Prima deskundige behandeling

Ik ben elke keer heel deskundig en volledige inzet geholpen met mijn klachten.

Fijne ervaring!

Ik ben met mijn zoontje van een paar weken oud bij Mirjam geweest en had na de eerste behandeling al meteen effect gemerkt. Het verschonen en aankleden is nu veel leuker, omdat hij minder aan het overstrekken en huilen is! Ook heb ik een oefening mee naar huis gekregen, waardoor ik thuis ook met hem aan de slag kon! Als ik weer tegen iets aanloop, kom ik zeker terug :)

Snel en doeltreffend

Mijn pasgeboren dochter, van 2weken oud, bleek erg veel spanning te hebben in het keelgebied en de middenrif. Hierdoor had zij erg veel moeite met drinken. Na de eerst behandeling was er gelijk duidelijk verschil, meer ontspanning en makkelijk drinken. Met 4weken de tweede behandeling gehad en de klachten zijn weg gebleven.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Super bedankt dat jij de tijd hebt genomen om een review te schijven. Heel lief! Groetjes, Maren

Zeer prettig

Mijn dochter had al jaren klachten aan haar borstbeen. Waardoor haar ademhaling kon blokkeren na het spelen en steken bij haar borst. Dit was een zeer nare ervaring voor haar. Aantal keer naar de huisarts geweest en fysiotherapie gehad. Men kon ‘niks’ vinden. 3x naar Barbara geweest en de klacht is zo goed als verdwenen. Mijn dochter en ik hebben het als zeer prettig ervaren. Je merkt dat Barbara echt een hart voor de zorg heeft, expertise bezit en zeer kindvriendelijk.

• Praktijkruimte Schoon

Ontzettend bedankt Nadine, voor de mooie review. Ik ben heel blij dat ik je dochter heb kunnen helpen, zodat ze weer wat meer kan gaan genieten. Veel liefs! Barbara.

Betrokkenheid

Begripvol, vriendelijk, menselijk, meedenkend en professioneel geholpen door Maren. Enorm dankbaar !!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dankjewel voor dit lieve review! Ik heb jou met veel plezier geholpen. Groetjes, Maren

Prettig contact en ervaren allround therapeut.

Er werd goed geluisterd en ingegaan op mijn vragen betreft pijn, grenzen, oorzaken en zelfhulp. De behandelingen gaven direct resultaat en na 4 keer was ik van mijn grootste problemen af. Dank!

• Praktijkruimte Professioneel

Martin, wat een fijne reactie. Allround is en blijft mijn missie! Dank je wel voor deze mooie review. Jeroen.

Vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Zowel Judith als Maren waren vriendelijk en professioneel. Hun aanpak doeltreffend met goede adviezen.

• Osteopaat Judith, Maren
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Bedankt voor u Review. Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent! Groetjes, Maren

Goede osteopaat

Na een paar keer ben ik nu van mijn klachten af.

• Osteopaat Aylene
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel erg bedankt dat u een review heeft geschreven. Fijn om te horen dat de behandelingen effect hebben gehad. Hartelijke groeten, Aylene.

Onze dochter is zo ontzettend opgeknapt

Na een zware pittige bevalling zijn wij door Barbara uitstekend geholpen met de slaap en drink problemen van onze dochter. Na een korte behandel periode zien wij een wereld van verschil. Ontzettend lief behulpzaam, en meedenkend. Je kunt hier met een gerust hart je kleintje brengen.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Ha Jorinde, Ah, wat een mooie review ;-) Ik doe mijn best haha. Maar dat is zeker waar, de kleintjes zijn bij ons in de praktijk in goede handen. Groetjes, Barbara

Mijn baby is van haar voorkeurshouding af!

Na 2 behandelingen heeft mijn dochtertje geen voorkeurshouding meer! Ook zijn de darmkrampjes minder geworden en kan mijn dochtertje beter boeren! Ontzettend blij met Cadens!

Top, zo hoor ik het graag! Bedankt voor de review. Groetjes, Barbara

Fijn geholpen!

Mirjam heeft onze dochter van 3 weken goed geholpen. Ze is heel kundig, rustig en legt dingen goed uit aan ons als ouders.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Wat een leuke review om te lezen, super bedankt voor jullie lieve woorden! :-) Groetjes, Mirjam

Heel fijn geholpen

Fijne praktijk, doen er alles aan om je direct te helpen. Mirjam heeft mij geweldig geholpen met mijn rugklachten. Ze is ontzettend vriendelijk en lief legt alles heel goed uit en neemt ook rustig de tijd voor jou. Voelde mij direct op m’n gemak. Dus bij deze ontzettend bedankt voor alles.

• Locatie Zeist, Bilthoven
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Super bedankt voor je lieve review Muriël! Heel fijn om te lezen. :-) En super dat het weer een stuk beter gaat met je rug! Veel lieve groetjes, Mirjam

Uitgebreide doortastende behandeling

Door Jeroen uitstekend behandeld. Had last van drie (sport) blessures, waaronder al vier jaar lang een schouderblessure. Ik ben enorm blij dat ik gewoon weer alles kan doen en raad Cadena dan ook zeker aan.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Hoe tof inderdaad dat we het hebben kunnen oplossen. Nu weer lekker aan de slag! Zet 'm op!

Rust, vertrouwen en kundig

Heel fijn behandeltraject, met aandacht voor kindje, moeder, voorgeschiedenis en context. Heel veel dank!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel erg bedankt voor de review, X Fijn dat je de tijd hebt genomen, waardeer ik echt. Hartelijke groeten! Barbara.

Gewoon geweldig

Ik kom er heerlijk ontspannend vandaan. Problemen met de overgang en fibromyalgie, en ik moet zeggen, ik heb er heel veel baat bij. Minder spanningen in de spieren, overgang is nu goed te doen. Dus dit is voor mij een blijvertje!!!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Super bedankt voor de mooie review Sandra! Fijn om te horen dat je er veel baat bij hebt. Groetjes, Mirjam

Ontzettend fijn geholpen

Met veel zorg en aandacht is ons zoontje van 2 maanden geholpen met fysieke ongemakken. Wij vonden het een fijne ervaring. Mocht het nodig zijn, dan komen we zeker terug.

Wat een mooie review, super bedankt voor je lieve woorden Amy! Groetjes, Mirjam

Warm en persoonlijk

Op aanraden van een collega die al bij Barbara onder behandeling was, kon ik snel terecht voor een afspraak. Niets is minder waar dat Barbara een heel fijne behandelaar is, met persoonlijke aandacht en wederkerigheid in contact, wat mij altijd helpt om me op mijn gemak te voelen.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dankjewel Simone! De wederkerigheid in contact is een mooi compliment van je. Ik kan ook niet anders 'werken' dan op die manier, dan voelt het voor mij ook niet goed. Nogmaals, dankjewel voor je lieve woorden. Groetjes, Barbara.

Deskundig, veel aandacht voor de patient

Barbara is een zeer deskundige osteopaat die heel veel aandacht heeft voor en geeft aan haar patiënten. Uitstekend ! Daarnaast is Barbara een hele leuke en lieve vrouw !! Ik geef haar een meer dan verdiende 10 +.

• Praktijkruimte Schoon

Ahhh Hugo. Mijn dank is groot! En nu genieten van de mooie tijd die voor je in het verschiet ligt ;-) Hartelijke groeten, Barbara

Er wordt breder gekeken dan alleen de klacht zelf.

Veel deskundigheid en goed dat de therapeut verder kijkt dan alleen de pijnklacht zelf.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Dankjewel dat jij de tijd hebt genomen voor een review. Veel liefs, Maren

Most helpful treatments

Maren is knowlegeable and true professional, who instantly located the mysterious pain. She guides and explains in clear manner.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Thank you so much Kati, for the nice review you gave to Maren. Currently she is on holiday so I reply to you, but she will read this as well once she's back in Holland ;-) Greetings, Barbara

Deskundig, rustig en sympathiek

Ik was erg opgelucht dat er naar mij geluisterd werd en er zo vriendelijk en meevoelend werd gereageerd op mijn verhaal en dat me hoop gegeven werd. Dit kom ik niet tegen in de reguliere geneeskunde.

• Praktijkruimte Professioneel

Heel veel dank voor deze mooie woorden.

Ik kon snel terecht en ben kundig geholpen

Ik belde naar Cadena met acute rugpijn. Barbara begreep de urgentie meteen en dacht met me mee over bij wie en wanneer ik het beste terecht kon. Een dag later kon ik al terecht(!) en trof ik Jeroen. Jeroen was helder in wat hij zag en legde steeds uit wat het doel was van een handeling. Dit zorgde bij mij voor vertrouwen en inzicht in mijn rug. Ik kwam scheef binnen en kwam recht weer naar buiten. Al met al: erg tevreden!

• Osteopaat Barbara, Jeroen
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Petra, geweldig! Ik ben je heel erg dankbaar dat je ons, in eerste instantie mij en later ook Jeroen, hebt vertrouwd. Er gaat zeker ook een compliment naar jou uit. Samen = teamwork. Groetjes en zeker ook van Jeroen, Barbara.

Duidelijk, prettig, goed.

De uitleg van Jeroen was duidelijk, hij komt op mij over als een kundig osteopaat en ik ging met een goed gevoel de deur uit om weer terug te komen.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dank je wel Herman voor deze beoordeling. Tot snel.

Alsof ik een harnas heb uitgedaan.

Fysieke problemen die jarenlang beperkend waren zijn opgelost. Deskundig, waarbij naar hele lichaam en beweegketen gekeken wordt. Hierdoor kan ik weer vrij en zonder beperking bewegen. Hartstikke blij mee!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel tof, dank Laura. Nu de kilometers weer oppakken in het wandelen. Zet 'm op!

Mirjam kan toveren.....

Verbaasd over de manier en snelheid waarop Mirjam mijn klachten helpt verminderen en waar mogelijk ook laat verdwijnen. Erg dankbaar voor. Naast dat ze als professional ook een erg prettig en aangenaam persoon is. Kan Mirjam van harte aanbevelen.

• Praktijkruimte Schoon

Hoi Monique, Wat ontzettend leuk om te lezen! Heel erg bedankt voor je lieve woorden! Groetjes, Mirjam

Over Osteopathie Cadena

Groepspraktijk Osteopathie Cadena.