Naar de tandarts gaan is nooit leuk, maar afgezien daarvan werd ik vriendelijk ontvangen en wat ook prettig was, is dat de tandarts alles uitlegde wat ze deed.
Werd net als voorheen prettig geholpen en goeie uitleg
Nieuwe tandarts, dus even wennen. Heeft rekening gehouden met mijn angst. Ik ben tevreden.
Zie score. Geen verdere opmerkingen
goed bereikbaar en word netjes te woord gestaan.
De bedoeling was een afspraak voor 2 personen. De persoon die mij belde om de afspraak te maken bevestigde nog tijdens het gesprek dat dit was gebeurd. Vorig jaar was dit nl ook niet goed gegaan. De receptioniste (compliment hiervoor) heeft alles tot volle tevredenheid opgelost, alleen duurde het bezoek aan de praktijk voor mij hierdoor 2 uur. Is het nu werkelijk zo moeilijk voor het bureau waar het maken van afspraken is uitbesteed om voor 2 personen gelijktijdige afspraken te maken ?
Toen ik in de wachtkamer zat, werd er achter de balie een gesprek gevoerd, wat leek op 'werkoverleg '. Dat was één op één te volgen, dat komt niet professioneel over, zou ik ergens anders doen. Later werd ik opgehaald; eenmaal in de stoel liggend, bleek, dat ik weer terug moest naar de wachtkamer..... Later kwam ik dan wel aan de beurt en dat ging goed. De (voor mij) nieuwe tandarts adviseerde een kroon; zei: 'maak maar een afspraak aan de balie, u krijgt via mail een begroting'. Wel een beetje vreemd, eerder hadden andere tandartsen daar niets over gezegd, maar dat kan.... Bij de balie bleek niemand te zijn, ook niet na ruim tien minuten wachten. Daarop ben ik weggegaan, afspraken kun je immers ook telefonisch maken. Maar: de beloofde begroting heb ik tot nu toe ook niet ontvangen. dus: ik heb geen afspraken, geen begroting.
Vandaag met mijn 7-jarige dochter naar de tandarts geweest. Voor het eerst voor meer dan alleen controle. Tijdens de behandeling word ze wat angstig en probeer ik haar gerust te stellen met de woorden; doe maar rustig aan, het doet geen pijn, ze zijn zo klaar. Waarop ik door de tandarts compleet afgebrand word dat ik tegen mijn kind zeg dat het geen pijn doet. Ik ben geen expert in wat handig is om op zo’n moment te zeggen, ik probeer alleen mijn kind gerust te stellen. Dat de tandarts dat geen handige opmerking vind mag hij gerust vertellen, maar ik was enorm verbaasd over de manier waarop. Vervolgens heeft hij nog geen 2 minuten de tijd genomen haar zelf gerust te stellen (ik mocht dat zelf dus niet meer doen) en stuurt ons vervolgens naar huis zonder de behandeling af te maken. Heb me gelijk ingeschreven bij een andere tandarts. Ons zien jullie niet weer terug. Overigens nog wel een compliment voor het personeel aan de balie. Altijd erg vriendelijk
op tijd, vriendelijk en duidelijk behandeld
De behandeling (een gaatje) was pijnloos en goed aansluitend aan de prothese (plaatje onder).
correct en goed behandeld
Vrindelijke personeel en goede hulp.
Hierdoor zou ik zeker een uur tussen beide afspraken hebben. Ze hebben voorgesteld dat een ander met BIG registratie mij zou kunnen controleren . Omdat ik geen klachten had heb ik dit vriendelijke voorstel geaccepteerd. Op zich prima maar ik vind ook dat een tandarts op tijd hoort te komen. En ben benieuwd wat de rekening zal zijn.
Vriendelijk ontvangst altijd, mondhygiëniste erg aardig en goed.
Goed
Zoals altijd goed, netjes en professioneel geholpen. Plus de vriendelijkheid
Bijna een uur moeten wachten na de gemaakte afspraaktijd
goed en deskundig geholpen
Afspraak verliep soepel, er werd duidelijk gecommuniceerd wat er ging gebeuren en wat de bedoeling van de afspraak was.
Geen receptie bij binnenkomst, 10 min latere als afgesproken opgehaald. Voorheen naar de hygieniste Nu preventieassistent waar vooraf geen melding van is gemaakt.
Een vriendelijke ontvangst aan de balie een een vakkundige en vriendelijke tandarts plus assistente
Ben geen kiefhebber van de Tandarts, .... ga liever naar de Slager, wat dat betreft. Maar het is echt nodig af en toe, en dan ben ik bij Mondzorg in goede handen. Ze nemen de tijd, en zijn menselijk, ze begrijpen het als je iets uitlegt. Ja ben altijd zeer relaxed, als ik er eenmaal in de stoel zit.
Onze poolse medewerker had erge kies pijn. Gelukkig snel geholpen.
Vriendelijk personeel, correcte behandeling, niets op aan temerken.
Wij hebben kennis gemaakt met de nieuwe tandarts. Het was een fijne kennismaking en ik ben goed geholpen.
Duurswoldlaan 2
9936 HA Farmsum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.