
Voor mij was het de 1 e keer naar een mondhygieniste.Had voor mij duidelijker uitleg kunnen zijn, misschien kunnen uitleggen wat er ging gebeuren .. en voor mij mag dat 1 of 2x per jaar maar begreep haar niet zo goed dat dat niet nodig? Die reden weet ik dus niet. Goede gebitsreiniging zoals het hoort, voor mij belangrijk dat er aandacht aan besteed wordt,
Goed
HET IS EEN PRETTIGE PRAKTIJK ,,,,JE WORD ER CORRECT EN VRIENDELIJK BEHANDELD OOK MET VRAGEN KRIJG JE EEN DUIDELIJK ANTWOORD EN UITLEG
Nemen erg goed de tijd en komen met een gedegen advies
Heel goed
Ik moet zeggen dat er met veel zorg en aandacht aan m'n gebid gewerkt werd. Er was aandacht voor mij. En ik ervaar veel precisie en kundigheid. Leuke samenwerking tussen tandarts en assistente. En leuke muziek op de achtergrond.
Goede service, vriendelijke en deskundige medewerkers. Voelt vertrouwd.
Voel mij op mijn gemak bij de behandelingen.
nee
Goed
Idem
De tandarts is een noodzakelijk kwaad en ik ben blij als de tandarts het niet erger maakt dan het is. Ik heb aan de Rollemastate nooit een slechte ervaring gehad.
Voor de tweede keer behandeld en dat werd gedaan door een kundige en zeer vriendelijke mondhygiëniste. Ik ga elk half jaar even langs.
Behandeling enz prima,kan niet beter.
Gezien mijn leeftijd 90 jaar, ben ik zeer tevreden mbt begrip, behandeling en vriendelijkheid van de tandarts en haar assistente,
ontspannen, deze keer
wel tevreden
Prima ervaring en er wordt goed overlegd over, hoe mijn gebit er uit ziet en wat men eventueel gaat doen aan behandeling.
Mijn ervaring met de opvolger van Meijer is positief. Het lijkt me niet gewenst voor een arts/patient verhouding dat een arts bij de eerste kennismaking zich voorstelt met de voornaam , in dit geval Ina
I was surprised when the worker at the reception said I was too late. I arrived 10.30 I said that my appointment is 10.45 and she said no it's 10.15 and she said there was an email sent to me last 11.11.2021 but I did not received any email even if I looked at my junk mail. She was not so nice to me. It's so unfair if the patients are late, we will received nota/rekening but if they are too late to serve we don't give them bill to pay our wasted time waiting for us to be served.
Normale halfjaarlijkse controle. Géén bijzonderheden.
Het contact is vriendelijk, komen kundig over.
aardige mensen, vakkundig denk ik en ik ga nooit met tegenzin.
Je kan snel terecht in geval van een calamiteit. Duidelijke uitleg en de behandeling wordt vlot uitgevoerd.
Zeer vervelend dat ik een half uur moest wachten in de wachtruimte
Archipelweg 117
8921 TH Leeuwarden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.