Analyse met kennis van zaken en zalige behandeling.

Angenies weet echt waar ze het over heeft. Mijn huid is op een paar dagen enorm verbeterd, eerst door de behandeling en dan door het gebruik van de producten thuis. Echt een zalig gevoel! Vriendelijkheid top, expertise top!

Dank je wel Kathleen! Een goede opvolging is een must, geen enkele vraag is me daarom teveel om je op de correcte manier te begeleiden en op te volgen naar een stralende huid! Een investering voor het leven, want wie wordt er nu niet graag mooi en verzorgd oud? :-) Ik kijk al uit naar onze volgende afspraak. Liefs, Je huidcoach Angenies

Je voelt totale ontspanning en je ziet er beter uit!

Angenies is zeer professioneel. Ze legt heel goed uit waarvoor alles dient en wat je mag verwachten! Ze weet perfect waar je huid nood aan heeft! Ik ben zeer tevreden!

vriendelijk, professioneel en zeer persoonlijk

Bij Angenies voel je je onmiddellijk op je gemak.

Dank je wel Saartje! Blij dat ik je kan helpen ....samen bewandelen we de weg naar een stralende huid! Wat een prachtig resultaat zie ik bij je eerste voor-en na foto na de eerste behandeling die ik je vandaag al door gestuurd heb. Nu nog je dagelijkse aangepaste thuisverzorging en de professionele opvolging en coaching en dat komt helemaal goed! Ik kijk er alvast naar uit! Liefs, Huidinstituut Angenies

Vlugge levering

Mijn bestelling is super snel eventjes verpakt geleverd

Dank je wel Lea, Ook voor onze klanten van verder weg verzorg ik mijn bestellingen tot in de puntjes met aangepast advies en bijhorende producten zodat je ze kan uit proberen. Met veel liefde gedaan! Je huidcoach Angenies

Aangenaam intakegesprek

Ik heb een eerste intakegesprek gehad en een instant goed gevoel gekregen. Agnenies is heel gestructureerd, gepassioneerd om haar werk&klanten en neemt haar tijd om te luisteren naar jouw vragen/noden. Ik kijk er naar uit om mijn behandelingen te starten bij haar! Een aanrader!

Dank je wel Dic voor het vertrouwen. Alles begint bij een goed gevoel, het gevoel gehoord te worden. Daar neem ik nog heel graag mijn tijd voor. Ik kijk er ook naar uit om jou te helpen... welkom! Tot binnenkort!

Heel vriendelijke en duidelijke uitleg.

Angenies is een vrouw met passie voor haar job. Die je alles tot in de puntjes goed uitlegt. Je hebt ook echt resultaat bij haar behandelingen. Ik zou een 5 geven als de producten en behandelingen wat beter waren voor de portemonnee.

Ik zag verschil bij de eerste behandeling

Goede service en mooie resultaten

Veel kennis en ervaring van Angenies. Met een goede uitleg helpt ze je met al je huidproblemen

Dank je wel Dorien. Het is een wisselwerking tussen jullie en mijn jarenlange ervaring dat we zulke mooie resultaten bekomen. Knap dat je zo consistent het programma volgt, doe zo verder! Samen bewandelen we de weg naar een gezonde en stralende huid!

TOP ervaring,

Zoals ik had vetwacht is alles reuze meegevallen. Hartelijke ontvangst, bondige uitleg alsook op mail. Je kan met al je vragen terecht. Kortom een aanrader om je huid aan Angenies toe te vertrouwen!

Dank je wel Sigrid voor het vertrouwen. Jouw huid verbeteren en jouw zelfvertrouwen een boost geven is voor mij de ultieme uitdaging en mijn passie. Tot binnenkort!

Schitterende service !

Al vele jaren ben ik klant bij Angenies. Steeds kom ik 100% tevreden met een stralend gezicht! buiten bij Angenies. Ze doet haar werk met heel veel passie en perfectionisme en is steeds bereid om advies te geven. Een echte aanrader !

Dank je wel Inge!

Altijd up-to-date advies

Al jarenlang mijn moment om te laten verwennen en professionele advies om mijn huid dat door weer en wind te laten verzorgen zowel thuis en bij Angenies in haar instituut

Dank je wel Gaby! Al zoveel jaren klant bij me, het doet me plezier te horen dat je zo tevreden bent! Door de nieuwe innovatieve behandeltechnieken Genisis en AquaGLO streef ik steeds naar vernieuwing en perfectie en zal je huid nog gezonder worden! Ikzelf ben zeer tevreden over de resultaten hiervan en sta te popelen om jullie ermee te laten kennismaken! Je huidcoach Angenies

Zeer goede en betrouwbare uitleg gekregen.

Op 8/11/2021 was onze eerste kennismaking. Het was een aangenaam gesprek. Zeer vriendelijke dame en ik heb het volle vertrouwen in de behandelingen die ik nog moet krijgen.

Dank je wel Vera. Een grondige huidanalyse is dan ook de belangrijkste stap naar huidverbetering. Daar maak ik heel graag tijd voor, zodat we samen een aangepast traject kunnen volgen. Ik kijk er naar uit om jou te doen stralen! Tot snel. Liefs, Je huidcoach Angenies

Altijd top!

Angenies is mijn go to huidspecialist ik kan bij haar altijd terecht voor advies en vragen over de producten die ik nodig heb ook vanaf 3000km afstand. She is THE lady to go to!!

Mijn huid met liefde omwringt

Na coronatijd snakte mijn huid terug naar deftige verzorging gezien ik last heb van acne. Angenies leerde me al goed voor mijn huid te zorgen. Maar soms weer minder er mee bezig .dus na een bezoekje en een peel ben ik weer opgeladen en na analyse terug nieuwe aanpak waar ik in november mee begin. Ik kijk er naar uit. Je voelt je thuis bij Angenies

Lieve Tina, Dank je wel. Ik ben blij om je opnieuw te mogen ontvangen. Zo zien we maar hoe belangrijk het is om regelmatig opnieuw een analyse uit te voeren, om de best mogelijke behandelingen en producten op maat te kunnen adviseren, perfect afgestemd op de behoeften van jouw huid. Dit is "DE WEG" naar een ware en zichtbare huidverbetering. Fijn dat ik je hier in mag begeleiden, motiveren en we samen de juiste richting inslaan. Ik kijk er al naar uit!

Zalig

Heb het goed ervaren. Intensieve reiniging, hydrateerd, glow effect, voelt zacht en fris aan

Dank je wel Jamilia. Dat is dan ook mijn grootste geschenk dat ik jouw huid kan verbeteren! :-) Je huidcoach Angenies

toppie !!!

superbehandeling gehad, en ik hoop dat het resultaat mag blijven.

Dank je wel Min voor jouw positieve reactie! Een klant stralend zien vertrekken is het grootste geschenk voor mij. :-) Tot binnenkort! Je huidcoach Angenies

Ik heb het zéér interessant en goed ervaren. Al de informatie die ik nodig had was duidelijk voor mij.

Wat fijn om te horen Jamilia. Bedankt voor je review. Ik kijk er al naar uit om samen aan de slag te gaan en jou te helpen. Je huidcoach, Angenies

Volle trots!

Ik ben nog recent aangesloten bij Angenies , maar mijn persoonlijke ervaring met haar tot nu toe is meer dan geweldig. Al is het een uur onderweg voor mij het is echt een uur waard niet alleen voor de producten of behandelingen maar ook echt meer voor zij als persoon. Haar zo zien spreken en doen over haar passie is gwn uitstekend; geweldig persoon ben ik in mijn pad tegengekomen!

Zeer klantvriendelijk, warm onthaal, goed intakegesprek, je voelt je onmiddellijk op je gemak. Je krijgt een duidelijk beeld van de behandeling die gaat volgen, Angenies leeft met hart en ziel voor haar werk.

Angenies is een zeer lieve vrouw die je begeleidt in alle mogelijkheden om een zo mooi mogelijk resultaat te bekomen. Van het eerste moment had ik een goed gevoel, alsof we elkaar al jaren kenden.

Oprechte eerlijke en betrouwbare advies.

Vandaag eerste intake gesprek gehad, dit heb ik zeer positief ervaren. Ik ben bij meerdere specialisten geweest van privé tot grote ziekenhuizen waarbij je tenslotte maar de zoveelste klant of nummer bent in de wachtrij. Heeft mij in al veel tijd en geld gekost zonder enig resultaat. Bij Agnenies heb ik dit anders ervaren. Men neemt daar echt de tijd om een correcte en duidelijke analyse te maken van je huid en daarop wordt een persoonlijke behandelingsplan afgestemd dat op de voet opgevolgd wordt. Naar mijn mening wilt men bij Agnenies oprecht te mensen helpen.

Dank je wel Wesley. Met heel mijn hart oefen ik mijn werk uit en mijn grootste doel is om jouw huid te verbeteren, zodat jij opnieuw kan blaken van zelfvertrouwen! We vliegen er samen in! Je hoeft het niet alleen te doen! ;)

stralende huid gegarandeerd

Een topadresje om je huid terug in topconditie te krijgen. Angenies is een fijne professional die haar vak kent en werkt met topproducten. Ze schoolt zich voortdurend bij en is altijd op zoek naar nieuwe dingen om haar klanten extra te verwennen.

Behandelingen die een geweldig resultaat opleveren .

Zeer lieve en aangename vrouw , die haar job met passie doet , en gaat voor het perfecte resultaat . Ze geeft ook altijd goede tips om je huid thuis verder te verzorgen ! De producten die ze aanbied zijn top .

Dank je wel lieve Laura. De Fractorabehandeling is dan ook een topbehandeling he. Jouw resultaat is super en het maakt me zo blij om anderen te zien stralen en te zien blaken van zelfvertrouwen dat ik hun huidprobleem heb kunnen oplossen! Tot binnenkort.

Geen opmerkingen

Dank je wel Yente voor jouw reactie. Waarom zou je me niet aanbevelen aan anderen? Of is dit een foutje? ;)

Net alsof ik bij een goede vriendin ben

Goede ontvangst, warme lieve dame. Heel netjes en proffesioneel. Zeer goede uitleg en opvolging.