
Was vlot aan de beurt. Emma legde goed uit wat ze deed. Dat ook meteen in deze controle afspraak het tandsteen was verwijderd vond ik erg fijn. Scheelde een extra keer terugkomen.
Heel professioneel en goed advies ben zeer tevreden
Kom uit Zweden en ben zeer te spreken over de uitgevoerde behandeling en de manier waarop Goede service!!!
zowel tandarts en preventie assistenten,zeer kundig en vriendelijk.
goed, ontvangst balie soms druk, waardoor wat minder privacy.
Vlot geholpen. Goed gereageerd op mijn klacht. Duidelijk. Ik moest nogmaals bellen voor een verwijzing.
Goede en deskundige service.
geen problemen
Goed
Ik ben altijd best gespannen en had ook nog iemand die ik niet kende maar werd zo goed begeleid, top!!
Prima
nooit lang wachten, snelle behandeling
Is wel goed
-
Mijn jaarlijkse controle was als vanouds.
Lieve begripvolle mensen die je goed bijstaan.
Behandeling was op tijd en verliep verder probleemloos
Goede service
Het is een prima tandartspraktijk met veel lawaai. Mondhygiëniste is erg vriendelijk maar blijft nonstop praten over het belang van flossen, 1x is genoeg.
Snel en goed geholpen. Eerste keer bij mondhygiënist geweest. Duidelijke uitleg over wat er tijdens behandeling gebeurt. Goede informatie over tandplak en belang van flossen
Goed geholpen.
Kundig en vriendelijk personeel...veel informatie...afspraak is afspraak: geen wachttijd....
Oprechte belangstelling en advies
Ik ben heel tevreden over de praktijk in Dokkum. de sterren zijn voor praktijk Dokkum zelf. Ik ben heel ontevreden over het systematische en eenzijdige mailen over met reden afgezegde afspraken en eenzijdige dreiging van eventuele boete. Wat maakt dat een directie dit doet. Alles tot in de uiterste finesses optimaliseren, systematiseren, er zit geen menselijkheid aan. Directie, jullie weten zo langzamerhand toch ook wat deze algoritmen doen. En wat maakt dat jullie dit top-down doen, hebben jullie down- top wel eens gevraagd wat dit doet voor de mensen die werken in de praktijken. Hebben jullie cliënten wel eens gevraagd hoe zij deze werkwijze ervaren? Vergeten dat de werkelijkheid draait om de cliënt in contact met de beroepspraktijk? En waarom geen vragen over de werkwijze in de "TOP"? of over het algoritme? Het systeem van controle? Ook deze vragenlijst kan zo bedreigend en dwingend zijn voor werkenden in de praktijk. En waarom hebben de tandartsen wel een naam maar de andere werkenden in de praktijk niet?
Rustige en vriendelijke omgeving. Wachttijden mochten wel iets korter. Personeel is ruimvoldoende Behandelingen lopen volgens planning
Aalsumerpoort 7
9101 JJ Dokkum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.