Wevers prettig geduldige man deskundig
Ik was een poos niet bij een tandarts geweest en zag er vreselijk tegenop! Het viel me heel erg mee. Ook ik goede adviezen van de preventie assistent!
super praktijk
Goed net zoals anders.
Snelle reactie op (achteraf kleine) calamiteit. Uitstekende opgelost.
De ontvangst was goed. Het wachten is zeer beperkt. Behandeling was, zoals voorheen, uitstekend.
Er was iets misgegaan met mijn afspraak, maar ik werd tóch geholpen!
prima
De balie medewerkster is erg vriendelijk en duidelijk. Je bent snel aan de beurt. Verder is de tandarts erg kundig en kan goed samenwerken met de tandartsassistente. Een zeer goede ervaring dus. 4,5 ster, omdat ik vind dat er altijd ruimte voor verbetering is. Zoals in een afspraak mail sturen waar het nieuwe gebouw is. Dit is natuurlijk niet per se nodig maar het zorgt wel voor minder fouten / te late klanten.
De mondhygiëniste, waar ik een afspraak mee had was onverwacht verhinderd. Het werd op zeer adequate wijze overgenomen. Zorgvuldige inspectie, verzorging van de mond en goede instructie hoe mijn mond anders te verzorgen.
Prima
Prima
Hoe Puur Mondzorg me zal bevallen….. de tijd zal het leren.
Heb altijd een “hekel” aan de tandarts maar dat is nu een stuk minder. Weet alleen niet door welke tandarts we behandeld zijn..
duidelijk
Ik kon snel terecht, er was goede uitleg en het probleem werd op een goede manier opgelost.
Sinds Gijs Wevers bij PUUR mondzorg is aangesloten gaat hij op de vertrouwde voet verder met zijn werk.
Op tijd geholpen, tandarts vriendelijk.. Jongedame achter de balie vriendelijk en behulpzaam..
Als vanouds, maar op een andere locatie in Roden
Als ik toch prima heb in gevuld op bovenstaande vraag, waarom is dit veld dan ook een verplichting?
Zowel mondhygiënische als tandarts prima ervaringen.
Er zat niemand achter de balie bij binnenkomst en dat duurde vrij lang. Ik kwam voor het eerst en dan wil je wel een ontvangst.
Ik was in de veronderstelling dat ik een fontroleafspraak met mijn tandarts had. Ik bleek ook een afspraak met een soort mondhygiënist te hebben. Dit was mij niet bekend. Ik heb twee e-mails ontvangen met twee verschillende tijden voor afspraken. Ik kreeg een mail coronavragen. Die wilde ik invullen, maar dat kon pas 72 uur van te voren. Stuur die mail dan ook pas 72 uur van te voren. Ik ben al bijna 30 jaar patiënt bij tandarts Wevers in Roden. Daar was alles altijd super goed geregeld.
Het is de tandarts ! Daarom bij PUUR
Fijn dat de tandarts gelijk na de mondhygiënist bij mijn vader kwam en hij niet eerst hoefde te wachten in de wachtkamer.
Entinge 4
930 1TV Roden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.