Wederom prima , volgens afspraak en tevreden

Wederom prima , volgens afspraak en ben zeer tevreden.

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk, betrouwbaar en vakkundig personeel

Personeel dat uiterst vriendelijk is. Vakkundig goed onderlegd. De handeling was keurig voorbereid en ook conform gestelde afspraak afgehandeld. Prima service, attent, goed uitgevoerd en tegen en keurige prijs.

Snel en correct

Snelle service en alles naar verwachting uitgevoerd.

Prima!

Prima !

Goed bedrijf.

De ervaring met garagebedrijf van Bree is in de eerste instantie heel goed. Vriendelijk ontvangen, uitleg van het gedane werk, ook goed. Er wordt goed gereageerd op een verzoek. Alleen mocht het iets goedkoper. Verder geen opmerkingen.

Altijd klantvriendelijkheid en top geholpen en alles gaat in overleg ik zou zeggen ga zo door bedankt voor de service

Goed en positief

Positief

Gewoon goed geholpen

Op de bonnefooi binnengelopen voor een apk. En ik werd even later geholpen. apk was in orde , steekproef ook. Dat bevestigd dat ze goed bezig zijn hier. Koffie tijdens het wachten op de RDW.

Zoals iedere aal daar vr de beurten keurig n rpaatie To!

Nvt

• Reden bezoek Andere reden

Snelle actie, betrouwbaar, no nonsens en de rekening klopt gewoon.

Ik heb de (wat lastige) gewoonte mijn auto's tot de laatste draad "op te willen rijden". Eerst mijn Saab en toen het Benzje. De mannen van Van Bree zijn al die jaren binnen alle redelijkheid tot het uiterste gegaan om mij mijn dierbare auto's te laten behouden. Maar, op is op. Wat mij betreft graag tot ziens mbt het onderhoud van mijn leuke Nissan cabrio....

goede service

afspraak maken ging soepel en ze reageerden direct , zodra de bus klaar was kreeg ik meteen een telefoontje zodat ik hem al weer vlug kon gaan halen.

prima geholpen, alles klopte

prettig en aangenaam

Flexibel en meedenkend.

Flexibel en meedenkend.

Top Service snel en vakkundig geholpen en probleem metM’n auto opgelost

Mijn auto gaf een check engine lampje aan kon meteen terecht voor uitlezen en het probleem was snel verholpen super service heel aardige man

autokeuring op afspraak

afspraak gemaakt voor de keuring .bij aankomst werd ik meteen geholpen dus geen wachttijd. bij de afkeur werd meteen actie ondernomen en werd het meteen gemaakt zodat ik niet meer terug hoefde tekomen. klantvriendelijk en goede service

Goede en eerlijke garage

Kom hier al jaren en het is een heel eerlijk en goed bedrijf.!

Geweldige service en kon meteen terecht

Zeer kundig personeel en m'n kapotte lampjes werden meteen vervangen zodat ik gelijk een goed gekeurde auto mee terug kreeg.

zeer goed kan niet beter

men belt en ze zijn er zo als ze afspreken zat met een kapotte band even bellen en ze zijn er geen vragen alleen waar ben je . ZEER GOED Aanbevelen Sjaak

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakkundig.. Vriendelijk en de koffie staat altijd klaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijke communicatie wat er gemaakt moet worden.

Ik breng al mijn bussen (10) van mijn bedrijf voor onderhoud naar autobedrijf van Bree. Door goede communicatie en gedegen vakmanschap kan ik mijn werkzaamheden voor mijn opdrachtgevers altijd goed en op tijd uitvoeren.

Bij van Bree word ik altijd goed geholpen

Ondanks ik geen afspraak had , is mijn auto , (mijn brakesystem , totaal geen remdruk meer), tussen de bedrijven gerepareerd. Autovakmeester van Bree is een no nonsens bedrijf , professioneel en vakkundig.

heel goed

gewoon goed.

Denkt met je mee.

Ervaren en professionele vakmensen. Niet te vergeten zeer vriendelijk. Koffie staat altijd klaar

Vakkundig en vriendelijk

Zoals altijd goed geholpen. Kreeg nog een tip van de monteur om een onderdeel te vervangen om latere schade te verkomen.

Haefland 31 B

6441 PA Brunssum