
Door mijn aangezichtspijn is het erg lastig om mijn mond goed te openen, doet mijn gebit overal pijn. Uitgelegd aan de assistente dat ik eigenlijk niet durfde maar beslist de regie in handen wilde houden om duidelijk aan te geven wat ik wel of niet wilde. Afspraak gekregen op rustig moment, er werd goed geluisterd, meegedacht en goed uitgelegd wat er mogelijk was. Uiteindelijk geen behandeling gehad maar gerustgesteld na onderzoek, foto en hoewel de pijn niet weg is doorverwezen naar de kaakchirurg. Indien de pijn blijft.
Ik ga altijd met goed gevoel weer weg ze hebben de tijd voor je als je vragen hebt luister ze altijd wordt met veel respect behandeld mijn klachten en problemen wordt opgelost vooral omdat goed gebit best belangrijk is wordt goed geholpen door mondhygiënist en tandarts en assistente
De tandarts en controle vind ik prima. Dat ze ongevraagd van alles willen doen en ook doen vind ik niet netjes. Foto's, mondhygiënist, gebitsreinigen.
goed uitgelegd
Er is goed geluisterd naar de situatie van mijn man. Daar is de behandeling op aangepast. Met aandacht, begrip, geduld en kundigheid. Heeft mijn man de behandeling goed vol kunnen houden
Afspraken worden vaak afgezegd
Mooie, schone, nette loctie Vriendelijke, professionele tandarts en mondhygiëniste
Er word verteld wat ze gaan doen , dat is erg prettig.
Nvt
reinigen van het gebit is heel erg duur
Naar tevredenheid mijn klachten verholpen
Afspraak was op uw verzoek verzet. Daarbij was door u de mondhygiëniste vergeten. Behandeling door tandarts zoals altijd vriendelijk en deskundig. Bij de planning van de afspraak voor over een half jaar, bleek bij thuiskomst dat tandarts bezoek en mondhygiëniste niet op elkaar aansluiten, omdat u samen 20 minuten koffie gaat drinken en ik daarbij in de wachtkamer 'geparkeerd' zou worden. Dit is niet klant vriendelijk naar mijn idee. Op mijn verzoek is deze afspraak verzet. Geen groot punt dus, maar wel een beetje slordig.
Gewoon prima, vriendelijk, geduldig, zorgzaam. Ik zou graag , ondanks de oplossing die werd geboden dmv een kussentje, comfortabeler willen liggen. Ik heb een gevoelige nek namelijk.
Ze hebben míj wakker gemaakt dat ik echter zuinig en mijn tanden moeten goed verzorgen. Voel me echter betrap ! Spoedeisende behandeling was ook top!! Ik was door mannelijke tandarts en Aziatische tandarts assistent, door míjn omstandigheid had ik hun namen niet meer kunnen heugen.
Beste team, Ik heb bij jullie nooit pijn gehad, ben altijd uitstekend behandeld met persoonlijke aandacht en uitleg van de situatie en wat moet gedaan worden. Dank jullie wel! Met vriendelijke groet, Martin
Helaas moet je altijd lang wachten in de wachtruimte. Men loopt altijd uit kwa tijd. Dit keer had ik een afspraak om 16.10 en om 16.20. Aangezien de tandarts uit liep kon ik gelukkig wel naar de mondhygiënist. Aangezien de sluitingstijd al was overschreden, heeft de mondhygieniste de werkzaamheden van de tandarts moeten overnemen zodat de tandarts op tijd thuis kon zijn. Nu ben ik benieuwd hoe de opsomming word van de rekening.
Het duurde al met al veel te lang dat we geholpen werden en voor m'n dochter duurde het ook veel te lang dat ze in de stoel moest liggen en werd onverwacht tandsteen weg gehaald. Misschien beter maar wist niet dat ze dit nu al deden. Vorige keer ben ik weg gegaan want was de wachttijd bijna een uur en hebben ze niks gezegd dat het uitliep. Vind dit slecht
Al onze gezinsleden zijn de afgelopen tijd of opnieuw ingeplant of niet ingeplant. Met name word er niet meer gekeken waar we voor verzekerd zijn en dit voelt als een zeer commerciële houding wat ons al diverse keren verrast heeft met de eigen rekening. Ook vinden wij het vervelend dat de tandarts wisselt of dat de afspraak verzet word of dat we twee keer heen moeten omdat er geen mondhygiëniste aanwezig is. Wij vonden een eigen tandarts veel prettiger dan zo een commercieel bedrijf als jullie. Er gaat te veel fout en we moeten alles zelf bedenken.
Dit was al een herkansing voor deze praktijk. Vorig jaar erg slecht behandeld na het overlijden van mijn man. Totaal geen empathie. In het voorjaar afspraak verzet ivm ziekte in de praktijk. Dat kan. Vandaag, 23 juli, een afspraak om 12.00 uur. Heb van de week nog een herinnering gehad. PRAKTIJK GESLOTEN!! Hoe slecht wil je het hebben. Ik zoek een andere tandarts. Ben hier helemaal klaar mee!!!
Ze zijn echt heel aardig
Goed en gezellig
Flexibel meegedacht en kundig geholpen
Prima, efficiënt, deskundig, vriendelijk en op tijd!
Vind het vervelend dat we constant een andere tandarts hebben.
Om dit alles eerst lezen en dan invullen in 30 Sec. Is als leek niet mogelijk. In kan mij best indenken dat er mensen zijn die deze mail verwijderen. Mijn voorstel om het in te korten.
Hoofdstraat 1
9601 EA Hoogezand
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.