Droom MINI Cabrio aankocht

Drive Unique heeft mij uitstekend geholpen bij de aankoop van mijn zwarte MINI Cooper Cabrio uit 2020! Ik kan het bedrijf iedereen aanraden.

Goed bedrijf met uitstekende service.

We werden prettig ontvangen en te woord gestaan. De deal was snel gesloten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Bij aflevering was de auto mooi gepoetst en zat er een grote strik om heen.

Uitstekende kwaliteit, prijs en vriendelijkheid

Heb hier een Mini gekocht, en alles liep PERFEKT! Vrindelijk en vakkundig personeel, grote aanbod, zeer nette auto`s en voor een scherpe prijs ook! Topper aanrader!

Eerlijke goeie service

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. En goed onderhoud van mijn MINI clubman voor een eerlijke prijs!

Droomaankoop

Met veel enthousiasme en volledige transparantie hebben wij bij Drive Unique onze 996 Turbo ingeruild op een jongere 996 Turbo. We hebben dit proces al zeer prettig ervaren en bevelen Drive Unique dan ook sterk aan.