vriendelijke medewerkers, en uitstekend geholpen.
Vanaf het ontvangst en de daar opvolgende behandeling is Top(tandzorg)!
Goed
Geïnteresseerd vraagt goede informatie en goede tekst en uitleg tijdens behandeling
Beleefd, geen onzinbehandeling aanbiedend, erg deskundig overkomend. Ik kan het weten, heb jarenlang een ta. geassisteerd
Op tijd geholpen en een hele vriendelijke tandarts
Weer een nieuwe tandarts, wat ik eigenlijk erg vervelend vind. Maar deze keer een erg aardige dame, heel rustig en kalm. Ik hoop dat ze blijft en dat ik haar over een half jaar gewoon weer zie bij de controle.
Zeer vriendelijk en vlot geholpen
Ver vantevoren wordt je herinnerd dat je een afspraak hebt. Komt aan de balie, meld je ff aan bij de 'robot' en wacht daarna rustig je beurt af. Tenminste als je goed gepoetst hebt, anders zal de onderhoudsbeurt wat langer duren. Men wordt ten allen tijde gerust gesteld en vriendelijk behandeld. Voor je weet sta je weer buiten en zegt tegen jezelf: "Zo dat zit er weer voor een halfjaar op .....
Netjes uitgelegd wat ze ging doen.
Voor het eerst bij nieuwe tandarts. Kennismaken was prettig en zorg/ controle in orde.
Goed behandel en vriendelijk
Snel
Hele fijne mensen alles goed uitgelegd. Goede behandeling
Alles is goed.
Voortreffelijke service en kwaliteit. Aan te bevelen.
Ik ben heel tevreden over mijn afspraak voor een gebitsreiniging. De tandarts was vriendelijk en nam echt de tijd voor mij. Ze legde duidelijk uit hoe ik mijn tanden beter kan poetsen en liet het ook stap voor stap zien. Ik voelde me op mijn gemak en goed begeleid. Zeker een aanrader!
Hoe de ontvangst en behandeling.
Ik ben erg tevreden over mijn bezoek. Je wordt vriendelijk ontvangen en er wordt goed geluisterd naar je wensen en eventuele klachten. De behandeling zelf wordt rustig en vakkundig uitgevoerd, wat een vertrouwd gevoel geeft. Ook de uitleg achteraf is duidelijk, waardoor je precies weet waar je aan toe bent.
Toen die behandeling gedaan was zei ik tegen die jonge vrouw: jij bent niet één van de beste, maar je bent de beste. Wat de pijn bij de behandeling betreft, heb ik niet eerder zo minimaal ervaren. Ik hoop dat ik iedere keer door haar behandelt wordt.
Plezierig.
Goed ontvangen en ervaren tandartsen.
Snel ...en vriendelijk..kundig personeel
Goede zorg van de tandarts. Wel wat aanmerkingen op de planning van de afspraken. Wordt regelmatig op korte termijn gewijzigd.
Elke x als ik er kom krijg ik weer een andere tandarts. Terwijl er bij de eerste x werd gezegd dat ik een vaste zou krijgen. Ik ben er geweest voor mondhygieniste en voor de tandarts. Deze vragen gaan over de mondhygieniste!
Hoofdstraat 50 A
9501 CM Stadskanaal
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.