Ik kwam met een zoekopdracht en binnen anderhalve week was mijn keuze uit Duitsland gehaald. Geweldige communicatie en ik wist exact waar ik aan toe was. Na het nodige onderhoud en afwerking een prachtige auto. Sybren, nogmaals dank!

prettige en uitstekende hulp bij aanschaf andere auto

Snel, goede feedback over stand van levering, eerlijk, meedenkend kortom, positieve ervaring.

In 1 woord: Super(be)

Vandaag is mijn Superb onder handen genomen. Hij is gepolijst en voorzien van keramische coating. Het resultaat is verbluffend! Wauw, wat een spiegel! Prijs-kwaliteit is ook echt top en keurig volgens afspraak. Er wordt met je mee gedacht en er worden tips aangedragen waar je echt wat mee kunt. Een hele dikke aanrader! Dank julllie wel toppers.

Topservice; elke keer weer!

Vakmensen met passie en oog voor detail.

Snel en goed geregeld

Mijn Volkswagen Polo kon snel terecht en was ook snel weer klaar om afgehaald te worden. Heel vriendelijk personeel. 100% aan te bevelen.

Erg goede hulp geleverd bij importeren van Mercedes Benz

Erg tevreden over onze nieuwe bakwagen die door Drive Premium is gevonden in Duitsland