Er werd rekening gehouden met mijn angst, en er werd steeds verteld wat ze ging doen...
Goed
Goede ervaring bij de tandarts of assistentes die altijd hun best doen om alles weer in orde te brengen.
Vriendelijk en altijd duidelijk uitleggen
Werd in het weekend net zo goed geholpen, dan bij een normale controle.
Gewoon zoals het hoort
De vorige keer had een erg commercieel, afstandelijk gevoel bij de tandarts en daardoor ook bij de praktijk. Ik begrijp dat zij niet meer werkzaam is bij jullie. Ik werd nu behandeld door José en Filipa en dit contact voelde veel persoonlijker en deskundiger aan. Ik ben tevreden.
Goede en prettige tandarts Behandeling op tijd Vriendelijke vrouw achter balie
De dames zijn allemaal even vriendelijk.. Niets op aan te merken.
Gaat over maken en plaatsen kunstgebit waarvan in de onderkaak nog 6 tanden stonden. omdat het trekken en plaatsen op een vrijdag zou plaatsvinden heb ik gevraagd of er bij evt. problemen ook iemand bereikbaar was om het probleem te proberen op te lossen. Maar dat was op vrijdag middag 13.15 u. niet meer mogelijk na doorvragen en protesteren kon ik op maandag weer terecht en werd de verbinding verbroken. Maandag een bezoek gebracht en werd er geslepen om evt. drukplekken weg te werken, maar die waren niet te zien omdat ik het gebit sinds vrijdag middag niet meer in had gehad. dus dan is het geen wonder dat de kaak er goed uitzag. de behandelend technicus is in mijn ogen hier ook de mist in gegaan, dus dinsdag morgen weer gebeld omdat ik tot conclusie ben gekomen dat het boven gebit en ondergebit helemaal verkeerd op mekaar staan, is dinsdagmiddag ook door een tandarts geconstateerd en gaf het advies om het gebit er maar uit te laten tot de volgende afspraak die nu voor 2 aug. is gemaakt, dus ben ik 2 weken verder met een half gebit en de gezellige zomeravond bbq s kan ik mooi afzeggen want eten zit er niet in
De mondhygiënist was uitstekend en gelukkig is phylippa er weer
Nutteloze berichtgeving dat ik over 2 maanden een afspraak heb.
Goede algemene ervaring. Geen opmerkingen in negatieve zin.
Goed en vlug geholpen
In eerste instantie goed voorgelicht over ziekte in het tandvlees en bot van het boven gebit .Na wat behandelingen in de praktijk en in het ziekenhuis ( gedeeltelijk gebit getrokken) heb in na lang wachten een plaatje gekregen in het boven gebit. Nu een paar maand later ben ik er nog steeds niet aan gewend en heb vaak kokhals nijgingen. Dit vindt ik vreselijk, temeer dat het ook in werktijd gebeurd waar mijn college ook bij zijn en ik dan met een rotgang naar het toilet ren om het plaatje er uit te halen en de tranen die tijdens het kokhalzen komen weer te drogen. Als ik had geweten dat dit vaker voorkomt bij patienten dan had ik voor een compleet boven kunstgebit gekozen. En dat blijkt ook nog zover ik weet volledig vergoed te worden.
Wij als gezin vinden het al vervelend dat je twee afspraken moet maken voor mondhygienist En tandarts zelf. Soms moeilijk de rekening te openen ( afstandelijke handeling naar de cliënt. Ook niet alle 30 vragen die je moet invullen relevant. Laatste keer een vulling gekregen. Tussendoor moest de tandarts nog een ander client beoordelen , heeft die niet gedaan, maar zag aan zijn handeling dat het m onrustig maakte. Een verdoving gehad. Behandeling ging goed, maar naar afloop vond ik dat de verdoving wel erg heftig was En een verdikking. Niets aan hand ! Er werd zelfs met een minachtend lachje gezegd ik laat Je zo door Delfzijl lopen. Na afloop In de wachtkamer moest ik nog de 30 vragen invullen, daar kwam ik erachter dat ik nog een dikke wat onder mijn lip had, vandaar het vreemde dikke gevoel. Terug gegaan naar behandelingskamer Dokter zei zonder enig emotie Dan haal ik de dikke wat eruit Ik had een ander reactie verwacht Een excuses of toch een vorm van zelfreflectie. Bij de balie ben ik goed opgevangen . Waarschijnlijk met z’n vieren naar een ander praktijk.
Kies gevuld met weinig materiaal 2e keer moest gevuld worden zij lopen achter de klanten aan om een nieuwe afspraak te maken het is puur handel geworden onze hele zorg systeem.
Doe daar mijn controle altijd komen ze de afspraken na
goed
Prettige sfeer en vakkundige mensen.
normaal
Ze waren super lief aardig en vooral rustig ik was zeer tevreden
Goed geholpen. Liep qua tijd wat uit maar het consult werd niet afgeraffeld. Goed behandelplan, goede communicatie over de te maken afspraken.
ze brengen je op je gemak
met goed gevoel weg gegaan
Duurswoldlaan 2
9936 HA Farmsum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.