mevr. Kievit heeft veel ervaring. Haalt de emotie eruit om het scherp te houden waar het om gaat. Echt een aanrader.
Anne is betrokken, inhoudelijk kundig en heeft daarnaast oog voor een pragmatische aanpak en oplossing voor het voorliggende probleem. Ik beveel haar zeker aan.
Mijn ervaring met mevrouw Kievit ervaar ik als een betrouwbaar en eerlijk persoon. Ookal lijkt je conflict uitzichtloos is mevrouw Kievit zeker de juiste bemiddelaar om niet tussenbeide te komen maar samen tot een passende middenweg te komen.
Snel, meedenkend, zoals ik het voor ogen had.
Erg betrokken verdiept zich echt in de zaak!
Mw Kievit heeft duidelijk ervaring en weet doortastend te adviseren. Hartelijke dame.
ik ben heel tevreden over de service en communicatie. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik voelde me gesteund.
Mijn ervaring met mevrouw Kievit was uitstekend. Ze was deskundig, betrokken en legde alles duidelijk uit, waardoor het scheidingsproces veel minder stressvol werd.
Anne heeft ons beiden samen begeleid om tot een echtscheiding- convenant te komen. Ze kan goed luisteren en duidelijk analytisch de gevolgen weergeven met goede adviezen, zo nodig i.s.m. een financieel adviseur. In drie bezoeken hebben we alles naar tevredenheid kunnen regelen. Ze is punctueel in haar afspraken en geeft snel antwoord, ook via de mail.
Anne Kievit heeft mij jaren bijgestaan. In eerste instantie om te proberen de gang naar de rechter te voorkomen maar uiteindelijk ook bij zittingen over omgang en gezag over mijn kinderen. Anne is professioneel, vriendelijk en altijd goed voorbereidt. Ze heeft veel verstand van zaken, geeft duidelijke adviezen en luistert goed.
Anne heeft ons superfijn geholpen bij het regelen van onze scheiding. Ze wist ons alles duidelijk uit te leggen en ik heb het contact als zeer prettig ervaren.
Anne is heel goed toegankelijk. Werkt snel en uitstekend. Verteld ook heel duidelijk en begrijpelijk wat er gaat gebeuren en welke rol zij heeft en welke rol wij hebben. Dankzij haar adviezen, zijn conflicten voorkomen en is onze zaak snel en zeer naar tevredenheid afgehandeld.
Een betrokken en deskundige advocaat die mij heel goed heeft geholpen in een moeilijke gezagszaak, met veel begrip voor de situatie en duidelijke uitleg tijdens het hele proces.
Professioneel advies en ook gelijk een prettig contact. Zonder obstakels en een laagdrempelige situatie. Wij konden snel terecht bij Anne en alles is soepel en goed verlopen. Anne is vriendelijk, rustig en betrokken. Zelfs na het officiële gedeelte heeft Anne nog geïnformeerd of het gelukt was met mijn nieuwe woonruimte.
Anne was onze advocaat/mediator bij onze scheiding en ik zou haar zonder twijfel aanraden. Ze is betrokken en warm, heeft oog voor de gevoelsmatige kant van het proces, maar weet tegelijkertijd het zakelijke deel scherp te houden. In een emotioneel beladen situatie helpt ze je om goed te bewegen binnen de juridische kaders. Ze is bovendien zeer capabel in het inschatten waar je begeleiding nodig hebt en waar je zelfstandig verder kunt, met de juiste handvatten en structuur. Die balans tussen begeleiden en zelf doen zorgt er ook voor dat de kosten niet onnodig hoog oplopen. De balans tussen de emotionele en zakelijke kant was bij haar in goede handen. Wij hebben dankzij haar in korte tijd duidelijke afspraken kunnen maken.
Anne heeft me geholpen tijdens mijn vechtscheiding, die inmiddels 2,5 jaar heeft geduurd. Ze is rustig, luistert goed en is zeer oplossingsgericht. Ze is altijd bereid om te helpen, zelfs als je een keer in het weekend of laat in de avond moet bellen! Ik ben Anne ontzettend dankbaar.
Ik ben helder en duidelijk te woord gestaan en van simpel praktisch advies voorzien.
Nav een aanbeveling Anne Kievit gevraagd mij te vertegenwoordigen. Het contact verliep goed, de adviezen (ook ongevraagd, wat ik kan waarderen) zijn zakelijk en professioneel maar ook met een menselijk touch. Ze heeft oog voor alle betrokkenen (dus ook de tegenpartij), en stelt heldere lijnen en aanpak. Waar ze ook haar kennis in mediation bij betrekt.
Ben zeer goed geholpen tot het allerlaatst, alles tot in de puntjes goed afgehandeld.
Ik heb 3 jaar geleden kennins kunnen maken met mevr Kievit.Had toen een advocaat nodig voor mij echt scheiding.Onlags dat het prosces door de tegen partij niet soepel liep,ben ik tog heel goed en snel geholpen door mevr Kievit.Wil haar nogmaals bedanken voor haar service.
Door de heldere manier van uitleggen bij alle stappen werd ik ondanks de emotioneel beladen zaak elke keer gerustgesteld en kundig begeleid. En heeft Mr. Kievit een bevredigend resultaat bereikt met een haast onmogelijke en vaak onrealistische tegenpartij.
Fijn in de omgang duidelijk en reageert snel en duidelijk als je vragen hebt.
Plezierig contact gehad met dit kantoor en adequaat advies gekregen waar ik verder mee kom.
Helaas al meerdere keren nodig gehad Maar een prettige samenwerking
Ik kwam voor een kennismakingsgesprek maar mr. Kievit voorzag mij direct van de juiste info zonder poespas. Dat was zeer prettig. Een duidelijk verhaal met de professionaliteit die je verwacht van een advocaat en daarnaast ook een zeer vriendelijk persoon. Ik zou haar zeker aanraden.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.