Leerzaam, interactief en gezellig

Mijn ervaring van de cursus is zéér prettig. De avondtijden zijn erg gunstig waardoor je overdag je werk kan blijven doen. Roy weet de groep lekker actief te houden door interactie en gezelligheid aan de cursus toe te voegen.

Prettig en leerzaam

Er werd op een prettige manier les gegeven de klas werd er op een leuke en creatieve manier bij betrokken. Bij de klas genoten stonden de neuzen allemaal de zelfde kant op dus de zweer in de groep was goed en gezellig.

Leerzaam & duidelijk

Fijne bijscholing waar je een kijkje krijgt in het brein.

Super bijscholing heel leerzaam

Ben inmiddels 15 jaar instructeur en deze bijscholing is de eerste die leerzaam was en waar ik heel dankbaar voor ben want heb er inmiddels iedere dag plezier van . Super bedankt top top

• naam rijschool 123volgas

Prima. Goede informatie waar ik wat aan heb.

Bij de bijscholing brein didactiek heb ik het gevoel dat ik ook eindelijk wat geleerd heb wat ik zeker zal gaan toepassen in de praktijd.

Weer nieuwe inzichten gekregen

Een hele leerzame dag gehad met de cursus Breindidactiek. Bedankt Roy.

• naam rijschool Autorijschool Jansen

Veel geleerd

Is goed om alles te herhalen. En Roy is heel duidelijk en leert er veel van..

• naam rijschool Rijschool Billy

Leerzame cursus

Interessante bijscholing

• naam rijschool Rijschool-Tiel.nl

Goed lesstof en begripvol

Alles wat wordt uitgelegd is heel duidelijk en alles wordt verteld met veel uitleg en veel voorbeelden

• naam rijschool Rijschool Dunya

Nieuw onderdeel van de rijinstructie prettig toegelicht

Goede leslocatie, ervaren docenten met kennis en toewijding. Prettige manier van lesgeven. Leerzaam!

Hele goede ervaring

Fijne manier van lessen volgen in een kleine groepen. Goede sfeer. Roy is een goede docent.

Leerzaam.

De klassikale les was zeer interessant te noemen. Meer te weten gekomen over de werking van het brein, wat met deze cursus toepasbaar is in je werk. Er was ook veel aandacht voor de cursisten.

• naam rijschool Rijschool Erik

Was goed

Voor mij was het eerst keer via zoom goed ervaring zou ik volgende keer weer doen

• naam rijschool Avantage

Top cursus!

Ik heb online cursus gehad! Het was leerzaam en leuk

• naam rijschool Autorijschool Highlevel

Goede, duidelijke, leerzame en prettige bijscholing.

Leerzame bijscholing. Relaxte sfeer en tussendoor pauzes.

Duidelijk

Roy legt dingen heel duidelijk uit waardoor het makkelijk te begrijpen is. Was een fijne cursus.

• naam rijschool Van der Vinne

Heel positief en leerzaam

Roy is heel enthousiast en verteld alles duidelijk. De stof is heel leerzaam. Je hebt er echt wat aan. Ik ga zeker nog een cursus bij hem volgen.

Goed voor elkaar!

Nuttige opfriscursus.

• naam rijschool Dirk de Boer Rijopleidingen thodn NXXT

Alles was duidelijk en goed uitgelegd.

RVV is inderdaad handig om te updaten. Het heeft me ook een andere manier van lesgeven veranderd. Top!

Roy biedt mogelijkheid online deel te nemen aan de cursus

Goed uitleg bij elk les onderdeel Geef advies en tips waar eventueel nodig is Betrekt iedereen bij Coach regelmatig Zorgt voor een gezellige sfeer ---- Ik heb in verleden bij Knetemann ( Jan, Shirley en Rob) mijn opleidingen gevolgd in Den Bommel en Rotterdam Ze zijn helaas gestopt Nu ik bij Roy Sommeren mijn wrm cursus doe, geeft het een gezellig sfeer net als bij Knetemann opleidingen

Prima ervaring

Ik heb de cursussen met veel plezier gedaan maar ik wil lesgeld betalen voor de cursus lesplan op 22 en 29 augustus maar ik kom er niet doorheen om te betalen . Roy als je nou je rekeningnummer doorgeeft dan ik de cursus betalen. Verder vond ik de interactie tussen jou en de cursusten zeer prettig en er kwamen wel meer inzichten bij mij ter sprake . Gr Rene van der heide

• naam rijschool Rean / marcel kluft

Herhaling vatbaar absoluut Iedereen aan te raden

Veel geleerd Vakkundig leraar Weet waar hij t overheeft Kortom geen op of aanmerkingen ik hoop dat ik zijn niveau ooit kan behalen

• naam rijschool Elite

Alles was duidelijk , je werd erbij betrokken dus alles werd uiteindelijk heeel duidelijk . Zeker aanrader

Zeker goed,niet altijd goed om weer een frisse blik toewerken op je vak.Niet altijd tebegrijpen met 15 mensen moest daar wel even aan wennen mag soms ook wel iets duidelijker als iemand een antwoordt geeft of het nu goed of fout was..en soms iets langere uitleg dat mensen die korter in het vak zitten het dan ook begrijpen.Gq zo door groetjes Ton van der Molen

Leerzaam

Ik was op voorhand een beetje sceptisch over het volgen van een cursus via Zoom, maar niets is minder waar! Wat hebben we gelachen en veel geleerd. Ondanks dat je niet fysiek bij elkaar zit heb je wel het gevoel dat je deel uit maakt van een groep en lijkt het alsof je toch bij elkaar in dezelfde ruimte zit. Roy neemt je vol enthousiasme mee in zijn wereld van (rij)lesgeven. Wij kunnen als rij-instructeurs nog veel van deze man leren!

• naam rijschool Rijschool Elite