Duidelijk, professioneel en vriendelijk

Ik kwam voor een kennismakingsgesprek maar mr. Kievit voorzag mij direct van de juiste info zonder poespas. Dat was zeer prettig. Een duidelijk verhaal met de professionaliteit die je verwacht van een advocaat en daarnaast ook een zeer vriendelijk persoon. Ik zou haar zeker aanraden.

• Betrokkenheid

Kritisch en meedenkend om de zaak tot goed einde te brengen

De input en adviezen waren erg waardevol en hebben ertoe geleid dat de zaak is naar tevredenheid is afgesloten

Veilig

Ik voelde me veilig en discreet behandeld. Anne is een persoonlijkheid die voor beide partijen het beste voor heeft. Door haar deskundigheid heb ik mij volledig kunnen conformeren in de afwikkeling van zaken.

• Betrokkenheid

Hele fijne ervaring in een pittige tijd. Professionele steun en mentale steun (waar mogelijk) van een vakvrouw. Mocht het advocatentraject de weg zijn voor je om te bewandelen, dan wens je mr. Kievit van harte toe.

• Betrokkenheid

Anne is zeer betrokken en ondersteunt je op een heldere en duidelijke manier in het hele proces

Anne heeft mij geadviseerd tijdens mijn echtscheiding. Daar was ik zo blij mee! Ze is eerlijk en legt de zaken duidelijk uit. Met name haar heldere communicatie vond ik heel fijn in de storm van informatie die op je afkomt tijdens zo'n proces. Daarnaast vind ik Anne ontzettend aardig en betrokken.

Kundig

Mr. Kievit is kundig in wat zij doet en je merkt dat ze veel ervaring heeft. Is niet alleen met de zaak bezig maar geeft ook adviezen als je dat nodig hebt.

alles komt goed

Anne zei altijd alles komt goed en zo is het gegaan. Geduldig blijven en af een toe een scherpe opmerking geven dat waren de reacties van Anne als ik weer eens een mail met al mijn frustaties stuurde,

Heel goed!

Anne luistert goed en geeft goede adviezen. Zij heeft mij al bij meerdere zaken uitstekend geholpen.

• Betrokkenheid

Ik ben goed geholpen! Hele lieve fijne vrouw.

• Betrokkenheid

Met accurate kennis een goed persoonlijk advies

Toen ik Anne benaderde met mijn vragen, stond zij mij direct heel vriendelijk te woord. Anne heeft oog voor mij als persoon en gaf mij direct het gevoel dat ik op het goede adres was voor mijn vragen. Met haar gedegen en accurate juridische kennis heeft Anne mij door een lastige situatie heen geholpen. Daar ben ik haar zeer dankbaar voor!! Dus zoek je gedegen juridisch advies met een persoonlijke benadering dan raad ik je zeer zeker Anne aan!

• Betrokkenheid

Vrouw met haar op de tanden

Anne weet waar ze het over heeft, kent alle regels en uitzonderingen en is in staat vervelende trajecten zo goed mogelijk te begeleiden. Ze reageert snel en kan in Jip en Janneke uitleggen hoe de vork in de steel zit. Je voelt je niet alleen en hebt er vertrouwen in dat het goed komt, linksom of rechtsom. Een echte aanrader!

• Betrokkenheid

Goed advies en zeer behulpzaam

Anne Kievit heeft veel voor mij gedaan. Haar adviezen en duidelijke toelichting op de juridische stappen/betekenis hebben me erg geholpen en voor mij geleid tot een goede uitkomst.

uitstekend

mr A.E Kievit heeft mijn echtscheiding behandeld en afgerond, Haar diensten als mediator waren zeer goed en erg professioneel.

• Betrokkenheid

Anne heeft me bijzonder vakkundig en professioneel bijgestaan tijdens mijn scheiding, een aanrader!

Anne heeft me bijzonder professioneel bijgestaan met haar specialistische kennis en ervaring tijdens mijn scheiding. Ze hield mijn hoofd koel met subtiele humor en relativering. Ze communiceerde precies zoals ik het wilde, met klasse, volgens het M. Obama principe “When they go low, we go high”. als mijn ex en diens advocaat zich onplezierig gedroegen. De scheiding is goed afgerond (ik heb gekregen waar ik recht op had, precies wat ik wilde, niets meer niets en niets minder) Ik kan haar van harte aanbevelen, ze heeft me er echt doorheen gesleept.

• Betrokkenheid

Professionele en vriendelijke begeleiding - aanrader

Mr Kievit heeft ons vriendelijk, professioneel en zakelijk begeleid in ons scheidingsproces. Ze was altijd helder of afspraken en goed bereikbaar. Ze creeerde een prettige sfeer om de gesprekken in te voeren.

• Betrokkenheid

Goed advies, duidelijke uitleg en opties!

Kundig, begripvol en duidelijk

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen in een toch voor ons onbekende wereld!

• Betrokkenheid

Goede en duidelijke adviezen . Altijd snelle reactie via de mail terug ontvangen . Binnen 3 mnd gescheiden….. blij dat het voorbij is.

• Betrokkenheid

Kundig, voortvarend en met aandacht voor het gezamenlijke belang.

Het juridische deel: het kennismakingsgesprek verliep voor mij wat stroef, met name omdat de advocate (mr. Kievit) niet op voorhand de door mij aangegeven lijn wilde volgen. Echtgenote was positiever. Mr. Kievit gaf echter aan dat alle aspecten van een scheiding niet alleen financiële, maar ook juridische en fiscale consequenties kunnen hebben en dat die ook bekeken moeten worden. Gaande de afhandeling werd het contact prettiger. Zakelijk, maar wel met voldoende inlevingsvermogen. Verder een voortvarende begeleiding en afhandeling. Scheelt wel dat we het vooraf al samen eens waren. Het financiële deel: ik was niet van plan veel geld uit te geven aan de echtscheiding. Ik heb dus eerst uitgebreid alle mogelijkheden voor online scheiden bekeken. Echter, ook bij de vergelijking van de online mogelijkheden bleek: hoe beter de begeleiding des te duurder. Bij toeval zag ik site van de Divorce Company. Zij werken met modulen en met per module een vaste prijs. Dat bleek uiteindelijk niet eens veel duurder dan de doorsnee online-scheiden aanbieders, maar wel met persoonlijke begeleiding en begeleiding door een ervaren echtscheidingsadvocate. Iets duurder, maar een keuze waarvan we geen van beiden spijt gehad hebben.

• Betrokkenheid

vriendelijk, duidelijk, snelle reacties op vragen en professioneel!

Mw. Kievit heeft verstand van zaken en een oplossingsgerichte instelling. Ze was altijd goed te bereiken en gaf snel antwoord op vragen. Ze is vriendelijk en geeft prettige en fijne ondersteuning.

Duidelijk, professioneel top!

De heldere rustige communicatie is heel waardevol. Tijd en ruimte en geduld zodat ik ook alles snap is er en dat geeft een zeer goed gevoel en vertrouwen.

• Betrokkenheid

Goed advies gehad; ik kon snel terecht.

• Betrokkenheid

Goede ondersteuning om de scheiding afgewikkeld te krijgen

Goede communicatie. leg de verantwoording waar die hoort. Weet met lastige vragen ook alternatieve specialisten te vinden (in mijn geval iemand over met arbeidsrecht en fiscaal specialist)

Duidelijk en doelgericht

We kwamen bij Anne ivm een scheiding. Ze heeft ons hierbij goed geholpen om onze wensen in de goede taal (rechtbank-taal) te vertalen. Hierin was ze duidelijk en snel. Ze weet precies wat ze moet doen :-) Dit werkte voor ons zeer prettig.

• Betrokkenheid

Anne is adequaat, rechtdoorzee en een no-nonsense advocate die in het belang van haar cliënt handelt

Mijn ervaring met mr. A.E. Kievit is dat zij zakelijk en menselijk kijkt naar de casus. Ze creëert de ruimte om als client je verhaal te doen en je emotie te delen, welke ze omzet naar duidelijke feiten en hierin direct aangeeft wat de mogelijkheden voor jou als client zijn in jouw betreffende casus. Ze geeft geen vals verwachtingspatroon en schroomt ook niet om aan te geven wanneer je als client de realiteitszin uit het oog verliest.

Over Advocaatscore.nl