
Ging heel goed zeer tevreden
Ik kon direct doorlopen. Tijdens de controle werd alles heel duidelijk en helder uitgelegd
De tandarts heeft nauwelijks in mijn mond gekeken. Foto’s gemaakt en zouden later besproken worden. Ik heb de tandarts niet weer gezien en weet dus ook de uitslag niet. De mondhygiëniste was hardhandig en had niet door dat ik af en toe even moest slikken. De balie is slecht bemand. Je kunt je vragen moeilijk stellen en geen afspraken maken. In mei 2022 kom ik nog 1x weer en als het niet beter is dan zoek ik iets anders.
Lange wachttijden. Geen vaste tandartsen.
Ze zouden wat beter moeten overleggen hoe het verder moet gaan na een behandeling. Ik heb boven implantaten (4X) gekregen en is gehecht en er is toen een afspraak gemaakt door hun bij mijn eigen prothesepraktijk voor 2 dagen later om mijn bovengebit te laten aanpassen zodat ik niet zonder hoefde te lopen. Ik kom bij de prothesepraktijk en werd er gelijk gezegd dat kan nog helemaal niet om het aan te passen want eerst zouden de hechtingen eruit moeten want anders trok hij de hechtingen los. Dus dat was geen goede zet om vanuit mondzorg PUUR gelijk een afspraak daar in te plannen.
afgebroken kies, gebeld : volgende dag afspraak en pijnloos geholpen. Prima !
Het laatste consult bij de opvolger van Alexandra Borrachia vond ik niet fijn. Stelde zich niet met naam voor, zei amper wat en ik onderging een pijnlijke controle, waar ik nu (3 dgn later) steeds meer last van krijg. Erg jammer, want eerder vond ik de praktijk fantastisch. Mede door de pijnloze en professionele behandelingen bij Alexandra Borrachia. En ook door de geweldige lieve en fijne ontvangst aan de balie door Judith. Ik heb nu zelfs een ontstoken gehemelte na dit laatste consult. (Mijn man heeft er een foto van gemaakt. De helft van het gehemelte ziet er vurig uit). Waarschijnlijk/mogelijk door ‘vieze’ instrumenten, waarmee hij tandvleescontrole uitgevoerd heeft. Ik ga nu op zoek naar Alexandra. Ik heb inmiddels online kunnen opzoeken waar zij nu werkzaam is.
Uw behandeling was naar wens
alleen jammer, dat je iedere keer een andere tandarts krijgt
Afspraken kloppen niet altijd, erg moeilijk om een juiste afspraak te krijgen. Behandeling verder wel goed.
Was prima.
Zeer veel pijn gehad tijdens het verloop van de behandeling, na nog enige verdovingsspuitjes, had ik minder pijn. Verder ben ik goed behandeld, zowel door de arts dan wel zijn assistente. Maar al met al was het geen pretje hoor. Misschien als de verdoving bij de start goed voldoende was geweest, ik minder pijn had gehad tijdens de tweede sessie. Al met alben ik blij dat de kies er uit is, doch ik heb nog wel veel hoofdpijn, en zit steeds met m', tong tegen de loszittende hechtingen.
Vriendelijke mensen. Goede informatie.
Ik voel mij op mijn gemak en heb het volste vertrouwen in de deskundigheid van de tandarts en de preventiespecialist.
Er wordt alle tijd genomen voor de controle van de tanden. Heel nauwkeurig wordt het gebit bekeken en vragen worden beantwoord. Prima!
Jaren ging ik met tegenzin naar de tandarts, stelde afspraken uit of had geen zin. Maar nu ik naar puur mondzorg ga ik niet meer met tegenzin. Daarvoor alle credits naar massih Azimi het is een geduldige en eerlijke tandarts die de tijd neemt voor zijn patiënten. Ook legt hij duidelijk uit wat en waarom hij iets doet.
De afspraak liep uit en hierdoor later naar een onbekende mondhygiënist. En op het laatste moment werd verteld dat de afspraak van dochter bij preventie medewerker niet door ging van dochter. Het onduidelijk waarom ik geen vaste mondhygiënist heb.
Het contact met de tandarts en de assistente verliep stroef. Er was geen interactie in de ruimte, ik voelde mij ongemakkelijk. De tandarts was stil en keek mij doordringend aan, dit was niet altijd even prettig om rustig in de stoel te zitten
Naar volle tevredenheid geholpen door de tandarts en de assistentes zijn vriendelijk. Helaas moest ik even wachten. Dit keer minder lang (15min) gelukkig dan een vorige keer (bijna een uur).
Mijn eerste bezoek aan PUUR mondzorg is goed verlopen, ik werd vriendelijk ontvangen, zowel bij de balie als door de tandarts en zijn assistente. De behandeling op zich kan ik nog niet over oordelen omdat die nog moet plaatsvinden maar er zijn op een kundige manier'(denk ik) dingen waargenomen'.
Ik was ontstemd over het feit dat er, zónder dat er aan mij gevraagd werd, rongenfoto s werden gemaakt ondanks dat ik geen klachten had. Ook werd niet gevraagd of ik hiervoor verzekerd ben. Er was een probleem met het digitale systeem waardoor ik een half uur heb gewacht. Echter niemand heeft mij dat verteld. Zowel in de wachtkamer als in de behandelstoel moest ik wachten en er zelf naar moeten vragen. Ik had hiervoor begrip gehad als men de reden van het wachten aan mij had uitgelegd.
Ik moet nog even wennen… Vind het toch wel vervelend dat de tandarts niet zelf tandsteen verwijderd. Een afspraak maken bij de mondhygiëniste is erg lastig en is al 3 x afgezegd.
Uitstekend
Goed niet lang wachten
Snelle en vlotte behandeling incl uitleg.
Hoofdstraat 1
9601 EA Hoogezand
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.