Een tien met een griffel

Had er salontafels de priyaset en de bijzettafels duo besteld en zijn netjes bezorgd , afspaak netjes nagekomen . Nette en goede service pakken alles netjes uit en nemen het inpak matriaal weer mee dus laten de boel netjes achter en zetten de meubels op het op de plaats neer waar je wilt , over het product ben ik zeer tevreden en over de prijs , precies zoals ik had verwacht ben zeer tevreden . Henk

Geweldige snelle en nette service

Geweldige service. Er werd telefonisch contact opgenomen voor het afstemmen van een bezorgafspraak. De bezorger was een vriendelijke en nette man. Hij legt uit wat hij ging doen en monteert de eettafel in ons bijzijn, afval is door hem meegenomen. Advies gekregen over de behandeling en behoud van de tafel. Prettig bedrijf met goede communicatie en afspraken die correct worden nagekomen. Dit bedrijf raad ik zeker aan!

Mooie spullen

Al onze spullen werden netjes uitgepakt en gecontroleerd of het in orde is. Alles werd netjes op zijn plek gezet en verpakkingsmateriaal voeren ze netjes af.

Zeer tevreden ervaring

Bestelling naar wens en belofte afgeleverd. Aflevering, heel vriendelijke en behulpzaam. Ik zou deze zaak iedereen aanbevelen.

De eettafel heeft een behoorlijk metalen klank bij gebruik, die naechoot

Er werd bij telefonisch contact geen oplossing geboden, sterker nog men had er nog nooit iets over gehoord. Een supersnelle reactie van the Copperbarn heeft alles naar volle tevredenheid opgelost. Chapeau! Topservice

Hartelijk bedankt voor uw reactie, onze excuses dat wij het niet perfect opgelost hadden in eerste instantie. Maar gelukkig komt het helemaal goed!

Top Service

Had een set salontafels besteld, eentje was er niet zo mooi na 1 apje volgende dag al een nieuwe tafel TOP SERVICE kom zeker hier de volgende keer weer terug.

Voor het eerst iets besteld zeer goede ervaring

Snelle levering zeer aardige chauffeur super blij met mijn salon tafel set.

Goede service en kennis

Ik vond het geweldig, wat een service

Heel goed. 4 4

Goed contact, goede service

Keurige mails, duidelijk. Goede service

Sneller dan het licht.

Correct snel en netjes.

Snelle levering mooie prijs En mooie tafels

het staat geweldig

het staat heel mooi service was heel goed vriendeljke jongen

Service zoals geadverteerd! Top.

Zeer vriendelijk en nette mensen, zijn zeer tevreden over onze meubels. Mocht ik tezijnertijd meer willen kom ik er zeker terug.

Uitstekende kwaliteit/prijs

Nu diverse meubelstukken besteld en geleverd gekregen. Goede kwaliteit en perfecte service. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een vorm van industriƫle look(combinatie van staal/mangohout).

Goede service.

Goede afhandeling, service en vriendelijk personeel.

Hele mooie eettafel met stoelen.

Hele mooie mango houten eettafel met stoelen en salontafel, redelijk snelle bezorging. Zeer tevreden. Goede kwaliteit

Alles super geregeld, goede kwaliteit

Super goede ervaring.

Ik word netjes geholpen en op de hoogte gehouden.

Geweldig!

Blij met salontafels b keuze. Cotact ging vlot na bestelling belletje en afspraak gelijk kunnen plannen. Super vriendelijk en behulpzaam. Op naar volgende product.

Goede, snelle levering, service-oplossingsgericht, vriendelijk, correct, meedenkend, mooi stel ondernemers.

Vriendelijke mensen en mooie producten

Mooie producten en vriendelijke mensen. We hebben er nog meer besteld en kunnen ze van harte aanbevelen.

snelle levering en mooie producten

we hadden een nieuwe eethoek besteld en levering kwam sneller als we gedacht hadden. super!

Onze ervaring is super goed. Persoonlijk contact en onwijs snel geleverd!

Topbedrijf

Wij hebben er een set van 3 salontafels besteld. Een dag van tevoren zijn wij gebeld over het tijdstip dat ze de tafels zouden bezorgen. Op de dag zelf belden de bezorgers ook nog een keer om te zeggen hoe laat ze er precies zouden zijn. We konden betalen bij aflevering. Bezorgers ook zeer fijn. Wilden zelfs nog mee helpen met sjouwen en uitpakken. Daarbij zijn de tafels ook nog eens fantastisch.