Duidelijke uitleg en leerzaam

Ik had me aangemeld voor de online wrm bijscholing , het was leuk en leerzaam . Roy is een ervaren docent en behulpzaam .

• naam rijschool The best

Leerzame cursus met leuke mensen

Erg leerzaam

• naam rijschool Verkeersschool 100%

Lekker duidelijk allemaal

Roy weet waar hij over praat heel veel ervaring.

Voor herhaling vatbaar

De online bijscholing bij Roy is plezierig, duidelijk en in compacte groepen, waardoor we ons als groep goed kunnen focussen op de inhoud. Ik heb de bijscholing met plezier bijgewoond en adviseer andere om hun bijscholingen ook hier bij Roy te boeken.

• naam rijschool Verkeersschool De Afrit

Kwaliteit en vriendelijke

Veel van geleerd

• naam rijschool Drive tips

Leerzame cursus!

Tijdens de cursus heb ik veel nieuwe inzichten opgedaan omtrent coachen. Erg interessant en leerzaam!

Inspirerend

De lessen zijn duidelijk en goed gemotiveerd. Alleen gaat de tijd zo snel voorbij. Maar ja! Dat is natuurlijk ook weer een goed teken. Super

• naam rijschool ANWB rijopleiding

Super interessant en leerzaam

Bijscholing bij Roy gevolgd en zo veel dingen weer geleerd waar je normaal gesproken niet stil bij staat. Vooral zijn bijscholing coaching moet je volgen echt een aanrader!

• naam rijschool Rijschool kamil

Heel open en toegankelijk!

Alles wordt duidelijk uitgelegd, besproken en je wordt goed bij de les betrokken!

• naam rijschool N.v.t.

Leerzame les en goed volgend lessen.

Lessen zijn goed te volgen gaat goed met een tempo over stof heen. Wat niet begrijpbaar is wordt uitgebreid uitgelegd.

• naam rijschool M Drive

helder verhaal, goed voorinformatie en leuk interactief

De organistaie van de opleiding was prima; goed van te voren de documenten aangeleverd om goed te kunnen voorbereiden. De twee keer 3 uren van de bijscholing waren snel voorbij. Het was leuk en voldoende interactief om je bij de les te houden. Zeker een aanrader en ik heb nu al zin in de volgende bijscholing.

• naam rijschool ANWB Rijopleiding de Kleijnen

Ik ben tevreden over de lesstof en manier van uitleg.

Ik heb de bijscholen als erg positief ervaren.

• naam rijschool Autorijschool Fissoune

goed gedaan

het was goed te doen en zeker wat bij gespijkerd.

Duidelijk en leerzaam

Roy je bent een top leraar ik vond het super leuk en leerzaam om jou les bij te wonen. Ik kom zeker terug de volgende bijscholing.

• naam rijschool Rijschool Ghizlane BV

Zeer slecht

Het was totaal niet leerzaam en doeltreffend.

• naam rijschool Armanautorijschool

Beste Arman, Bedankt voor uw beoordeling, wij respecteren elke mening. We vinden het jammer dat u de bijscholing niet goed heeft ervaren. Ook spijt het ons dat we achteraf geen mondelinge toelichting hebben kunnen geven op de geldende regels voor een online bijscholing. Wij wensen u voor de toekomst het beste en succes. met vriendelijke groet, Roy Somer Opleidingen

Zet je aan het denken.

Moest eerst even denken, vond het in het begin wat te druk en te onsamenhangend. Een beetje van de hak op de tak. Deel 2 vond ik echt leerzaam. Was wat rustiger en zat veel meer struktuur in.

• naam rijschool ‘t Gerij

Ik vond het een goeie bijscholing. Jammer dat het via zoom moest volgende keer live.

• naam rijschool Autorijschool José kerkhof

Leerzame bijscholingen

De eerste keer dat ik via zoom de bijscholing heb gevolgd, wist eigenlijk niet wat ik er van moest verwachten Maar met Roy als docent kwam het helemaal goed. Roy is een docent met kennis van zaken hij legt het allemaal duidelijk uit ik heb er zeker iets van geleerd en ga ik weer met een frisse blik rijlessen geven. Roy bedankt voor de leerzame en gezellige bijscholingen

• naam rijschool Alfred van der Kaaij thodn Lesgo

Zeer leerzame bijscholingen van een TOP coach!

De afgelopen weken de bijscholingen RVV, Coaching & feedback en Lesplan maken gevolgd! Zeer boeiende avonden met hele leerzame informatie. Roy maakte van ieder van deze bijscholingen vooral een nuttige, interessante en dus waardevolle avond. Knap hoe Roy iedere avond vol enthousiasme en gedrevenheid de bijscholing heeft gegeven. Grote klasse! En een grote aanrader voor iedere instructeur.

• naam rijschool Storm Opleidingen

Supergoeie ervaring! Volgende keer weer bij Roy Somers.

Ondanks het feit dat ik geen ervaring had met webinars ben ik na een verhelderend telefoontje met Roy overstag gegaan, en heb 3 theoretische bijscholingen geboekt. Leuke educatieve en informative bijscholingen waardoor ik een ander beeld heb gekregen over de manier van lesgeven. Fijn te weten dat je met vragen altijd terecht kunt bij een enthousiaste opleider die weet waar hij over praat, dankzij zijn jarenlange ervaring in de branche. Groetjes en tot de volgende keer, Jeanette Linssen.

Goeie docent

Ik heb vanaf begin goeie gevoel vooral omgaan met collega's en leerzaam

• naam rijschool Rijschool zaki

Goede les

Top!!!

Top leraar, Weet duidelijk waar hij over praat, kennis en practische ervaring in overvloed. Aardige vent, heeft ook nog humor ook. Heeft mijn ogen nog meer geopend door les te gaan geven door nog meer te coachen dan ik al deed. Waarom geen 10, ??? Zoom is prima, maar in een echte klas zo zijn kennis, practische ervaring, en coahing denk ik nog meer tot zijn recht komen.

• naam rijschool Excellent t.h.o.d.n Quickpro

Heb op n leuke manier weer mijn kennis opgefrist en toch ook weer dingen geleerd

Ondanks dat ik t in n grotere groep moeilijk vind om dingen te verwoorden of te omschrijven werd daar goed mee om gegaan.

Leerzaam

Via zoom, niet zo leuk als fysiek les, maar goed dat het zo kan. T’waren leerzame lessen.

• naam rijschool Go4wheels

Over wrmbijscholing

Theoretische WRM bijscholing waarbij je betrokken wordt in het proces, dus interactief. Praktische bijscholing ongedwongen en zeker geen kunstje lerend. The learning is in the doing!