
Imiddels wéér nieuwe gezichten, ik heb het nu niet over de kwaliteiten van de tandarts of assistente. Voor mij nieuw een aanmeld desk (pc). Het is heel onpersoonlijk aan het worden. Veel sterrenvoldoendes maar het is eeg onpersoonlijk door de wissels en desk
Bijna alles goed, rekening voor tand trekken valt me nogal tegen. Betrof een melktand, die al los zat. Als ik had geweten dat daar zo’n vijftig euro voor wordt gerekend, had ik dat thuis wel gedaan. Voor de rest uitstekend.
Ik tref bijna nooit dezelfde mondhygiënist en tandarts Veel verschuivingen met mijn afspraken, waarschijnlijk door combinatie afspraak mondhygiënist en tandarts
en ben zeer tevreden
Wederom een goede ervaring net als de vorige keren.
Als bovenstaand maar even aangeven dat je je melden moet met de aanmeldzuil zou wel wat klantvriendelijker overkomen alhoewel het wel aangegeven wordt, maar naar de tandarts gaan doe je tenslotte gelukkig niet elke dag.
Zeer slecht berijkbaar voor mindervalide mensen .als we voor de balie staan om een nieuwe afspraak te maken,even nieuwe afspraak maken vraagt de assistente wij zeggen ja . Neemt ze eerst de telefoon aan daarna gaat ze nog in gesprek met de tandarts terwijl wij staan te wachten,mijn vader kan moeilijk lang staan naamlijk .terwijl ik een telefonisch afspraak wil maken een kwartier in de wacht sta dit vind ik zeer opmerkelijk
Zie boven
Er was goede afstemming tussen tandarts en mondhygieniste voor controle en gebitsreiniging.
Kies voor de helft afgebroken. Kon heel snel komen gelukkig.
Als je om 8uur een afspraak hebt dan moet je niet om kwart over 8 vragen wanneer je aan de beurt bent
Alle keren dat ik de locatie bezocht had ik een andere Tandarts. Helemaal omdat het niet duidelijk is bij het maken van de afspraak, is dit vervelend.
Ik vind een bezoek aan de tandarts altijd erg vervelend, maar de dames van Puur mondzorg stellen je altijd op je gemak.
De afspraak is prima verlopen
Prima in orde
Was nog bij de kapper, maar kon toch dezelfde dag er terecht. Fijn dat ze met me mee dachten. Anders had ik een duur consult betaald.
Helemaal prima
Geen gezeur over hoe het beter zou kunnen. Gewoon geaccepteerd waarom het nu minder is met mijn gebitsverzorging.
prima behandeling
Prima afspraak er werd alleen niet uitgelegd wat er ging gebeuren
Conclusie na 5 maanden wachten, Er is geen oplossing voor mijn tandvlees anders dan stoppen met roken
Zoals bij mij gebruikelijk twee maal per jaar tandarts bezoek. Met een goede en vakkundige behandeling voor behoud van mijn gebied.
Teamleden zijn uitstekend op elkaar ingespeeld!
Ze houdt rekening met mijn angst en legg alles goed uit. Ook de verdoving die ik kreeg was pijnloos. Ik kreeg goede tips mee naar huis
We waren een kleine rekening vergeten. We kregen niet een herinnering maar de rekening werd direct verdubbeld. Dat je als tandarts zo om gaat met je klanten hoort niet. Zeker als je bedenkt dat we in de afgelopen 30 jaar nooit een rekening zijn vergeten.
Entinge 4
930 1TV Roden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.