 
            Gaat goed. Geen klachten
Prettige en aangename praktijk.
Matig
Mijn vaste tandarts is altijd zeer prettig, wegens verlof had ik nu een andere tandarts die ook zeer prettig en vriendelijk was, die kundig was in haar werk. Echter telefonisch niet zo prettig geholpen. Ik had me verslapen voor een afspraak en heb direct gebeld op tijdstip vd afspraak. De telefoniste zij dat ik in augustus ook had afgemeld en dus er kosten in rekening kwamen. Echter in augustus had ik de griep en had ik ruim 2 dagen van te voren me ziek gemeld waar destijds vriendelijk op gereageerd werd. Uiteindelijk niks meer gehoord maar onredelijk kosten in rekening wordt gebracht..
Precies op tijd aan de beurt, iedereen vriendelijk, en na de preventieve beurt direct door voor tandsteen, polijsten en een aantal persoonlijke adviezen.
Lief en aardige mensen. En geholpen op de juiste tijd . Top
Werden weer laat opgeroepen, bleek dit ook nog een afspraak te zijn waar ik niet eens van op de hoogte was, voor poets les van mijn zoontje. Uiteindelijk bij de tandarts gekomen, voor de controle van mijn twee zoontjes en mijzelf. Bleek dat er bij de vorige controle al een gaatje geconstateerd was, en ik hier niet van op de hoogte ben gebracht!!!! Dit stond volgens de tandartsassistente wel in hun dossier. Ik was in alle staten, zo verdrietig! Het gaat om een jongentje van 5, verdere controle ging goed. Deze tandarts en assistente deden hun best, met ja kan er nu niks meer aan doen.( en nauwelijks zichtbaar, dit klopt. Mij is het ook niet opgevallen, ondat het helemaal op de achterste kies zit) Nee dat begrijp ik maar dit had absoluut niet mogen gebeuren!! Je hoort hier van op de hoogte gebracht te worden tijdens een controle zodat je er iets aan kan laten doen. Dus zeiden maak maar een afspraak met spoed, ik met beide jongens naar de balie, geen assistent. Loopt er 1 langs en ik vraag haar ik moet een afspraak maken met spoed. Ja er is ziekte zei ze.... bel morgen maar dat was de druppel. Het was geen fijn bezoekje helaas. Ben normaal echt wel te spreken over deze tandartspraktijk, maar dit was even te veel negatiefs in 1. Aankomende week mag mijn zoon geholpen worden, ik hoop dat dit goed mag verlopen
Zeer tevreden over Klaske. Ze offerde haar pauze op, zodat ik snel geholpen kon worden. Bovendien is ze erg kundig. Top!
Uistekend verzorgd.
De mondhygiëniste heeft ook de halfjaarlijkse controle gedaan en dat deed ze heel erg goed
Goed gehandeld
Ook mijn tweede keer bij mondzorg is goed verlopen. Had nu een andere tandarts , de vorige ging met pensioen. Dat is altijd even afwachten hoe het dan nu gaat maar, ben zeer tevreden
Het feit, dat de foto’s van onze mondhygieniste nog niet in de computer van de tandarts stonden, vond ik niet kunnen.
Deskundige tandarts die overlegde met mij
Eind vorig jaar, ivm verhuizing, voor het eerst kennis gemaakt met de praktijk. Praktijk is modern en netjes. Vriendelijk ontvangst en prettige communicatie. De tandarts en haar assistente namen de tijd. Enkele weken later moest ik plotseling een afspraak maken voor een behandeling. Dit ging vlot en ik voelde mij goed op mijn gemak!
Goede professionele specialist neemt de tijd voor je goede ervaring mee
Prima ervaring, geen opmerkingen
Altijd vriendelijk ontvangen en goede voorlichting in hetgeen wat staat te gebeuren.
Na de controle bij de nieuwe tandarts (opvolgster van Versluijs), werd ik ongevraagd en zonder overleg in een behandelkamer van een mondhygiëniste/preventiemedewerkster geloodsd. Er werd mij medegedeeld dat de tandarts geen tandsteen meer verwijderd om tijdswinst. Heel bijzonder.... Ook zou de behandeling een half uur duren en de afspraak met de tandarts was al ruimschoots uitgelopen.
Beste mevrouw, meneer, Graag wijs ik u op de chaotische planning van de afspraken. Woensdag 8 februari heb ik in de praktijk afspraken gemaakt voor mijn zoon M.X. Nienhuis (23-03-1996) en mijzelf. Dat was gepland op 16 oktober om 16.45 uur. Later op die dag kreeg ik telefoon dat het 16.30 uur moest zijn. In de mail kreeg ik bevestigingen voor 16.45 uur voor mijn zoonn en mij. Daarna via mail een bevestiging van 16.30 uur. Vandaag nog weer andere tijden, nl. 16.30 uur en 17.30 uur , maar dan alleen voor mij. Kunt u mij uitleggen, waarom het zo rommelig verloopt? Wanneer moeten wij dan nu komen? Groeten, A.G. Komdeur (19-09-1958)
Goed
Perfect!
Ik had een dubbel afspraak bij sabine .,het was een fijne en duidelijk behandeling ,zij legt alles uit wat ze gaat doen.. Verder is mijn ervaring met Spoorbaan zowiezo zeer positief .
Vaker een behandeling gehad bij een mondhychieniste. Deze keer had ik een ander die mij nog niet eerder geholpen heeft. Tijdens de behandeling viel het mij al op dat ze vaak mijn tandvlees raakt en dit gevoelig/pijnlijk is. Thuis ook 7 dagen na de behandeling nog gevoelig tandvlees gehad op de plekken waar ze mijn tandvlees heeft geraakt bij het verwijderen van tandsteen. Bij vorige mondhychienistes nooit geen last gehad.
Sabine de mondhygiëniste werkt altijd heel goed en is zeer vriendelijk. de tandarts weet ik naam zo even niet werkt ook keurig en houd het gebit goed in de gaten.
Spoorbaan 1
9901 DD Appingedam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.
