genoten van het traject naar de koop van mijn huidige Mini,

Een empathische verkoper, Sybren, met affiniteit en kennis van de branche en kent de vragen en de behoeften en interesses die er bij mij leefden. Een heerlijk verkoop proces genoten zonder enige druk!! Ik koop niet elke dag, jaar een andere auto dus hoe fijn was het dat ik als klant het verkoopproces duidelijk/helder kreeg te horen waardoor het een feestje was om uiteindelijk met de nieuwe Mini weg te rijden met een goed blij en feestelijk gevoel.

Met recht een mini specialist

Na een lange zoektocht mijn eerste mini bij Drive Unique gekocht. Na een super uitleg gekregen te hebben van Sybren heb je bijna geen app of boekje meer nodig De onderhandelingen zijn geheel transparant ook als je nog een inruil auto heb. Mochten we ooit nog opzoek gaan naar een mini, dan gaan we dat zeker niet meer zelf doen en geven we de zoekopdracht aan Drive Unique, dan weten we zeker dat we weer een Unieke mini gaan krijgen. Kortom: super service, transparant, weet waar die over praat, waar voor je geld. Levert unieke mini's. Fijn bedrijf ook zijn medewerkers. En ook niet geheel onbelangrijk, na de aankoop kun je nog met vragen bij Sybren terrecht.

Top service en eerlijke verkoop

Heb mijn unieke MINI paar weken geleden aangeschaft bij Drive Unique. Het eerste telefonische contact met Sybren gaf mij direct een positief gevoel en dat is ook zo gebleven. Sybren neemt de tijd, geeft veel toelichting/uitleg en doet 'zaken' op een plezierige en heldere manier. Kortom, ik ben dik tevreden!

Hier moet je zijn voor unieke Mini's met unieke service!

In onze zoektocht naar een gebruikte Mini kwamen we bij Sybren terecht. Sybren voldeed niet aan mijn beeld autoverkoper en dat is zeer positief bedoeld. Hij blinkt namelijk uit door zijn enorme passie voor Mini's en zijn diepe kennis en ervaring met auto's en autosport. De service en kwaliteit die hij aflevert kent geen grenzen. Wij kochten een Mini Cooper Cabrio, hij had de auto afgeleverd met een keramische coating. Voor ons bijzonder, voor hem normaal want dit doet hij standaard als extra bescherming voor de lak. Ondanks zijn zorgvuldige checks ontdekten we toch een klein scheurtje aan de binnenzijde van de dakbekleding. Wij hoopten op een reparatie maar dat vond Sybren niet goed genoeg. Hij liet de gehele bekleding van het plafond vervangen en nam dat geheel voor zijn rekening. Hij overtrof hiermee onze verwachtingen. En dat is waar elk bedrijf zich m.i. door kan onderscheiden: hoe een eventueel probleem wordt opgelost. Echt top! We hebben zo'n vertrouwen in Sybren dat we hem nu een zoekopdracht hebben gegeven voor een volgende Mini, met verstand van zaken speurt hij de internationale markt af om te kunnen voldaan aan onze wensen en te ontzorgen. Kortom: een toffe gedreven vakman die unieke Mini's en unieke service levert.

Absolute aanrader

Sybren is een specialist met veel kennis en passie voor de autosport. Hij luistert goed naar de wensen van zijn klanten. Ik had specifieke wensen voor de uitvoering van mijn Mini en vond het bovendien heel spannend om zo'n aankoop te doen. Maar Sybren gaf mij het vertrouwen dat hij de juiste persoon is om mijn droomauto te vinden. En daar heb ik geen spijt van gekregen. Hij vond al snel mijn droom Mini in München. Sybren gaf vakkundig advies met een uitgebreid rapport en hield me goed op de hoogte tijdens het invoeringsproces. En sinds een week rijd ik rond met een grote glimlach in mijn droomauto, een prachtige mini cooper se.

Warm welkom, goed geholpen, zeer transparant, waar voor je geld

Uitstekende Service

Reparatie was snel gedaan. Ze hebben verstand van zaken en hebben het probleem goed opgelost.

Dealer met liefde en passie voor zijn auto’s!

Onlangs een Mini JCW gekocht bij deze dealer. Auto’s worden volledig gecontroleerd en zijn in topstaat. Verkoper weet waar hij over praat en doet dit met absolute passie. Ik zal hier dan ook zo veel mogelijk onderhoud laten doen, en misschien ooit nog een auto kopen!

Fijne aankoop ervaring.

We hebben bij Sybren onze mooie Mini Cooper SD gekocht. Een gebruikte Mini die rijdt en er uitziet als een nieuwe Mini. Klantvriendelijkheid en eerlijkheid hebben wij als prettig ervaren.

Ontzorgd en heel fijn geholpen

Is een zeer goede ervaring en vriendelijke behandeling. De aflevering is tot in de puntjes verzorgd. Zeker aan te raden. Luisterd goed naar wensen die we hadden.

Super service

Heb een mooie Mini Cooper S bij Drive Unique gekocht. Ben er superblij mee. Betrouwbaar, deskundig bedrijf met goede,mooie,jonge occasions en ontzettend vriendelijke medewerkers. Auto heeft vooraf een 360 graden check rapport gehad. Alle afspraken die we maakten kwamen ze na. Auto papieren snel door hun geregeld. Echt aan te bevelen.

Top Service

Hele mooie mini gekocht bij Drive Unique. Zeer gastvrij ontvangen door Sybren. Uitgebreide uitleg ontvangen over de auto. Mocht hem zelfs direct mee naar huis nemen. Hoop lang te mogen genieten van mijn auto, maar zal bij de volgende Mini hier als eerste gaan kijken. En zeker aanbevelen bij vrienden.

Tuning BMW z4 18i N20B20A

Met betrekking tot het tunen van de BMW moet ik zeggen dat ik het een hele serieuze aanpak vond. Door eerst het chassisnummer op te geven en uit te zoeken welk specifieke motorblok in de auto lag, werd gekeken wat er mogelijk was om in de toekomst geen problemen met de tuning te krijgen. Zodoende is er een tuning op gekomen niet tot aan 260 maar 225 pk, wat de levensduur van het blok ten goede moet komen. Na het tunen was er een wereld van verschil. Voor het tunen vergeleek ik het rijgedrag met een ouderwetse diesel waar weinig leven is zat, na het tunen was dit volkomen veranderd (ik snap ook niet waarom fabriek af, dit niet zo kan). De auto reageert gretiger op het gaspedaal en is een stuk prettiger om te rijden. m.b.t. verbruik Voor de tuning: open 1:12 - dicht 1:14 Na de tuning ging het verbruik gemiddeld na de eerste tankbeurt tussen de 1:14 (open) & 1:17 (dicht) Een weekendje toeren in Duitsland leverde wel weer een verbruik als daarvoor op, dit kwam echter omdat je ongemerkt toch meer gebruik maakt van het beschikbare vermogen. Wel ben ik er van overtuigd dat wanneer mijn rijgedrag vergelijkbaar was geweest met hoe ik normaal zou rijden, dat 15% zuiniger rijden mogelijk is, 20% kan mogelijk zijn bij een volkomen ongewijzigde rijstijl. Ik kan iedereen met een vergelijkbaar BMW blok (N20B20A), een tuning als deze aanraden, omdat hiermee de souplesse van de auto zeker beter tot uiting komt. Daarnaast wil ik nog benadrukken dat de service van DriveUnique uitstekend was en door de manier van het overleggen en bespreken wat de mogelijkheden waren, mij zeer veel vertrouwen hebben gegeven.

Super service! Bedankt voor je support

Fijne behandeling

Open en eerlijke benadering. Prettig om zo een auto te kopen

Droom MINI Cabrio aankocht

Drive Unique heeft mij uitstekend geholpen bij de aankoop van mijn zwarte MINI Cooper Cabrio uit 2020! Ik kan het bedrijf iedereen aanraden.

Goed bedrijf met uitstekende service.

We werden prettig ontvangen en te woord gestaan. De deal was snel gesloten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Bij aflevering was de auto mooi gepoetst en zat er een grote strik om heen.

Uitstekende kwaliteit, prijs en vriendelijkheid

Heb hier een Mini gekocht, en alles liep PERFEKT! Vrindelijk en vakkundig personeel, grote aanbod, zeer nette auto`s en voor een scherpe prijs ook! Topper aanrader!

Eerlijke goeie service

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. En goed onderhoud van mijn MINI clubman voor een eerlijke prijs!

Droomaankoop

Met veel enthousiasme en volledige transparantie hebben wij bij Drive Unique onze 996 Turbo ingeruild op een jongere 996 Turbo. We hebben dit proces al zeer prettig ervaren en bevelen Drive Unique dan ook sterk aan.