Excellent

Vanaf het begin helder en transparant. Communiceert goed en legt uit en geeft advies. Ik ben ontzettend tevreden en de regel dat klant koning is staat hier hoog in het vaandel.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service. Helder advies.

Sinds kort klant geworden bij vakgarage Verheul. Ik ben daar uitstekend geholpen. Duidelijk advies welke reparaties uitgevoerd moeten worden en wat de uiteindelijke kosten zijn. Ik kan deze garage van harte aanbevelen.

Topservice bij Vakgarage Verheul

Al jaren klant bij Vakgarage Verheul. Goede communicatie en uitstekende service. Ga zo door!

Vakgarage met een grote V

Prima Vakgarage met een grote V. Voor mij zelfs triple V, want bij Vakgarage Verheul kocht ik mijn VW. Kortom, ben zeer teVreden!

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage met goede service

Ik kwam in contact met de firma Verheul toen ik ontdekte er schroef in mijn auto band zat. Deze werd deskundig gerepareerd door 1 van de medewerkers bij Verheul. Toen de monteur de band had gerepareerd adviseerde hij mij dat mijn auto scheve bandenslijtage had en vroeg aan mij of hij de auto mocht uitlijnen. Hiermee heb ik mee ingestemd en de auto heeft na uitlijnen nog nooit fijn gereden.

• Faciliteiten wachtruimte

Onze bestelbus in vast onderhoud, top service en zeer flexibel!

Onze Vito komt hier regelmatig voor preventief onderhoud e/o reparatie. Denken altijd mee en zijn flexibel zodat onze bedrijfsbus weer snel kan worden ingezet. Ook altijd vervangend vervoer mogelijk

Fijn bedrijf

Ik ben werknemer van dit bedrijf en heb in juni een hersen infarct gehad. Daardoor is het helaas niet mogelijk om te werken. Pas dan leer je het bedrijf kennen waar je voor werkt. Ik heb veel steun aan mijn collega's en werkgever. Ik krijg regelmatig berichtjes, kaartjes, bezoekjes met bemoedigende woorden. Dat doet mij echt goed. Hierdoor geven ze mij het gevoel dat ik er nog echt bij hoor. En nee, dat is zeker niet vanzelf sprekend. De (mede)mens staat hier echt hoog in het vaandel. Ik ben trots en dankbaar dat ik voor dit bedrijf heb mogen werken en wie weet, is dat in de toekomst weer een mogelijk. Oh ja, ze verkopen, onderhouden en repareren daar ook nog auto's door en met gedreven vakmensen. Vorige week mijn auto hier ingeruild. Ik kan zelf geen auto meer rijden maar mijn vrouw wel. We hebben nu een Ford Tourneo Connect gekocht, daar past mijn scootmobiel achterin met neergeklapte achterstoelen. En als de scootmobiel niet mee hoeft hebben we toch nog een normale 5 persoons auto.

vakkundig monteurs

Correcte Vakgarage ,vriendelijk en vakkundige medewerkers , duidelijke afspraken te maken onderhoud en voor reparaties.

Grandioos

Lampje op dashboard gaat aan, alarm gaat af.... wat is dat nu in mijn C3 van nog geen anderhalf jaar oud? Om 16.50 bij garage Verheul het terrein opgedraaid, om 17.05 weer vrolijk op weg. Ongelofelijk dat de monteur het miniscule stukje ijzer in het profiel van de achterband vond dat een aflopende band veroorzaakte.... Klaar terwijl u wacht en nog voor een heel vriendelijke prijs ook. Geen tien maar een elf!

Super bedrijf!

Goede service en je wordt netjes en klantvriendelijk geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Pech onderweg gehad, snel en super geholpen

Top! Bedrijf !!

Top bedrijf Zeer deskundig en erg klantvriendelijk

Een echte vakgarage

Een zeer fijne garage met vriendelijke mensen en enorm veel vakkennis. Wij zijn daar fijne manier geholpen. ook tijdens de aflevering werd alles goed uitgelegd ook over het onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte

Na zeer kort telefonisch contact snel tot overeenstemming gekomen over een nieuwe bedrijfsbus. De bus werd sneller dan verwacht thuis afgeleverd. In mijn ogen kan het niet beter. Perfect geregeld!

• Faciliteiten wachtruimte

Boven verwachting goed geholpen!

Al meerdere reparaties laten uitvoeren bij deze Vakgarage. De service die ze bieden is écht boven verwachting goed. Duidelijke communicatie, kundige en vriendelijke medewerkers! Na afloop de auto zelfs nog gewassen... Hier komen wij zeker weer terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies bij de aanschaf van mijn occasion, ze denken erg met de klant mee! Ik kom hier zeker terug om het onderhoud te laten uitvoeren.

Prima wagen, matige banden

Ik heb een 9 jaar oude occasion gekocht. De wagen op zich bevalt heel prima en werd keurig opgeleverd. Hij rijdt wel wat stuiterig, iets dat me bij de proefrit niet opgevallen was. Dat valt vooral op bij klinkerwegen en drempels, en wordt veroorzaakt door de banden: de Fortuna Ecoplus HP staat bekend een stevige, harde band. Door de Vakgarage zijn deze nieuwe banden op lichtmetalen velgen onder de auto gezet. Na de proefrit en vóór oplevering heb ik gevraagd wat het kostte om er fatsoenlijk rubber onder te zetten. Heb zelf altijd Michelin gereden, en Fortuna is kwalitatief nou niet bepaald een A-label. Met de banden waren slechts enkele korte proefritten door aspirant kopers gemaakt. Ik kreeg voor de complete set nog € 50,- terug !! Banden zijn het enige contact tussen auto en wegdek; een paar tientjes meer investeren kan groot verschil maken. Los van het veiligheidsaspect, rijdt de wagen minder lekker als mogelijk is. **Deze review is aangepast** Nadat de Vakgarage met mij contact opgenomen heeft, heb ik de oorspronkelijk wat negatievere review aangepast. Ze hebben toegelicht hoe zij tot hun keuze gekomen zijn en mij een oplossing aangeboden (waar ik overigens geen gebruik van ga maken).

Super bedrijf en personeel

Ik vind het bedrijf echt top , goede kwaliteit auto , ze zijn eerlijk en betrouwbaar en ik zou iedereen aanbevelen om daar een auto te kopen

Arjan

Auto gekocht en tevens adres voor onderhoud. Zeer professioneel maar toch laagdrempelig. Iedereen is hier welkom. Vriendelijk personeel en denken mee in oplossingen. Absoluut aanrader!

Top bedrijf

Vriendelijk personeel en ook zeer professioneel. Zeker de moeite waard om een afspraak te maken!

Top bedrijf

Fijn bedrijf en goede service. Vriendelijk en kundig personeel. Denken met je mee.

Super goede service!

Vriendelijk en kundig personeel! Wij zijn super tevreden over Vakgarage Verheul.

Uitstekende service!

Uitstekend garagebedrijf... zeer betrouwbaar, vriendelijk personeel, hoog serviceniveau en vakkundige monteurs!