Lekker gemoedelijk allemaal
Bij de balie een nieuwe afspraak gemaakt, dan wordt er gezegd; we sturen een bevestiging per mail. Het is nu woensdag, maandag had ik de afspraak gemaakt, nog steeds niks ontvangen. Verdere vragen ga ik niet invullen, want ik wil gewoon een mail krijgen over mijn afspraak. Pieter Hoogland 15-03-1959 [email protected]
Behandeling goed , afspraken worden te strak gepland , half uur gewacht, wegens uitlopen vorige afspraken, en is niet de eerste keer !!!!!
Altijd goed en vakkundig en vooral een goede sfeer.
Ik ben zeer goed te spreken over de wijze van ontvangst en de behandeling door de mondhygiëniste en de tandarts. Het gaf mij een gevoel van veiligheid.
goed
5 minuten instructie die niet bestaat wordt gefactureerd.
?
Is gewoon goed
goed behandeld
.........
Professioneel en goed geholpen. Dit jaar al 40 jaar dezelfde tandarts toch wel bijzonder. (Herbig)
Prettig gezellig
25 minuten moeten wachten dat ik aan de beurt was.
duidelijke afspraak, vriendelijke en professioneel.
Zeer tevreden
Mei Anna haw ik ge ôch wille neist in goeie behandeling om mei in goed gefoel nei hûs te gean en suver út te sjen nei de folgjende kear.
Fijne tandartspraktijk met kundig en vriendelijk personeel.
Ik kom al jaren bij dezelfde tandarts, al voor die bij Puur aangesloten was. Nooit een langdradig consult of gekke poespas.
Zie veld hierboven
Door onvoorziene omstandigheden moest ik een paar keer mijn afspraak verzetten, de dames van de receptie deden dit telkens met veel begrip en geduld. De APK zoals mijn vaste tandarts (al sinds ik een lyts jonkje ben) ging weer in alle rust en vlekkeloos! Puur Mondzorg is Puur goed!
Herbig is een goede tandarts en altijd heel mooi op tijd
Goed
Mijn ervaring met puur was geweldig,professioneel en vriendelijk. Personeel goed en niet alleen op vakgebied maar ook als persoon. Top tandarts......
Vriendelijke mensen
Aalsumerpoort 7
9101 JJ Dokkum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.