Goed
Alles werd duidelijk uitgelegd en er was tijd om even de langere afwezigheid ivm Corona alles in aan het gebit rustig te bekijken
Goed en snel geholpen
Hoe kan een leek als ik een beoordeling geven over zorgvuldigheid of deskundigheid? Als de tandarts geen direct voor mij waarneembare tekortkomingen of fouten heeft getoond, zal de kwaliteit van de behandeling alleen op de langere termijn kunnen blijken.... en dan nog is het de vraag wat de oorzaak van een tegenvallend onderzoek- of behandelresultaat is. Hoe zal ik dat ooit kunnen beoordelen? (of eventueel aantonen) Ik ga ervan uit dat men de benodigde diploma's heeft, voel mij verder alleen maar overgeleverd aan de persoonlijke manier waarop de behandelende tandarts deze kennis en handvaardigheid in praktijk brengt. Na slechts één controle bezoekje en één behandeling kan ik onderstaande vraag over 'aanbevelen' beslist niet beantwoorden. Eigenlijk net zo goede de vraag over de hygiëne, schone schijn kan bedriegen op dit vlak... Eigenlijk zijn de vragen dus niet juist geformuleerd... Vriendelijke groet!
Jaarlijkse controle. Alles naar wens. Ontspannen sfeer.
Super. ik had mijn eigen Tandarts.
Zie bovenstaande.
Ik mis de persoonlijkheid. De assistente Debbie maakte dat wel goed maar vond de tandarts niet erg persoonlijk.
Nette locatie, prima behandeling
Geen verder commentaar. Ik hoop overigens in de toekomst geen irritante enquête meer te krijgen. Vooral geen drammerige emails.
Er tegenop gezien. Maar voor dat ik het wist was de kies getrokken.
Ik werd op mijn gemak gesteld, amper wachttijden.
Enkele zaken die niet gevraagd worden in de enquête maar voor verbetering vatbaar zijn: het parkeren van fietsen voor de praktijk en het vereenvoudigen van de betaling van de factuur.
Jammer dat bij de eerste poging om de nieuwe brug te plaatsen deze niet goed bleek te passen. Door de vakanties moest ik daarna nog eens 4 weken geduld hebben. Toen paste de aangepaste brug gelukkig en kan ik weer echt goed mijn voedsel kauwen.
Zie boven!
Ik mag ervan uitgaan dat, wanneer je een afspraak maakt voor een bepaalde tijd en je op tijd aanwezig bent, je niet nog een klein half uur moet wachten voor je opgeroepen wordt. Omgekeerd wordt ook niet geaccepteerd en er wordt wel een consult in rekening gebracht. Ik kan de gewachte tijd nuttiger besteden, maar zal geen rekening sturen.
Kundig en vriendelijk team
Gedegen controle en vriendelijk
Ik had al jaren een bijt-fybroom op mijn lip. Pas onlangs hoorde ik, dat ook de tandarts die kan verwijderen. Dat is toch wat laagdrempeliger dan een ziekenhuis. De fybroom is verwijderd door de tandarts en ik heb nergens last van gehad. Kon gewoon eten en drinken en, voor mij belangrijk, muziekmaken. De wond is na een week mooi genezen, de hechtingen zijn zo goed als opgelost en het ziet er esthetisch gezien een stuk beter uit.
Er zat een gaatje in een kies, geen last van gehad maar toch maar laten repareren. Was voor mijn gevoel toch wel een heel gedoe (Ik bedoel dit niet negatief) gaatje was blijkbaar toch wel diep.Ongeveer een half uur met de mond open moeten zitten daar word je toch wel moe van. Maar ik ben wel zeer tevreden met de behandeling. (De naam van de tandarts weet ik niet meer dit komt niet omdat me dat niets kan schelen maar voor mij is een tandarts een noodzaak om mijn gebit zo goed mogelijk houden in samenwerking met mezelf natuurlijk.
Ik kan deze tandartspraktijk aanbevelen.
Telefonische bereikbaarheid drama, mis het directe vlotte contact met eigen praktijk. Heb deze keer 8 minuten aan de lijn gehangen voordat iemand opnam, daarna moest ik nog doorverbonden worden, dat duurde ook enkele minuten (maar 'mijn' receptioniste vroeg of ik een momentje had). Dames in de centrale kunnen hier niets aan doen, die doen hun werk. Enquêtes prima, maar hoezo publiceren??? Nergens voor nodig en geef anders de keuze of je dit wilt of niet. En, waarderingen lager dan een 6 worden pas na een week gepubliceerd?? 'Klanten vertellen' reviews... dit hoeft niet nodig te zijn als je het bij eigen praktijk houdt. Schaalvergroting heeft veel voordelen, maar sommige dingen slaan door. Krijg net een mail terwijl ik typ dat ik toch vooral niet moet vergeten de enquête in te vullen, nogal opdringerig binnen 4 dagen met weekend ertussen. Bovendien als iemand niet reageert wil hij toch niet meedoen? Ik vind de vercommercialisering van zoiets als een tandarts totaal overbodig en erger mij behoorlijk aan dit systeem. En hoezo, jouw PUUR Mondzorg team... gewone gang van zaken bij mijn tandarts in het dorp zijn belangrijk, het persoonlijk contact met mensen die hun cliënten kennen, niet het overkoepelend orgaan. Ik heb afgelopen jaar overwogen een andere tandarts te zoeken o.a. alleen vanwege de telefooncentrale, de 'belerende' mailtjes die je ongevraagd krijgt (die helemaal niet op jouw situatie van toepassing zijn), dingen die je ongevraagd opgedrongen worden door centralisten met als uitleg 'dit is ons beleid' en je daar niet vanaf mag wijken. Maar de praktijk bevalt me al jaren goed en dat is het belangrijkst, dus ik blijf voorlopig. Mijn opmerkingen en totale score bovenstaand hebben dus niets met de tandartsen in Roden te maken. De aanbeveling ja hieronder is alleen voor de praktijk in Roden, absoluut niet voor het groter geheel. Mijn reactie wil ik niet bij de waarderingen op de site hebben! Ik moet wel op akkoord met de voorwaarden e.d. klikken voor verzending.
ik krijg een rekening van paradontale nazorg euro91,64 lig een kwartiertje in de stoel voor nazorg van het ondergebit. mijn man wordt voor dit bedrag een uur behandelt bij een andere mondhygienist. heb een afspraak over een jaar maar laat mij niet weer door jullie behandelen
Controle efficiënt gedaan.
Een professioneel en kundig team met kennis van zaken en zichtbaar een hart voor het vak... Top!
Entinge 4
930 1TV Roden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.