
Prima tevreden, we kunnen weer een jaar vooruit.
Ik ben teverende
Voor de afspraak krijg je via mail een vragenlijst Heb deze ingevuld Tijdens het bezoek is er niet nagekeken en wordt er dus niks meegedaan Wat voor zin heeft dit dan? Wat is de bedoeling van deze vragenlijst wat willen jullie ermee bereiken? Ik steek tijd in jullie vragen te beantwoorden. Zal het niet weer invullen.
Precies op tijd, vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg.
Gebit werd zorgvuldig nagekeken en evt tandsteen werd verwijderd, ook was er ruimte voor vragen over reiniging gebit
Goed
.
De baliemedewerkster was vrij chaotisch, met het maken van een afspraak
Ik hou niet van de tandarts, maar zij maken het mij wel makkelijker! Vriendelijke mensen, goed werk, fijne locatie en mooi van binnen.
Het is een hele fijne praktijk, wordt altijd goed geholpen en vooral gerustgesteld. Van een redelijke patiënt met tandartsangst, ga ik nu gerust naar de tandarts toe en kom ik er vaak zelfs lachend weg.
Goed
ik werd gerustgesteld door Monique
Mevrouw die de gebitsreiniging doet enorm vriendelijk en vrolijk. Tandarts zelf kortaf mag wel iets duidelijker vertellen hoe en wat Ipv in termen te spreken waar de patiënt geen verstand van heeft. Waarom ik 2.5 ster geef! Het personeel aan de balie vooral een mevrouw die op dinsdag er altijd is. Enorm onvriendelijk. Ik zat in de wachtruimte er was een meneer die een vraag had en ergens niet mee eens was. Toen de man weg was werd er nog even lekker over hem na gesproken waar ik van mee kon genieten. Praten ze zo achteraf ook over mij? Ik vind het onprofessioneel en heb wel vaker onprofessionele dingen meegemaakt.
Is helemaal goed
duidelijke toelichting en prettige behandeling, dus zeer aan te raden.
Mijn ervaring was, weer een beetje spanning om een kies te laten vullen, maar doordat de tandarts vriendelijk en geruststellend was en de assistente goed meewerkte was de ervaring goed.
Gebroken vulling, gebeld en kon de volgende dag terecht. Gelijk hersteld, is heel fijn omdat je dan niet nog een keer terug hoeft te komen.
Was voor controle, Altijd vriendelijke ontvangst. Duidelijke vragen omtrent eventuele klachten, gezondheid. Altijd op mijn gemak. De tandarts neemt de tijd voor je. Dikke compliment vor tandarts en team. top.
Ik kon snel een afspraak maken voor een behandeling en deze werkt naar volle tevredenheid uitgevoerd.
goed
Samen met mijn dochter op controle afspraak. Het verliep vlot en op tijd. We ervaren het als erg prettig dat de monhygieniste uitlegt wat ze gaat doen, dat vergat ze deze keer.
De tandarts gaf een goede uitleg over de behandelingen
Goed goed.
Om het half jaar kom ik bij PUUR Mondzorg en omdat ik internationaal chauffeur ben kan ik dus alleen op de vroege maandagochtend en hier wordt perfect rekening mee gehouden. Personeel is zeer vriendelijk en de assistente legt ook precies uit wat ze gaat doen, ook een stukje extra advies geeft ze er nog bij.
Goed
Aalsumerpoort 7
9101 JJ Dokkum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.