Laden reviews...
Laden reviews...
27 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen beschrijven de reviews een warme en deskundige praktijk die gezinnen op hun gemak stelt. Het personeel wordt geprezen om vriendelijkheid, empathie en heldere uitleg. De behandelingen worden als effectief en zorgzaam ervaren, met bruikbare adviezen voor thuis. De algehele ervaring is positief voor zowel baby's als volwassenen.
Mijn zoon (6 jaar) is helemaal fan van Barbara. Ze gaat zo leuk met hem om!
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Professioneel
Beveelt aan
11 June 2026
Kirsten
DB
Barbara doet het uitstekend. Goede ontvangst vanaf de 1e keer dat ik bij haar kwam, was het prettig. Ik kom er graag. Schouder voelt ook beter. Helemaal te gek.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
5 June 2026
Winny
Zeist
Barbara ging heel lief en kundig met ons zoontje van 3 weken om. We zagen hem ontspannen bij haar en met de massages die ze deed. We hebben veel oefeningen en tips meegekregen voor thuis. Wij zijn erg tevreden met de zorg.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
2 May 2026
X
X
Dankjewel voor de mooie review die je hebt geschreven!
Barbara is heel vriendelijk, empathisch, kundig en fijn in de omgang. Ik merk iedere keer wel dat een behandeling een positief effect heeft op mijn pijnniveau.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
1 May 2026
Barbara
Zeist
Ha naamgenootje ;-)
Wat een mooie review, dankjewel, super aardig van je.
Hartelijke groetjes,
Barbara.
Mijn eerste ervaring en gevoel was al gelijk goed. Ik kwam met mijn dochter van een aantal weken oud voor het eerst binnen en dat gevoel/vibe was gelijk fijn en vertrouwd. Later ben ik daardoor ook voor mijn eigen klachten gekomen. Ook hierbij heb ik veilig en vertrouwd gevoeld. Ik mocht mijzelf zijn en er werd geluisterd naar wat er gevoeld werd. Mijn klachten (waarvoor ik kwam) werden snel verminderd en/of verholpen, heel fijn.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene, Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
28 April 2026
Kim
Soesterberg
Hoi Kim,
Wat een pareltje van een review....dankjewel.
Warme groet,
Barbara.
Mijn zoontje van 5 is hier onder behandeling bij Barbara omdat hij zn arm niet goed langs zn oren kon bewegen met de rugcrawl tijdens zwemles. Ze heeft super goed naar zijn lichaam gekeken en los gemaakt en gemaseerd. Na een aantal behandelingen zagen wij al veel verschil. Het gaat nu zelfs zo goed dat hij weer een badje verder is omdat hij nu de rugcrawl wél goed kan, whoepwhoep. Twijfel je of dit een oplossing is voor je kindje? Bel of mail naar Cadena! Wij vinden het de 45 minuten reistijd meer dan waard. Check ook je verzekering want je krijgt wellicht geld terug , wij in ieder geval wel. Liefs Amanda.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
25 March 2026
Amanda
Wijk bij Duurstede
Hoi Amanda,
Jaaaaa, zo leuk dat N. zo goed kan zwemmen nu, toppertje.
Ook door jullie eigen inzet hoor, we doen het als team :-)
Dankjewel voor de lieve woorden, voor mij een mooi begin van de dag om dit te lezen.
Jullie nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Cadena.
Heel veel liefs,
Barbara
Barbara is een kundige vrouw, die oprecht geïnteresseerd is in de persoon die ze voor zich heeft. Je voelt je al gauw bij haar op je gemak. Ze weet wat ze doet en dat doet ze bijzonder goed! Je belandt in een warm bad en gaat altijd opgewekt naar buiten.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
19 March 2026
Simone
Odijk
Hoi Simone,
Heel erg bedankt voor deze mooie review.
Het is erg fijn om te lezen dat je je goed op je gemak hebt gevoeld bij me; we hadden het inderdaad ook zeker gezellig ;-)
Zo'n mooie review geeft mij altijd weer de boost en zekerheid dat wat ik doe gewaardeerd wordt, dus dankjewel nogmaals.
Hartelijke groetjes,
Barbara
Deskundig Meedenkend Betrouwbaar Bereikbaar
Osteopaat
Marloes
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
18 March 2026
X
X
Beste X,
dank je wel voor deze mooie review!
Hartelijke groet,
Marloes
Mijn zoon komt al een aantal jaar bij Cadena. Hij vindt het fijn om er te komen en hij heeft er altijd baat bij. Ook een fijne praktijkruimte en Barbara is erg vriendelijk.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
16 February 2026
Linde
Zeist
Ha Linde,
Wat leuk dat je deze review schrijft. Ja wat een reis hebben we gemaakt hè, zo mooi om je zoon te zien groeien in elk aspect. (en je dochter trouwens ook langs de zijlijn ;-)
Top team samen!
Liefs, Barbara
Heel erg fijn, connect makkelijk met kinderen waardoor mijn dochterje zich snel op haar gemak voelde; doelgericht en in overleg.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
6 February 2026
Annemiek
Zeist
Hoi Annemiek,
Dankjewel voor je mooie review, blij mee :-)
Hartelijke groetjes,
Barbara
Door wat gedoe in het verkeer waren we wat later en gehaast. Barbara deed er niet moeilijk over was de rust zelve. Ze gaf ons meteen en fijn gevoel en was super leuk met ons zoontje. Binnen een paar minuten typeerde ze hem treffend. Daaraan merkte we gelijk dat Barbara een osteopaat is met veel kennis en ervaring zeker ook voor baby’s. We kregen genoeg tips mee om ons verder te helpen. Inmiddels gaat al beter met onze zoon.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
31 January 2026
Martijn
Zeewolde
Hoi Martijn,
Oprecht heel erg bedankt voor je mooie review! Ik kan het mij inderdaad nog goed herinneren; ik had een 'lekkere vibe' met jullie zoon ;-)
Dank ook voor het feit dat jullie dit met andere mensen willen delen via deze review; het geeft andere ouders (hopelijk) een goed/ vertrouwd gevoel om bij Cadena eventueel een afspraak in te plannen.
Hartelijke groeten,
Barbara
Met onze baby zijn wij twee keer langsgeweest voor een 'APK'. Barbara geeft veel tips en verklaart waar bepaalde bewegingen of gedragingen vandaan komen. Fijne bezoeken gehad!
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
3 January 2026
Roos
Huis ter Heide
Hoi Roos,
Dankjewel voor deze review! Fijn om te horen dat jullie de tips fijn vinden.
Hartelijke groeten en wie weet tot een volgende APK ;-)
Deskundige vakvrouwen met hart voor de zorg. Professioneel& betrokken.
Osteopaat
Marloes, Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
2 January 2026
Dorien Verhoeven
Den Dolder
Beste Dorien,
dankjewel voor deze mooie review! Hier zijn we blij mee!
Hartelijke groet,
Barbara en Marloes
Een vriendelijk benadering. De mogelijkheden om snel te kunnen plannen om een afspraak te maken. Een prettige en veilige relatie zodat alles bespreekbaar is. Lichamelijk problemen word helder besproken en hoeveel sessies er nodig zijn
Osteopaat
Marloes
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
15 December 2025
Yael
Bunnik
Beste Yael,
wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Dank je wel!
Groetjes,
Marloes
Barbara luisterde goed naar mijn verhaal over mijn vier maanden oude kindje. Ze heeft haar liefdevol behandeld. Fijne tips gegeven om haar thuis te ondersteunen.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
27 November 2025
X
X
Beste X,
Heel erg bedankt voor de review, daar ben ik blij mee.
Fijn dat ik je kindje, maar ook jullie heb kunnen helpen.
Een mooie toekomst gewenst voor jullie.
Liefs,
Barbara
Fijne en zorgzame behandelingen gehad. Ik voelde me gehoord en gezien bij Barbara.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
31 October 2025
Karlijn
Bilthoven
Hi Karlijn,
Wat leuk dat je een review schrijft, dankjewel daarvoor!
Ik heb je met veel plezier geholpen.
Liefs,
Barbara
Een beetje sceptisch was ik wel, bij mijn eerste bezoek aan Barbara. Maar huisarts en ziekenhuis wisten niet meteen wat ze met mijn klachten (vermoeidheid en pijn aan linkerzijde van het lichaam) aanmoesten (medische check door een specialist was goed) en ik zag op tegen een medische ‘mallemolen’. Masseuse raadde mij aan; ga eens naar een osteopaat. Barbara luisterde goed naar mijn verhaal en ging aan de slag. Na het consult voelde ik in eerste instantie geen verschil, ik was alleen moe. Maar toen ik de volgende dag wakker werd…. Alle pijn waar ik al bijna een jaar mee rondliep, en waar huisarts, ziekenhuis, sport, fysio en masseuse geen verlichting konden geven, waren weg! Ik ben helemaal óm en kom graag terug.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
26 October 2025
Anoniem
Zeist
Beste,
Wat ontzettend fijn om te horen dat de behandeling zo een goed resultaat heeft geleverd.
Dat is waar we het voor doen!
Heel erg bedankt voor deze mooie review.
Hartelijke groeten,
Barbara
Ook mijn hongerige en vermoeide baby werd rustig volledig onderzocht, en omdat er weinig aan de hand leek met hem kwam het eerlijke advies dat er geen vervolgafspraak nodig was. Fijne uitleg van de signalen waar ze naar keek en wat die zeggen over de baby.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Verzorgd
Beveelt aan
17 October 2025
S
Utrecht
Beste S,
Dank u wel voor het schrijven van de review.
Uitleg is erg belangrijk, uiteindelijk gaat u weer naar huis met uw kleintje en dan is het fijn als u zelf met de adviezen en oefeningen aan de slag kunt (mocht dit nodig zijn, volgens mij in uw geval niet ;-) Alles ok met uw kindje. Fijn!!
Hartelijke groeten van mij,
Barbara
Ik heb de behandelingen bij Osteopathie Cadena als erg prettig ervaren. Niet alleen de behandelingen zelf hebben mijn klachten aanzienlijk verminderd, maar ook de gesprekken tussendoor gaven mij veel inzicht en handvatten waar ik nu zelf mee verder kan. Dat persoonlijke stuk vond ik minstens zo waardevol. Op dit moment gaat het gelukkig een stuk beter en merk ik dat ik de adviezen goed kan toepassen in mijn dagelijks leven. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat ik hiermee vooruit kan. Dank voor de fijne begeleiding, ik kan Osteopathie Cadena zeker aanbevelen!
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene, Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd
Beveelt aan
25 August 2025
Michelle
Zeist
Hoi Michelle,
Wat mooi dat je dat aankaart! Dat waardeer ik zeer. Dankjewel.
Toi toi toi met je vooruitgang; ik heb er alle vertrouwen in.
Hartelijke groeten van mij,
Barbara.
Barbara nam de tijd om contact te maken met m’n dochter van 2. Hierdoor voelde zij zich op haar gemak en kon Barbara daarna de behandeling uitvoeren. Ik heb haar nog nooit zo ontspannen gezien de eerste keer bij een behandeling. Barbara is laagdrempelig in contact en heeft waardevol advies gegeven waardoor m’n dochter nu weer lekkerder in haar vel zit. Bedankt!
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
21 August 2025
Ilze
Utrecht
Hoi Ilze,
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo een mooie review te schrijven.
Ben ik heel blij mee.
Hartelijke groeten!
Barbara
Zeer professioneel
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Professioneel
Beveelt aan
19 August 2025
Tina
Bilthoven
Hoi Tina,
Bedankt! Je geeft een mooi compliment.
Fijn dat je het als goed hebt ervaren :-)
Hartelijke groeten,
Barbara
Zeer prettige, professionele en heldere uitleg over de oorzaak van m’n blessure. En dito behandeling. Geen symptoombestrijding. Na ettelijke fysio behandelingen, heeft osteopathie bij mij echt geholpen.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Volwassene
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
17 July 2025
Peter
Bilthoven
Ha Peter, dankjewel voor je review!
Klopt, we proberen de oorzaak te achterhalen, wat niet altijd even makkelijk is, maar daardoor des te leuker om te puzzelen ;-)
Hartelijke groeten, Barbara.
Wij zijn voor ons zoontje bij Barbara geweest i.v.m. krampjes en spanning. Ze heeft op een liefdevolle manier uitgebreid naar hem gekeken en oefeningen met hem gedaan. Ook heeft ze ons adviezen gegeven waar we wat mee konden en die ook echt wat hebben opgeleverd voor hem! Zeker blij met onze ervaring bij Osteopathie Cadena.
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
14 July 2025
Kimberly
Soesterberg
Hoi KImberly,
Heerlijk om te horen dat je zoontje er zo'n baat bij heeft gehad, en ook zeker heel fijn om te lezen dat de tips en (beweeg/ houding) adviezen hem goed helpen. Daardoor wordt het teamwork. Top. Groetjes, Barbara.
We zijn met ons zoontje van 6 maanden fantastisch geholpen! Barbara nam alle tijd, gaf duidelijke uitleg en waardevolle tips waar we direct iets mee konden. Het contact was prettig en persoonlijk. Een absolute aanrader voor jonge ouders!
Osteopaat
Barbara
Cliënt
Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
7 July 2025
Anouk, Rutger & Joep
Utrecht
Hoi Anouk, Rutger en Joep :-)
Super bedankt voor deze review, blij mee.
Jullie ook bedankt voor jullie gezelligheid en openheid om de tips tot jullie te nemen.
Een mooie toekomst met Joep gewenst!
Liefs, Barbara.
Barbara en Marloes zijn beide echt geweldige, deskundige vrouwen. Ze weten waar ze het over hebben en kunnen jong en oud goed helpen. Heel erg blij mee. En ik kom zeker terug als het nodig is. Bedankt voor de goede zorgen!
Osteopaat
Marloes, Barbara
Cliënt
Volwassene, Baby - Kind
Praktijkruimte
Schoon, Verzorgd, Professioneel
Beveelt aan
4 July 2025
Lizet
Zeist
Hoi Lizet,
heel erg bedankt voor deze mooie review. Daar zijn we blij mee!
Hartelijke groet, ook namens Barbara,
Marloes
Osteopathie Cadena.
Kritzingerlaan 45 A
3707TB Zeist
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven