
Over onze tandarts ben ik zeer tevreden, zeer professioneel en altijd vriendelijk, iedereen mocht zich zo'n tandarts wensen. Wat ik echt waardeloos vind is hoe we de rekening moeten betalen , mensen wat een werk voor 2x 3,38.......... Graag 1 rekening direct in de mail zetten met een ideal link. Nu moet ik eerst 2x naar een link klikken, dan moet ik voor beide apart inloggen ,apart code aanvragen en apart betalen, dit moet in deze moderne tijd echt anders kunnen. Is dit niet mogelijk betaal ik liever direct na behandeling, dit is echt een hele grote irritatie. Met vriendelijke groet, Miriam Samson
Kies was afgebroken kon vrij snel worden geholpen
Professionele behandeling en vriendelijk Ik kom er graag
De behandelingen waren exact op tijd, en de ontvangst was vriendelijk. Tijdens het wachten miste ik toch wel de lectuur.
Werd vriendelijk en professioneel geholpen. Wel vervelend dat ik voor wat tandplak verwijderen een aparte afspraak moest maken.
Goed en zorgvuldig.
Mijn ervaring is goed
Vriendelijke mensen, allemaal. En bij problemen altijd bereid tot snelle actie.
Ik word altijd goed en vriendelijk behandeld.
Heb hele goede ervaringen bij jullie,maar dan gaat het over schildkamp, is zeer rustig en bedreven,neemt echt de tijd voor je en stopt meteen als je het aangeeft.Ben nog niet bij andere tandartsen bij jullie geweest dus heb ik geen ervaringen mee.
Uitstekend zoals altijd.
Tandarts is vrij duidelijk in wat er gebeurd
Bovenstaand algemeen oordeel komt voornamelijk door de zorgverlener en de geleverde zorg. De organisatie Puur is echter voor verbetering vatbaar: - herinneringen worden niet meer gestuurd, voorheen altijd enkele keren voor de afsrpaak op de mobiel. Dat was altijd erg klantviendelijk, nu niet. - Het was tot voor kort niet langer mogelijkheid om direct na de behandeling in de praktijk de factuur te betalen. Gelukkig is deze mogelijkheid weer terug. - Online inzage in de factuur in systeem is ook niet klantvriendelijk. Direct duidelijkheid over kosten en betaling is gewenst. Factuur/bon uitgeprint meekrijgen kan gelukkig weer. - Organisatie PUUR is groter en commerciëler, de praktijk was voor de overname 'menselijker'. Gelukkig is de zorg en het personeel zichzelf gebleven. De organisatie daarentegen minder tevreden over. - Wachttijden voor een afspraak zijn sinds de overname erg lang geworden. Waarschijnlijk mede door opnieuw inboeken van niet opgekomen afspraken, vermoed ik?
Snel,prettig engheden.
Vriendelijk personeel goede tandarts en assistent.
Als er wat is staan ze altijd
Prima
Kan mevr. Frakulli niet altijd even goed verstaan.
Altijd goed, zeer kundige tandarts, altijd in voor een grapje en informeert goed!
zowel de tandarts als de preventieassistente vriendelijk en goede uitleg bij de behandeling
Er wordt zorgvuldig gekeken en gehandeld.
op tijd geholpen, verder goede ervaringen
Prima
Altijd op tijd, goede zorg.
Deskundig en prettig
Archipelweg 117
8921 TH Leeuwarden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.