
Ik heb geen last meer en de pijn is is weg.
Mijn kies deed zo'n pijn. Dat ze hem eruit hebben gehaald. Tandarts herbig en zijn assistente waren harstikke aardig en rustig. Ze hebben mij van mijn pijn afgeholpen.
Goede en kundige zorg bij Frans
Als je problemen hebt, doen ze er alles aan om je zo snel mogelijk te behandelen
Zeer prettige ervaring en behandeling. Iedereen is altijd vriendelijk en geduldig.
Heb een goed gevoel als ik naar de tandarts moet, kan alles zeggen wat ik niet prettig vind en daar wordt dan rekening mee gehouden.
Zie boven
Prima
Op loop afstand van mijn huis!
Super en snel geholpen.
Ik ben nu 3x geweest en ik vind de werkwijze zakelijker dan ik gewend was bij tandarts Beurze zelf. Doordat ik Dieneke en Frans ken was het wat persoonlijker en was er ook veel begrip voor mijn angst. Verder vind ik het maken van een afspraak omslachtig. Ik heb veel liever direct iemand aan de lijn i.pv. een bandje en dan weer een bandje.
Ik voelde me prima thuis. De behandeling was perfect en een zeer vriendelijke sfeer. De naam vd laatste behandelaar weet ik niet.... hij was een aardige Portugees. Normaal ben ik bij Emma ... prima tandarts! Het gebitje is gemaakt door ene Geert? Alle drie zijn het vakmensen!!! Ook de assistentes een dikke pluim plus de dames vd balie!
Er zijn een aantal buitenlandse tandartsen, dit is niet percee erg maar wel vervelend wanneer ze de nederlandse taal niet goed bij machte zijn. Vooral met kinderen is dit wel een must zodat ze een positieve ervaring krijgen bij de tandarts doordat ze ze ook kunnen verstaan. Afgelopen maandag had ik een wortelkanaal behandeling welke afgemaakt moest worden. Tijdens de behandeling voelde ik iets breken in mijn tand. Vervolgens werd er in mijn tand geboort en getrilt en ik wist niet wat er aan de hand was, na een half uur maar gevraagd of er nog wel een tand bleef zitten waarna ze aangaven dat een schoonmaak boor in de tand was afgebroken.. zeg dit direct! Overal worden fouten gemaakt.. Daarna kwamen de bizon lijm, seconde lijm een stuk tape en heel veel boorwerk aan te pas om het boortje eruit te krijgen. Kwam niet heel professioneel over.
Ivm het proces voor het plaatsen van een prothese ben ik tot mijn onvrede verstrikt geraakt in de verschillende opvattingen van de vele behandelaars die ik daarvoor binnen de praktijk ben tegengekomen. De heer Beurze beloofde mij uiteindelijk beterschap door de eenduidigheid te waarborgen. Helaas is privacy in de receptieruimte niet aanwezig. Voornamen, achternamen, telefoonnummers, e-mailadressen en woonadressen worden besproken en zijn voor alle aanwezigen hoorbaar.
Voel me nu beter op mijn gemak bij de tandarts
Geen wachttijd , prettige behandeling zowel bij receptie alsook in de behandelstoel
Goed. Duidelijk.
Ik voel me bij deze tandarts een nummer. Hoe goed Ariëtte en de balie assistenten hun best ook doen, ze komen niet tot recht in de wirwar van professionals en voelbaar haantjes gedrag. Ik mis het kleinschalige, waarin je eerst even een kleine babbel had en even kon ontspannen voordat een onbekende in je mond zit te graaien. Wederom, aan de professionaliteit van iedereen zal het niet liggen maar wel aan de grootschaligheid en onpersoonlijke behandeling. Op Ariëtte en de balie assistentes na.
De tandartsbehandeling was prima. Ik had een combi-afspraak voor reiniging en contrôle, maar helaas kreeg ik kort vantevoren bericht dat de reinigingsafspraak moest worden uitgesteld door personeelstekort ivm. vakantie/ziekte. Toen ik voor de volgende controle over een half jaar een afspraak wilde maken gaf het systeem aan dat er pas over 8 maanden plek is, ook al maak ik twee gescheiden afspraken voor reiniging en controle. Ik vind dit een te lange tijd. Ik wacht nu eerst mijn uitgestelde reinigingsafspraak af en overleg dan weer met de assistente. De baliemedewerkster was verder vriendelijk, maar het lukte dus niet om een vervolgafspraak te maken binnen de gewenste periode.
Ik kwam bij de tandarts omdat mijn spalkjr te strak vast is gezet, waardoor mijn tanden scheef gaan staan. Bij aankomst had ik een onbekende tandarts die niks voor mij kon doen omdat hij niet wist hoe het ervoor was. Super onhandig. Nu zit ik alsnog met een pijnlijk gebit en kunnen ze niks voor me doen.
altijd goed behandeld
Wachttijd is veel te lang, voor vullen van gaatje was dit ongeveer 2 maanden.
Een fijne en vriendelijke behandeling!
Samen met dochtertje geweest. Hele fijne ervaring
Nadat ik in mei mijn afspraak heb verzet, kon ik pas 29 juli terecht. Afspraak was voor een uur ingepland (3 kwartier mondhygiënist en kwartier tandarts). Uiteindelijk in totaal nog geen kwartier in de stoel gezeten. Deze afspraak voldeed me trouwens veel beter dan mijn vorige ervaring bij PUUR mondzorg. Vandaar ook de keuze om nu te vragen om behandeling door tandarts Beurze.
Aalsumerpoort 7
9101 JJ Dokkum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.