Hele fijne meegaande advocaat die het best voor jou wilt

Mvr van vliet heeft mij bijgestaan in mijn laatste zaak en heeft me altijd heel erg geholpen zorgen dat alles duidelijk was ik het begreep etc , na mijn mening kan je je geen betere advocaat wensen

• Betrokkenheid

Wanneer je zaak uitzichtloos lijkt en je toch wint. Dan heb je de juiste advocaat getroffen!!

Waar eerder mijn juridische strijd uitzichtloos leek en ik bij voorbaat na het raads advies al verloren leek te hebben kreeg ik direct na het 1e contact bij Nicola weer vertrouwen. Vertrouwen wat heel erg lang daarvoor al was verdwenen. Het gaf mij rust en sinds lange tijd durfde ik mijn zaak in de handen te leggen bij en te vertrouwen op mijn advocaat. Nicola heeft mij begeleid en duidelijk op tafel weten te krijgen wat er al die tijd al lag. Uiteindelijk kan ik dan ook zeggen mijn zaak als nog te hebben gewonnen. En had ik niet gewonnen, dan had ik wel geweten er alles aan te hebben gedaan. Nicola en Anouk, nogmaals onwijs bedankt voor jullie betrokkenheid, advies en deskundigheid!

• Betrokkenheid

Goede begeleiding, inzet en kunde top!

Allround zeer tevreden over de geboden dienst

• Betrokkenheid

Uniek talent/ sleutel tot succes

Nicola is een sympathiek persoon. Daarnaast wordt de cliënt gehoord, gezien en staat deze ten alle tijden centraal. Zij zorgt voor een veilig en vertrouwd gevoel. Bij Nicola hoef je absoluut niet bang te zijn voor mogelijke tegenslagen of paniek. Elke dag voert zij haar werk succesvol uit en heeft hart voor haar vak. De communicatie is duidelijk en positief. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik Nicola aan mijn zijde heb gehad. Het zijn niet de omstandigheden die de kwaliteit van je leven bepalen, maar wie jou steunt tijdens die omstandigheden. Nicola is een toppertje.

Super ervaring

Zeer prettige ervaring toen ik het bijna niet meer zag zitten kwam ik in contact met dit kantoor op zeer kort termijn zag ik weer licht in de duisternis en ook de bijhorende zitting heeft ze tot goed einde weten te brengen. Recht door zee, is hard daar waar het moet hoop der nooit meer nodig te hebben maar anders weet ik het wel!!

Helemaal top

Echt top hoe snel en kort de lijntjes zijn.

• Betrokkenheid

Beste advocate van Nederland!

Ik heb Nicola leren kennen als een meelevende, doortastende, professionele en oprechte vrouw. Nicola valt op door haar betrokken houding en de kennis die zij heeft van zaken. Ze heeft een scherp oog voor details, en heeft elk stapje in het proces met mij meegedacht. De communicatie verliep snel en praktisch, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Nicola komt elke afspraak na en hield mij meteen op de hoogte van de voortgang van de zaak. Nicola is een hele fijne ondersteuning in het proces, iemand die zich echt vastbijt in de zaak. Ik ben haar dan ook heel erg dankbaar! Echt een topper!

• Betrokkenheid

Mijn ervaring is dat Nicola een advocaat is die je eigenlijk iedereen gunt .

Mijn ervaring met Nicola en ook haar assistente Anouk is in 1 woord uitmuntend. Deze dames doen net dat ene stapje meer waar een ander het prima vinden. Het vertrouwen wat ik heb gekregen en gevoel gehoord te worden is zo fijn. Altijd een reactie ,voornamelijk persoonlijke contact en niks is te veel . Duidelijke uitleg. Wat je kan verwachten . En dat gevoel dat je samen sterk sta geeft voor jezelf rust . Ik heb Nicola nog wel even nodig en dat voelt goed geeft rust omdat ik altijd mijn vragen kan neerleggen en in no time krijg ik antwoord en net even dat ondersteuning dat zorgt dat je blijft knokken . Het team Nicola en Anouk is het gouden team wat je nodig heb als je hulp ondersteuning nodig heb in het juridisch gebied.

• Betrokkenheid

Nicola is echt een super advocaat

• Betrokkenheid

Fijne gesprekken waarbij ik me op me gemak voelde. Ik voelde me gehoord. Jammer dat ik ervoor heb gekozen om het zo te beëindigen maar ik wil het afsluiten. Dankjewel voor de steun en dat je voor me klaar hebt gestaan.

• Betrokkenheid

Ze zijn echt betokken met hun cliënten

Ze hebben me bij verschillende zaken goed geholpen

• Betrokkenheid

Goede dienstverlening, ondersteuning en expertise

Ik ben enorm tevreden over de dienstverlening, ondersteuning en expertise vanuit Nicola. Vanaf moment 1 tot aan het einde heeft ze me continu bijgestaan en mij het vertrouwen gegeven.

• Betrokkenheid

In een korte periode heeft nicola van vliet mij toch weten te kunnen helpen met als gevolg een zeer positief uitslag wederom erg dankbaar en echt een aanrader

Top advocate!

Nicola van Vliet heeft mij geholpen met een uiterst complexe zaak, waarin ik op 0-10 achterstand stond. Dankzij haar kennis, kunde, vastberadenheid en gedrevenheid, heeft zij dit recht kunnen trekken en mij zelfs een voorsprong kunnen geven. Naast een top advocate is zij als persoon haar gewicht in goud waard. Ze doet er alles aan om het beste uit de zaak te halen voor je. Naast het feit dat ze keihard voor mij geknokt heeft, staat ze mij met raad en daad terzijde. Mijn ervaring is dat Nicola veel meer voor je doet, dan een willekeurig ander advocaat zou doen.

• Betrokkenheid

Geweldige advocaat die erg begaan, open, eerlijk, meedenkend en professioneel is!

Nicola heeft mij super bijgestaan tijdens de maanden dat ik aan het vechten ben geweest om mijn zoontje weer bij mij thuis te krijgen. Ze is ontzettend begaan, denkt mee, heeft heel veel ervaring, is open en eerlijk. Ze geeft niet zonder meer op en zet zich maximaal in om het best te behalen resultaat te bewerkstelligen! Zonder haar had ik nooit gestaan waar ik nu ben; een nieuwe start, mooie toekomst en mijn zoontje weer terug bij mij! Ik ben haar eeuwig dankbaar!

• Betrokkenheid

Highly recommended an excellent lawyer

Clear advice, and good communication with all parties

• Betrokkenheid

Ze is betrokken ze geeft goed uitleg en advies. Bij rechtszitting is ze goed voorbereid. Onze dank is enorm groot door haar inzet hebben wij onze rechtszaak gewonnen! Nicola van Vliet je bent een topper! Mijn advies aan iedereen die een echte goede advocaat nodig heeft, Nicola van Vliet.

Meer dan geweldig

In 2019 heb ik Nicola benaderd met de vraag om mij bij te staan in een 'vecht'scheiding. Hier heb ik vanaf dag 1 absoluut geen spijt van gehad. Ik heb Nicola leren kennen als een directe en goud eerlijke advocate die duidelijk aangeeft wat wel en niet haalbaar is. Ze weet waar ze over praat en komt altijd haar afspraken na. Absoluut geen 9 tot 17 mentaliteit want als ik haar nodig had en ze kon overdag niet terugbellen dan kwam dat belletje wel terug in de avonduren, bij spoed zelfs tijdens haar vakantie. Alles altijd met een persoonlijke benadering. Samen met Nicola heb ik het voor elkaar gekregen dat een verzoek tot eenhoofdig gezag is afgewezen en zelfs dat de omgang met mijn zoon na 4 jaar is hervat, ik hem weer structureel zie en dat alles staat vastgelegd. Iets waar ik haar ontzettend dankbaar voor ben. Ik hoop dat het niet zover komt maar mocht ik in de toekomst ooit nog een advocate nodig hebben dan zal ik mij zeker weer wenden tot Nicola van Vliet!

• Betrokkenheid

Top advocaat, heeft mij enorm geholpen!

Super advocaat, veel kennis en ervaring

Top advocaat

Ze heeft me met alles geholpen en werkte zeer profesioneel ze is een zeer goede advocaat.

Oog voor detail

Goed advies en begeleiding, oog voor wat speelt en details, altijd bereikbaar. Sterke persoonlijkheden, echte vakvrouwen!, goed in doorpakken, goede uitleg wat haalbaar is, zeer tevreden en vooral dankbaar dat ik door hen mij zo gesteund voel in mijn lastige situatie.

• Betrokkenheid

Zeer professionele dame met een sociaal karakter.

Het verschil tussen een zorgeloos leven en een leven met een gebeurtenis is flinterdun,mij overkwam het zelf. Nooit ben ik (Roel)in aanraking gekomen met justitie/politie/veilig thuis op een gegeven moment kom je met deze instanties in aanraking met wat voor reden dan ook,als dat gebeurd zie je door de bomen het bos niet meer,machteloosheid,woede, angst en onbegrip dat zijn de gevoelens die door je lijf heen gieren,kort samen gevat je beseft je totaal niet wat je overkomt het enige wat je denkt is hoe kan dit.(nu 10 maanden later is mijn hele zaak geseponeerd) Wat mij bijstaat van deze periode is de professionaliteit van Nicola hoe belangrijk is het dat iemand zegt roel jou verhaal is de waarheid en ik ga ervoor,Nicola heb ik leren kennen als een dame die haar daad bij haar woord voegd(met andere woorden een man/dame een man/dame een woord een woord) Persoonlijk vind ik dat deze mensen steeds zeldzamer worden dit zijn de mensen van de spreekwoordelijke oude stempel.,MAAR als je iets overkomt zijn dit de mensen die voor je staan en voor je strijden die heb je nodig. Nicola bedankt voor alles . Gr Roel

The best

Fijne ervaring bij dit bedrijf. Heel erg Bedankt Nicole & Anouk!

• Betrokkenheid

Nicola van Vliet is een echte professional met inlevingsvermogen en een geweldig persoon. No-nonsense, betrokken, eerlijk en krachtig. Door haar kennis en ervaring kon ze snel de essentie uit mijn ingewikkelde zaak halen, de juiste lijn uitstippelen en reageerde snel met duidelijke antwoorden. Ik voelde me gehoord en dat zij echt het beste met mij voorhad. Nicola is iemand die ook in de rechtszitting haar mannetje staat en resultaat boekt. Kortom, een getalenteerde TOP-advocate die ik elke keer weer zou aanraden. Nicola, dank je wel!

Over Advocaatscore.nl