Een leerzame, interactieve bijscholing

Ik heb de bijscholing als zeer prettig ervaren. Ik heb veel opgestoken van de interactieve en zeer professioneel voorbereiden lessen.

• naam rijschool Autorijschool Anbari

Leerzaam en leuk bijscholingen

Bedankt Roy voor de superleuk en leerzaam bijscholingen. Ik heb de lessen als boeiend en prettig ervaren. De interactie met de docent en medecursisten waren top. Echt een aanrader. Ook goed om te weten is dat de bijscholingen s avond en online wordt gegeven. Ik vond het persoonlijk goed bij me passen. Tot de volgende keer Roy.

Fijne interactie

Wat een leuke en leerzame manier om vanuit huis toch met collega’s te sparren

• naam rijschool RoadSense

Goede training!

Voorbereiding voor de online training was prima geregeld. Stof was duidelijk en leuk dat de training interactief was.

• naam rijschool Autorijschool Stoker

Roy bedankt! Je bent een hele sympathieke en positieve persoon!

Leerzame les die vanuit elke locatie over de wereld te volgen is! Daarnaast ook goedkoop vergeleken met andere aanbieders!

• naam rijschool N.v.t.

Leuke bijscholing gehad met een enthousiaste docent!!

Leuke opfrisles. Super makkelijk omdat het online kon, dus weinig vrij nemen met werk.

Top!!

Ik ervaar de lessen en uitleg als prettig en leerzaam. Top!!

• naam rijschool Rijschool Ara

top goed bevallen

Eerste keer bij Roy de WRM bijscholing gedaan , goed bevallen veel uitleg, via zoom de cursus gedaan zeker een aanrader.

• naam rijschool Rijschool E achter B

Vriendelijke en geduldig

Roy geeft met veel passie en plezier les, dit uit zich in zijn enthousiasme!

• naam rijschool Rijschool Susan

Super dankzij roy heb ik mijn praktische bijscholing gehaald.

• naam rijschool Rijschool Sander Hoekstra

Leerzaam en gezellig

Er word passievol en gedreven les gegeven.

Raadzaam

Docent met kennis van zaen. Weet heel goed te delegeren en betrekt iedereen waardoor het "wij" gevoel wordt verstrekt. Minpunt?? Sorry docent, die heb ik als kritische student niet kunnen beproeven. Succes.

• naam rijschool Rimara

was een prima cursus

het was goed georganiseerd

Duidelijk. Profieneel

Roy heel erg bedankt.

• naam rijschool Rijschool Awin

aanrader

via zoom bij Roy bijscholing lesplan maken en eind maart mijn wrm rijtest gedaanen mag weer 5 jaar top bedankt Roy.....

• naam rijschool apex

Leerzaam en aangenaam.

Ik heb het als positief ervaren. Duidelijke uitleg en veel interactie met de deelnemers.

Topp!! De lessen waren erg duidelijk en informatief.

Zeer positieve ervaring top service!!

• naam rijschool Drivealot

Voor herhaling vatbaar!

Alles wordt duidelijk uitgelegd, iedereen wordt bij de les betrokken door Roy en voor je het weet is de dag voorbij!

Leerzaam

Ik heb veel geleerd hoe de moderne leermethode eruit ziet. Er is veel interactie tussen de cursist en de docenf. Ik heb veel kennis opgedaan en veel plezier de bijscholingen gevolgd.

Super leerzaam

Op een prettig manier je verplichte bijscholing kunnen doen. Heb veel geleerd en weer opgefrist!

• naam rijschool Rijschool Jacqueline Visser

Ik vond het zeer prettig online de lessen.

Leerzaam, duidelijk en een prettige docent.

• naam rijschool Rijschool Erik

Heel erg goede begeleiding

Was heel goed. Roy weet waar hij het over heeft. Geeft duidelijk en geduldig les. Zeker een aanrader! Ga zeker vervolglessen inplannen!

• naam rijschool Roy Somer Opleidingen

top duidelijk leerzaam

via zoom weer opgefrist, ontzetten bevallen top. goed te combineren omdat het in de avonduren is . zeker aanbevelen

• naam rijschool Rijschool E achter B

Goede interactieve bijscholing

Goede bijscholing met een niet te grote groepen samenstelling, lekker interactief en door zeer ervarings deskundig gebracht.

leerzaam

Mijn eerste bijscholing.......... weer wat opgestoken!!

• naam rijschool Autorijschool Opa Jan

Over wrmbijscholing

Theoretische WRM bijscholing waarbij je betrokken wordt in het proces, dus interactief. Praktische bijscholing ongedwongen en zeker geen kunstje lerend. The learning is in the doing!