Heel rommelige toestand , tandarts maar 2 min gezien en beoordeelde mijn klacht alleen via foto. Tandarts en assistente hebben zich niet eens voorgesteld, assistent heeft gevraagd naar mijn klachten en heeft daarop besloten een foto te nemen dit deelde ze met de tandarts. Allemaal zeer onpersoonlijk
Ik heb een gaatje laten vullen, eerst zonder verdoving, dat deed teveel zeer dus vroeg ik om een verdoving. De beste man heeft er een spuit in gezet en ging direct weer bezig. Hij wou te snel waardoor het gigantisch veel zeer deed, de voor bijna vastliep en er een behoorlijk verbrande lucht kwam. Hij was erg ruig en zei amper wat tegen me. Ik stond binnen 15 minuten weer buiten en onderweg naar huis werkte de verdoving pas. Het was net alsof het lopende band werk was en hij wou kijken hoe snel hij het af kon maken.
Heel fijn !
Ik heb half april een klacht ingediend, maar hoor daar niets meer van. Ik weet niet wat voor behandeling nu gaat gebeuren. Ik weet niet welke vervolgstappen er gepland ijn.
Snel en netjes uitgevoerd. Vriendelijkheid mocht wel iets meer wat mij betreft
Zeer tevreden over Mondzorg, kan geen betere toewijzen.
Dit was mijn eerste keer bij Puur mondzorg in Delfzijl. Normaal ga ik naar Appingedam. Ik vond dat het wel beter had gekund. Ik had tand resten in mijn kleding en in m’n gezicht. En m’n tanden waren niet goed afgeslepen want ze sluiten niet goed op elkaar aan. En het is heel gehorig in de wachtkamer.
Ik had de mondhygiëniste en die is mij zeer goed bevallen
Wel jammer dat het personeel vaak is gewisseld
Goed
Vriendelijk behandeld
Prima geholpen, alleen ik vond het erg duur vijftien euro voor 5 minuten, en de tandarts zelf vijf en twintig.
Moest voor periodieke controle heen en tot mijn verbazing alweer een nieuwe tandarts. Dit is de 3e of 4e andere tandarts binnen 2 jaar tijd. Mijn vraag is of dit normaal word bij jullie, want dit slaat totaal nergens op. Ik ben bang dat als dit zo doorgaat het jullie veel klanten kan gaan kosten. En ook de balie medewerkster zit nooit op haar plaats, al 2 keer meegemaakt dat er bij binnenkomst niemand bij de balie zit en bij het weggaan ook al niet, zodat ze weer met je moet bellen voor een vervolg afspraak voor de behandeling. Oh ja bijna vergeten, het blijkt dat de mondhygienist nog maar 1 dag per week aanwezig is. Dus normaal ga je voor de afspraak met de tandarts eerst naar de mondhygienist. Maar in mijn geval is het nu van eerst naar de tandarts en pas een half jaar later nog eens een keer naar de mondhygienist. DIT KAN TOCH NIET.
Prima geholpen en ook vlotte behandeling.
Alles prima, alleen is er slechts 1 dag een mondhygiëniste beschikbaar. Voorheen kon ik beter inplannen qua werk.
alls boven
Het is erg vervelend dat je elke x een andere tandarts krijgt en geen idee hebt wie deze persoon is .. deze ging erg voortvarend te werk zonder uitleg tussen door , toen ik weer buiten stond had ik het idee net uit een kermisattractie te komen . Zeer overrompelend . het is wel prettig als je je op je gemak voelt wanneer je naar de tandarts gaat . Je bent meer een nummer waar geld aan verdiend moet worden en je kunt duidelijk merken dat de jonge tandartsen hier ook in getraind zijn . Het maken van een afspraak is ronduit problematisch want telefonisch zijn jullie niet bereikbaar.. vervolgens kun je pas na 4/6 week terecht en ook bij eventuele pijn klachten moet je nog minstens 4/5 dagen wachten voor een afspraak.
Goede tandarts Ben zeer tevreden
Prettig, aangenaam en professioneel
zie hierboven in een zin
Ik kon snel een afspraak in plannen voor mijn pijnklachten
Zie hier boven
Onpersoonlijk
Naar de tandarts gaan is nooit mijn hobby geweest, maar door de fijne mensen kom je er toch met een grote glimlach weg. De mensen zijn professioneel, weten waar ze het over hebben. En ze zijn goed in hun vak. Ik vind het zelf ook prettig dat ze uitleggen, wat ze precies gaan doen tijdens een behandeling. Geven advies. Deze praktijk ervaar ik als zeer prettig.
Vriendelijk Nemen tijd voor je Geven goede tips
Duurswoldlaan 2
9936 HA Farmsum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.