Uitstekend en pijlsnel geholpen

Oprecht, eerlijk, adequaat en hartelijk bijgestaan door dit advocaten kantoor. Snel gehandeld en geholpen bij een vervelende privé aangelegenheid. En op voorhand duidelijk met mij overlegd, in normaal taalgebruik waardoor ik ook precies begreep hoe de vork in de steel zat.

• Betrokkenheid

Een begripvolle en fijne advocaat

We zijn geweldig geholpen. Een fijne, rustige en begripvolle advocaat welke duidelijk en begrijpelijk uitlegt. Snel onze zaak opgepakt en afgehandeld heeft.

• Betrokkenheid

Professionele en toegankelijke juridische bijstand

Michael is een kundig jurist met kennis van het voeren van juridische procedures. Hij is uiterst prettig in de communicatie en gemakkelijk benaderbaar. Hij stuurt aan op het voorkomen van een procedure, maar pakt door indien noodzakelijk.

• Betrokkenheid

Doeltreffend advies, snel en goed meegedacht

Advies van michael mbt communicatie met Rabobank ivm kyc procedures. Advies en brief hadden het beoogde succes binnen gestelde tijdspad. Wij bevelen fixedlegal bij deze graag aan!

• Betrokkenheid

Prima geholpen met het gewenste resultaat

Uitstekend!

• Betrokkenheid

Een uitstekende professional met zeer veel kennis

Mr. Dekkers verstaat zijn vak. Hij is juridisch kundig, een strateeg en een gedegen sparringspartner. Dit kantoor staat voor kwaliteit en vertrouwen. Altijd wordt ook het pragmatische onderdeel meegenomen. Juridische bijstand zoals deze hoort te zijn! In de toekomst weet ik waar ik moet zijn en ik beveel het daarom iedereen aan.

• Betrokkenheid

De advocaat en de mens er achter; degelijk en deskundig en bovenal betrokken.

Via een goede vriendin werd ik doorverwezen naar Michael. Vanaf het eerste contact een open houding en een deskundige blik. Hoofdzaken van bijzaken onderscheiden, maar altijd met een juiste insteek van recht en rechtvaardigheid. Geeft aandacht aan een onderbouwde uitleg in woorden en voorbeelden zodat je precies weet hoe en wat er nodig is en welke beslissingen er gemaakt moeten worden. Een advocaat die niet alleen zelf aan het stuur zit maar wij als mens en cliënt ook. En dit gaf ons een tijdens het het proces zowel in privé als in de rechtbank een goede houvast. Van de vele advocaten is Michael er 1 om altijd weer naar terug te gaan als je 1 nodig hebt en bent!

Helder en duidelijk advies

Michael heeft onze zaak serieus opgepakt, en ons daarmee prima geholpen. Het is een advocaat met hart voor de zaak!

Zeer goede ervaring,

Alles is in goed overleg en succesvol verlopen.

100% steun-en-toeverlaat

De Heer Dekkers begrijpt, adviseert en handelt op een vriendelijke, duidelijke en adequate wijze. Communicatie verloopt altijd soepel en geeft vertrouwen in de wirwar van juridische rompslomp. Fixed Legal is de spreekwoordelijke steun in de rug en arm om de schouder!

• Betrokkenheid

Really helpful and professional !

I recommend Mr Dekkers as lawyer , he knows what is he talking about , he give you the best advise and guidance to solve your problem. He is clear straight to the point and when he doesn't have the knowledge on specific request ( not his field) he will or find the exact informations or recommend you to one of his colleguea.

• Betrokkenheid

Super advocaat, helder , eerlijk en recht door zee!

Flexibel mee denkend

Had zijn spullen snel af en was gemakkelijk te bereiken

• Betrokkenheid

Fixed Legal is professioneel, ijzersterk en klantgericht

Fixed Legal is een zeer deskundig advocatenbureau. Ik heb een zeer positieve ervaring in een casus over bestuurlijke aansprakelijkheid. Michael Dekkers is een advocaat die altijd voor je klaarstaat, snapt dat er oook een menselijke kant aan de zaak zit en zeer deskundig is. Als het gaat om bestuurlijke aansprakelijkheid ken ik geen betere. Michael combineert zakelijke deskundigheid met de menselijke maat. Altijd toegankelijk en duidelijk!

• Betrokkenheid

Goede middag. Heb laatst een verzekerings probleem gehad met centraal beheer. Er was iemand tegen onze auto aangereden, onze auto stond gewoon geparkeerd. Centraal beheer wou echter niet uitkeren terwijl de tegen partij schuld erkende. Wij hadden een flinke schade en stonden met ons rug tegen de muur. Vervolgens hebben wij fixed legal ingeschakeld en hebben dit keurig voor ons opgelost. Wij waren erg tevreden over hun diensten. Mvg. Danny van Dalen.

• Betrokkenheid

Erg tevreden met het bijstaan van de zaak met een duidelijke communicatie

Ik ben erg tevreden over Michael Dekkers welke mij in een zakelijk conflict heeft bijgestaan. Er wordt op een duidelijke manier gecommuniceerd, is erg deskundig.

• Betrokkenheid

Goed en snel geregeld! Voelde vertrouwd.

Vanaf het moment van ons eerste gesprek voelde het al super vertrouwd. Ons samenwerking heeft kort geduurd. Michael Dekkers heeft ons zaak goed en snel geregeld. Je voelt je gehoord. Was fijn om geholpen te worden door hem hij luisterd goed komt met de juiste adviezen.

• Betrokkenheid

Attentive and highly competent in both personal and business matters

A large rental company attributed debt to me without cause, and after a year of this company ignoring me consistently providing evidence that I did not owe what they had decided, I had no choice but to get legal assistance. The matter was dealt with effectively and promptly with excellent communication at a fair price. When it unfortunately came time to follow-up due to the rental company, yet again, falsely attributing the same debt months later I didn't need to re-explain anything, the service was prompt and effective. Additionally, contract advice I received as a company director was astute and invaluable.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Deskundig en professioneel advies

De afgelopen jaren heeft Michael verschillende zaken voor mij behartigd. Tijdens de rechtzinnig erg goed voorbereid met als gevolg een uitstekend resultaat.

• Betrokkenheid

Michael Dekkers werkt met grote deskundigheid met daarbij een zeer persoonlijke benadering

In 2019 een gigantisch schip gekocht voor een nieuwe onderneming, al snel kwamen er veel gebreken aan het licht. Een klap geld weg aan letterlijk een schip van bijleggen. Ik wist niet meer hoe of wat tot ik in contact ben gekomen met Michael. Hij reageerde super snel wat mij een gerust gevoel gaf. Wanneer bepaalde dingen niet begreep, legde hij me dat goed uit in jip en Janneke taal. Hij heeft mij een realistisch beeld gegeven met wat ik kon verwachten, en zijn prognose was spatzuiver over het verloop. Over de uitkomst ben ik meer dan te vrede en zal ik hem wanneer het nodig heb zonder twijfel direct bellen! Michael nogmaals bedankt !

Erg goed geholpen.

Stationsplein 21