
Geweldig !
Uitstekend
Ik had een probleem en ben snel geholpen
Ik heb angst gekregen van de tandarts
goed en duidelijk advies, de wachttijd tussen mondhygieniste en tandarts was redelijk lang.
Kies weer opgebouwd, zonder pijn. De behandeling is mij heel erg meegevallen. Van te voren gevraagd of ik verdoving wilde hebben. Vond ik heel prettig.
Prettig contact met de mondhygeniste en de tandarts.
Stellen je altijd gerust en op je gemak En alles word eerst met je overlegd voor dat er actie ondernomen wordt
Goed en geen probleem
Met de fiets is het totaal niet duidelijk waar je naartoe moet. De tandarts rook niet erg fris. Ik vond de tandarts niet erg vriendelijk, de assistente wel. Geen uitleg gekregen over een volgende behandeling ook niet over de kosten daarvan. Verder was de tandarts erg moeilijk te verstaan omdat hij de Nederlandse taal niet goed beheerst. Geen idee welke tandarts het was, aan de telefoon aangegeven dat ik de volgende keer een andere tandarts wil
Great heath services,
Geen opmerkingen Mooi is de poetsruimte die gecreëerd is
Tandarts is niet te verstaan, spreekt slecht Nederlands. Bot, onpersoonlijk. De muziek staat erg hard in de behandel ruimte.
Goed
Goed advies.
Direct en duidelijk is deze tandarts implantoloog over plan van aanpak en oplossingen.
Vriendelijke eerlijke tandarts. Ik zou het wel beleefd vinden als ook het baliepersoneel zou groeten bij binnenkomst of langslopen.
Ik was in jaren niet bij een tandarts geweest was er bang voor maar het was gewoon nodig Dus eerst bij de tandhychieniste die mij heel duidelijk stap voor stap heeft uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat En uiteindelijk de stap gewaagd
Bekwaam en doelbewust gericht op het gebit.
Prettig
tot mijn verbazing is voor de volgende afspraak nog minder tijd vrij gemaak bij de mondhygieniste . Bij Lohr werd er in het verleden minimaal 30 minuten voor vrij gemaakt. Nu voor de volgende afspraak maar 10 minuten. Krijg ik nog steeds de zorg die ik van Lohr gewend was ? Ik vraag het mij af.
Twee keer per jaar controle. Mondhygiënist eerst, eigenlijk altijd wat tandsteen verwijderen. De laatste keren is dit niet meer zo langdurig en pijnlijk. Dan komt de tandarts langs. Na een controle, zei hij: “Deze keer geen werk voor mij.” Direct nog afspraak over een half jaar gemaakt. En wat ook fijn is dat je een paar dagen daarvoor nog een herinnering bericht krijgt.
Ik zou niet weten wat beter moet ik ben heel goed en vriendelijk geholpen
Het is dat het moest maar liever nooit meer en al helemaal niet vrijwillig. Het worden aangesproken alsof je een hond bent en een stagair die bijna apparatuur je strot in drukt waardoor je een kokhalzen neiging krijgt een een arts die dan naar je schreeuwt mond open houden sorry maar ik ben geen hond. En ik kan niks doen aan reflexen van mijn lichaam
Probeer nu alle een hele week om telefonisch contact te krijgen met puur mondzorg delfzijl. Onmogelijk!! Niet te bereiken. Komen afspraken niet na over de opmaak van een offerte enz. Echt waardeloos!!!
Duurswoldlaan 2
9936 HA Farmsum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.