Deskundig,verrassend

Boeend wat er plaatsvond. Ga er in het vervolg sneller naar toe

Zeer tevreden!

Een fijne praktijk met zeer professionele medewerkers. Alles goed geregeld. Je voelt je er echt welkom.

Duidelijk en professioneel

Duidelijk en professioneel, aardig en mijn kindje had er veel baat bij

• Osteopaat Judith

• Praktijkruimte Schoon

Fijne behandelaren die klachten serieus nemen en meedenken hoe dingen anders kunnen.

Zie antwoord hierboven.

• Osteopaat Barbara, Maren

Deskundig, rustig en duidelijk

Snelle afspraak mogelijk, oog voor mij als patiënt, duidelijk en concreet behandelplan en realistische aanpak met als resultaat dat klachten zijn verdwenen

Zeer goede zorg

Prettig goed en vakkundig geholpen.

Dank je wel Ruth. Wat een mooi punt. Heel blij mee. Gr. Jeroen

na ±20 jaar van mijn pijn na het plassen af.

Mirjam luistert en hoort denk ik goed wat ik zeg/voel. En verder vind ik het een soort toveren want de aanraking (en aanwijzingen) is zacht en zorgvuldig en dus met een geweldig resultaat:-).

• Locatie Zeist, Bilthoven
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Ze hebben me goed kunnen helpen.

Hele fijne praktijk en hele aardige mensen. Ze werken goed, hygiënisch en ze zijn voorzichtig. Ze weten wat ze doen en beantwoorden al jouw vragen. Het heeft mij erg geholpen met het verlichten van de klachten van mijn prikkelbare darm syndroom. Daarnaast is het ook super gezellig, je kan altijd goed met ze praten!

• Osteopaat Mirjam, Barbara

Gerichte aanpak

Kim weet wat ze doet, gaat gericht te werk. Haar behandeling is fijn en daar waar nodig lekker stevig. Aanrader!

• Osteopaat Kim
  • Praktijkruimte Professioneel

Zeer ervaren betrokken behandelaarster

Prettige behandeling. Erkenning van t probleem.en gerichte behandeling.

• Osteopaat Maren
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Beste Anita, Bedankt dat jij je tijd hebt genomen om voor mij een Review achter te laten. Fijn om dit te lezen. Groetjes, Maren

Volle aandacht en tijd voor mij en mijn lijf

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Bedankt voor deze review. Heel blij mee.

Erg blij dat ik snel bij Cadena terecht kon.

Al tijdens de eerste behandeling kon ik voelen dat er allerlei spieren en gewrichten in beweging werden gebracht, die vaster zaten dan ik gedacht had. Intussen, na een aantal behandelingen, heb ik minder pijn, minder last van tintelingen in mijn handen en meer gevoel in mijn handen. Ik slaap beter en ben al heel blij met dit resultaat, terwijl we nog niet uitbehandeld zijn

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Ha Maureen, dankjewel voor je review. Ja gaat goed he ;-) Fijn dat je weer goed je hobby kan uitvoeren. Tot binnenkort weer. Groetjes, Barbara

deskundig en vertrouwd

Deskundig, goede uitleg, alle tijd nemend, fijne behandeling!

• Praktijkruimte Schoon

Wauw. Dank je wel Monique. Heel veel succes in de toekomst.

Klachten waar ik mee kwam, zijn na een behandeling verdwenen

Twee behandelingen zijn voor mij goed geweest om weer lekker in mijn lijf te kunnen zijn. De behandeling is "to the point" en abracadabra hocus pocus tegelijkertijd (lijkt het) en het werkt. Indien zich weer klachten gaan voordoen, wordt door mij een afspraak geboekt bij Barbara _/\_ Dank je wel Barbara

• Praktijkruimte Verzorgd

Hoi Paula, ik ben blij dat je enthousiast bent over de behandelingen :-) en fijn dat het zo snel effect heeft gehad. Hartelijke groeten, Barbara.

Professioneel en prettig

Er werd echt naar me geluisterd. Mirjam is kundig en heeft me goed geholpen.

• Praktijkruimte Schoon

Dankjewel voor deze mooie review, Annemieke! Ik wens je alle goeds voor in de toekomst en een super fijne zomer! Lieve groet, Mirjam

Baby van 9 weken meteen verlichting na 1e behandeling

Onze dochter van 9 weken had enorm veel last van krampjes en spugen. Barbara heeft haar behandeld en ons ook wat tips en tricks meegegeven voor thuis. Tijdens de eerste behandeling viel ze in slaap nadat ze een zucht van verlichting slaakte. Ik zou Barbara zeker aanraden, we zijn haar in ieder geval enorm dankbaar.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Wat een mooie review Helen, dankjewel! Ja ik zie het altijd zo dat we een team zijn, dus waar mogelijk thuis meehelpen met oefeningen, des te beter. Bedankt dat je Cadena aanraadt. Hartelijke groeten, Barbara.

Warme, professionele hulp, meedenkend in het belang van het kind.

Wij hebben wederom een erg fijne ervaring bij Cadena. Op een warme en rustige manier is er contact gemaakt met ons zoontje. Er werd gekeken naar zijn behoeften gedurende de behandeling. In het vervolgtraject is er meegedacht in mogelijkheden. Wij hebben het contact en de behandeling als heel prettig ervaren!

• Praktijkruimte Schoon, Verzorgd

Hoi Andrea, enorm bedankt voor deze prachtige review. Afstemmen op het kindje is heel belangrijk om goed te kunnen behandelen. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om de review te schrijven. Liefs, Barbara.

Fantastisch, juist ook voor die ‘vage’ en chronische klachten

Had ik Osteopathie maar eerder ontdekt. Mijn leven lang struggle ik met van die onhandige klachten waar het reguliere circuit niet veel aan doet of kan doen. (buik, hoofdpijnen, gewrichten...) Behandelingen hebben al snel impact en genoeg is genoeg, lekker nuchter. Als bonus wordt gewoon meegedacht over bijvoorbeeld collega therapeuten die net iets anders kunnen betekenen of supplementen die iets kunnen toevoegen. Super tevreden!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Wauw, dankjewel voor deze mooie review Charlotte! Super fijn dat je zoveel baat hebt bij Osteopathie en het zijn inderdaad de verschillende puzzelstukjes die heel de puzzel compleet maken. Lieve groet, Mirjam

Warm welkom!

Dit was mijn eerste behandeling bij een osteopaat. Ik had geen betere kunnen treffen dan Mirjam Fryns! Wat een fijne, zachtaardige vrouw. Ze neemt alle tijd voor je. Ze legt goed uit wat ze doet en waarom. Het is bijzonder te ervaren dat drie behandelingen zoveel verlichting geven. Ik wist niet dat osteopathie zo doeltreffend kon zijn. Mirjam doet niet aan symptoombestrijding, maar gaat op zoek naar de oorzaak. Dat doet ze op een hele aangename, subtiele manier. Ik raad Mirjam aan als behandelaar vanwege haar betrokkenheid, daarnaast is ze zeer kundig en erg sympathiek.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Wauw wat een prachtige woorden, daar ben ik echt even stil van! Super bedankt Simone. Heel fijn om te lezen dat je zoveel baat hebt gehad bij de behandelingen en deze als fijn hebt ervaren, daar doen we het voor! :-) Ik wens je alle goeds en geniet lekker van het zonnetje! Lieve groet, Mirjam

Heel fijn geholpen met mijn dochter van 6 weken

Barbara heeft heel veel ervaring met baby's en dat merk je aan haar natuurlijke en warme omgang. Ze is heel deskundig en het is duidelijk dat ze haar werk vanuit haar hart en met aandacht doet. Bij haar is je kind zeker in goede handen!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Wow, wat kan ik zeggen. Dank dank dank! Hartelijke groeten, Barbara.

Fijne medewerkers,

Ik ging sceptisch naar Cadena of mijn klacht ( darmklachten verwant aan vette intake) verholpen zou kunnen, maar alles boven mijn verwachting dankzij in eerste instantie Wes, de laatste keren door Mirjam, altijd in een rustgevende omgeving. Vandaag in principe voor het laatst geweest, maar indien nodig mag ik ten allen tijde terugkomen

• Praktijkruimte Schoon, Verzorgd

Super bedankt voor je mooie woorden Frederike! Wij wensen je alle goeds voor in de toekomst! :-) Hartelijke groet, Mirjam

persoonlijk aandacht en deskundigheid

het werkt echt, door veel aandacht voor de individuele klachten en snelle analyse voor de behandeling. mijn klachten zijn na een paar behandelingen grotendeels verdwenen.

• Praktijkruimte Professioneel

Beste Chantal, Heel erg bedankt voor je review. Altijd fijn om te horen dat we mensen goed kunnen ondersteunen in hun herstel. Hartelijke groetjes, Barbara

Chronische pijn verminderd

Lange tijd pijn gehad en na een paar behandelingen voelde ik al resultaat.

• Praktijkruimte Professioneel, Verzorgd

Beste X, Dankjewel voor de review. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Hartelijke groet, Barbara

Mirjam is een prettig persoon en komt snel tot de kern van het probleem en de oplossing.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Verzorgd

Super leuk om te lezen! Dankjewel voor deze mooie review Ellard! Groetjes, Mirjam

Kritzingerlaan 45 A

3707TB Zeist