Super gesoigneerde behandeling met een leuke babbel erbij!!!!

Angenies neemt haar tijd en werkt altijd aan een perfecte en aangename behandeling. Ook nu in corona tijden zorgt ze voor een veilig en gerust gevoel. De producties die ze nieuw in het gamma heeft legt ze haarfijn uit en zal enkel aanraden wat voor jouw huidtype goed is. Zo leuk om je terug te kunnen laten verzorgen en met een gelukzalig gevoel buiten te stappen. Volgende keer laat ik me nog eens extra verwennen met nog een extra gelaatsverzorging.

Dank je wel Els voor je review. Ik doe mijn vak met volle overgave en het was heel fijn om je weer te zien na die veel te lange Coronatijd! Liefs, Je huidcoach, Angenies

Wanneer ik vermoeid ben, heb ik regelmatig donkere kringen rond mijn ogen. Ik vroeg advies bij Angenies en ze gaf me deze oogcrème mee. Ze legde hierbij heel goed uit hoe ik deze op een correcte manier moest gebruiken. Na de crème enkele dagen te gebruiken, zag ik al resultaat toen ik in de spiegel keek! Dank je wel Angenies!

Met veel liefde gedaan Yente! Heb je binnenkort een andere vraag? Laat het me gerust weten, ik help je heel graag verder! Je huidcoach, Angenies

Altijd up-to-date

Veel ervaring en steeds goed advies

Dank je wel Gaby! Ik was zo blij je opnieuw te zien gisteren! Liefs, Je huidcoach, Angenies

Top service!

Mijn levering was snel en correct. Daarbij kreeg ik nog tal van andere zaken om vrijblijvend te testen en een persoonlijke bedankkaart met uitleg over de GRATIS producten die ik kreeg. Ook de opvolging liep perfect, ik kreeg de volgende morgen al de link doorgemaild zodat ik mijn pakketje kon volgen. Wat een service! Ik stelde nadien nog wat vragen over de producten die huidcoach Angenies meteen voor me beantwoordde. Ook na de aankoop staat ze steeds klaar met advies.