Ik bezoek 2 keer in het jaar de mondhygenist
Netjes en professioneel
Vriendelijk personeel en duidelijke voorlichting over behandeling en kosten. Het voelt bij mij wel aan of het allemaal wat duurder wordt. Behandeling wordt meer ondersteund door foto's tot nu toe is mijn idee. Het is allemaal wel wat zakelijker dan bij de "oude" tandarts.
Het zijn vrolijke mensen en goed behandeld goede uitleg wat ze gingen doen
Gezellig,
Ik vind een bezoek aan de tandarts zenuwslopend en daarvoor vind ik het fijn als je eigen tandarts er is.Die met je meedenkt om het bezoek zo fijn mogelijk maakt.
Snel en vriendelijk geholpen
Top. Alleen pulldown menu (keuze tandarts enz) bij onderstaande vragen klopt niet meer. Mijn vorige tandarts is al met pensioen en mijn huidige staat niet vermeld.
Zelfs met een andere tandarts (Daniëlle) maar met mijn vertrouwde assistente (Daniëlle) ging het mij goed af.
Prettig
Afspraak was verkeerd ingeboekt, dus was niet zo best.
Goede zorg en deskundig geholpen
Ben snel en goed geholpen zeer tevreden.
Ik had in Juni last van kiespijn, Ik werd gestuurd naar Puur Mondzorg in Delfzijl omdat in Appingedam te druk was. In Delfzijl hebben zij foto's gemaakt en kon niks vinden. Dag daarop weer gebeld met Puur Mondzorg in Appingedam, ik kon gelukkig terecht voor diagnose. Hier weer foto's gemaakt en konden ze zien dat er een wortelkanaal behandeling uitgevoerd moet worden. Ik kan niet eerder geholpen worden dan 19 september 2023. In tussentijd, van juni tot 19 september, moet langkomen voor een antibacterie behandeling. Hiervoor krijg ik elke keer een rekening. Het is toch reeël dat, door drukte bij Puur Mondzorg, ik elke behandeling rekening moet betalen voor antibacterie behandeling??
Prettige omgeving van de praktijk en goed bekwaam personeel die netjes werken. Duidelijk vertellen wat er gaat gebeuren en waarom.
Prima wordt alles verzorgt .Zowel Sabine als Klaske leggen alles goed uit en houden rekening met de klant
Tijdens controle bleek dat ik 2 gaatjes had. Dit moet op korte termijn hersteld worden. Uiteindelijk blijkt dat ik 3 maanden moet wachten. We hebben het heel druk…….., slechte zaak!
prettig geholpen
Je hoeft er niet tegenop te zien om naar de mondhygeniste en tandarts te gaan
Goed
Goed
Goed geholpen en ze zijn altijd vriendelijk top
Goede uitleg en deskundigheid
Vorige weehadden zowel ik als mijn man onze afspraak. We hebben aangegeven dat de gang van zaken voor ons onduidelijk was ( en is) en dat we dit niet als prettig ervaren. Ten eerste zijn we op geen enkele manier op de hoogte gebracht van het vertrek van Peter Versluijs. Ten tweede waren wij totaal niet op de hoogte van de werkwijze, die toch behoorlijk afwijkt van die van Peter. Nu vinden we dat op zich geen bezwaar, maar wat we wel vervelend vinden is dat wij niet op de hoogte zijn gebracht van de werkwijze. In eerste instantie had ik online een afspraak gemaakt voor zowel mijn man als ik. Wij waren gewend om gezamenlijk , na elkaar naar de afspraak bij de tandarts te gaan. De afspraak op 28 juni moest vervallen vanwege onze vakantie. Ik heb toen telefonisch de afspraken verzet naar 28 juli. Vorige week dus de afspraak, ik om 15:40 en mijn man om 15:50, mooi na elkaar bij dezelfde tandarts verwachtten wij. Echter om 15:50 wordt mijn man alleen opgeroepen. Ik was op dat moment in verwarring , waarom hij eerder dan ik en alleen? en heb dit bij de balie medewerkster aangegeven. Mijn man is toen bij de tandheelkundig medewerker geweest, ( geen tandarts?) deze werd geassiteeerd door een….?? Tandartsassistent? Geen idee. Iig niet de tandarts die hij dacht te krijgen…..hij is blijkbaar niet eens bij een tandarts geweest? Maar er is wel vastgesteld dat er sprake is van 2 gaatjes… Vervolgens word ik even later opgehaald door naar bleek de preventie assistente? Ik snapte er niks van, wat was daar de bedoeling van? Geen idee dat ik daar heen moest, blijkbaar had Versluijs dit genoteerd zoals ik begreep, maar waarom moest ik alleen naar een preventieassistent en mijn man niet?? Ik heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, ik wil graag weten waar ik aan toe ben en wil niet verrast worden op het moment zelf. Daarna kwam nog de tandarts maar dit was een andere dan ik in een mail had gezien. Prima verder , maar meld dit dan. Vervolg komt in ander bericht :-)
Na een lang traject van voorbereiding van implantaten en kronen, werden de kronen geplaatst. Goede begeleiding in dat traject, de kronen passen prima: dus vakwerk en vakmanschap.
Spoorbaan 1
9901 DD Appingedam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.