mooi niet. Vervoersbedrijf komt niet opdagen en pland gewoon een nieuwe in twee dagen later, ben er zo klaar mee ons kan 1x gebeuren maar ik verwacht dan dat je bij levering van de tweede tafel je jezelf verzekerd dat die tafel goed is maar nee hoor pas bij een derde keer als de irritatie super hoog is gaan ze kijken heb er geen goed woord voor over.