
Na gebeld te hebben over aanhoudende pijn in mijn kies kon ik de volgende dag al terecht. Ontzettend goed uitgezocht wat het zou kunnen zijn en met een goede uitleg over hoe om te gaan met " in mijn geval!" blootliggende wortelhals gerustgesteld naar huis gegaan. Voelde me enorm gehoord!
Oorspronkelijk moesten we in augustus heen voor de halfjaarlijkse controle echter stopte onze tandarts ermee en kregen we een nieuwe. Afspraak werd dus verzet. Nooit bericht gehad via de mail dat onze tandarts is gestopt. De nieuwe tandarts is een rustige man. Nog een punt van opmerking, er gaat veel mis met het mailsysteem. Afspraken die gemaakt zijn komen niet per mail binnen terwijl ik hier al vaak over begonnen ben en dat het door jullie is aaangepast. Toch gaat het nog steeds niet goed.
Heb altijd last van zenuwen als ik naar de afspraak moet. Achteraf is dat niet nodig.
Ik had een stukje kies afgebroken. Ik kon direct een afspraak maken die in mijn agenda paste en toen was het binnen 3 dagen opgelost. Bedankt!
dat is wel goed. alleen dat de assistente te druk was met de computer
Goed
Terwijl ik in de wachtkamer zat, hadden twee medewerksters ruim een kwartier lang een geanimeerd gesprek over hun privé-zaken. Uiteindelijk werd ik door een van de dames opgehaald voor behandeling, ruim een kwartier te laat.... Dat ik moet wachten, daar zit ik niet zo mee, als het te maken heeft met afspraken die uitlopen, dat kan gebeuren. Maar als ik moet wachten omdat privé-zaken belangrijker zijn dan de patiënt, daar vind ik wel iets van. Dat is miet netjes.
Tandarts stelde mij op mijn gemaakt nadat ik jaren lang niet bij een tandarts ben geweest
Voor mij de eerste keer weer naar de tandarts na uitbreken pandemie. Was best zenuwachtig, maar door de sfeer en behandeling zeer positief weer naar huis.
Mijn ervaring was dat alles prettig en vlot verliep
Ik ben geholpen door kundige mensen. Heb mijn situatie besproken en ben daarna op een professionele en kundige manier geholpen. Echter weet ik niet of jullie enig invloed hebben op de nabehandeling in het Martini Ziekenhuis. Hier is nl. de vervolg-behandeling gepland pas op vrijdag 18 Februari 2022. Dit lijkt mij gezien de situatie behoorlijk ver vooruit gepland. Gr. Pieter Slor
Prima
Netjes op tijd en zeer vriendelijk geholpen
Keurig verzorgde behandeling, aan alle aspecten waaraan een behandeling dient te voldoen, is goed aandacht besteed. Jammer vind ik dat de namen van de mondhygiënisten niet in de lijst staan vermeld
goed
Vriendelijk, ‘gastvrij’, schoon, licht.
heel goed
Vriendelijk en snel geholpen
Is gedaan wat nodig was
Snel en zakelijk behandeld.
Ben tevreden!
Eerste kennismaking. Niemand aan de balie toen ik binnenkwam. Duidelijk aangegeven dat je in de wachtruimte plaats kan nemen.
Goed geholpen en geadviseerd
Zeer vriendelijk en vakkundige zorgverlener
Super goed
Hoofdstraat 1
9601 EA Hoogezand
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.