Fijne mensen aandacht voor het gebit.
Totaal niks gehoord dat lohr naar puur ging ook geen wijziging gehad dat ik op andere locatie moest zijn en ook geen herinneringsmail gehad en ik snap overgaan van een naar ander is niet even makkelijk maar had wel anders gemogen naar cliënten
In dit geval geholpen door Yvonne (eerste x) prima ervaring, weet waar ze het over heeft, neemt de tijd en is geïnteresseerd. en geen last gehad van behandeling en gebitsreiniging, fijne ervaring.
Altijd bij tandarts Lohr gezeten en ik was blij om de oude vertrouwde gezichten te zien in de nieuwe setting van Puur Mondzorg. Ik ben uitstekend geholpen door een nieuwe jonge vriendelijke tandarts. Veel succes in jullie nieuwe pand en organisatie!
Fijn geholpen
Vertrouwde gezichten wat betreft tandarts als mondhygiënist.
Er was bijna geen uitloop qua tijd. De behandelingen (mondhygiëniste en tandarts) verliep glad. Bovendien werd mij inzicht gegeven n.a.v. een foto over de 'toestand 'van een tand en de monitoring ervan.
De behandelkamer was benauwd en niet erg groot, geen luchtcirculatiesysteem aanwezig.. Daglicht ontbreekt ook, ben ik niet gewend bij een tandarts.
Ik blijf het onbenullig vinden dat ik na een bezoek van nog geen 5 minuten bij de tandarts ik terug moet komen bij de mondhygiëniste. Zij gaat dan ‘het werk’ doen. Ik stel voor dat ik alleen naar de mondhygiëniste ga en mocht ik klachten ervaren ga ik naar de tandarts. Deze manier van werken zorgt dat het voor iedereen heel duur wordt!!!!
Een andere tandarts, dan mijn tandarts die ik normaal heb! (Blijkt niet meer te werken) Maar in de brief stond van de overname, dat het een andere naam wordt, maar uw behoud uw tandarts! Telefonisch op woensdag 11 oktober een afspraak gemaakt voor dinsdag 17 oktober om 9.00 uur. Voor afgebroken tand herstel en controle…omdat de tand op 23 september al afgebroken was, ben ik s’middags weer gebeld, of ik donderdag 12 oktober om 9.00 uur kon komen! Geen probleem. En afgesproken met de persoon waar ik naar toe belde (blijkt een call center te zijn Afgebroken tand te herstellen en gelijk er controle er achter aan te doen, maar toen ik bij de afspraak er na vroeg was er geen tijd meer voor. Wat blijkt doordat mijn afspraak is veranderd, is niet alles overgenomen in het systeem! Dus nog een andere afspraak te maken voor controle waarom? En de naam van mijn behandelaar komt niet in het rijtje voor, waarom niet?
De overgang en berichtgeving van tandarts Lohr naar PUUR ging vreemd, want alleen mijn dochter kreeg daar een brief over en mijn man en ik moesten maar aannemen dat wij dan mee zouden gaan, maar het hoe en waarom werd niet toegelicht en voelde alsof wij geen keus hebben. Maar de controle bij PUUR verliep prima, alleen weer terug naar 2x controle per jaar, terwijl ons de laatste jaren bij Lohr verteld werd dat 1x per jaar tegenwoordig normaal was.
Plezierige verwelkoming, direct geholpen door de receptie, even wachten en daarna een soort van 2 in 1 behandeling. Top.
Ik heb een goede ervaring met Puur Mondzorg.,zorg ik door dezelfde mondhygiëniste wordt behandeld.Verder heb ik ook geen klachten over de zorg. Ga zo voort
ZIE BOVENSTAANDE
Ik was al in behandeling 6 maanden geleden bij mijn eigen tandarts en had wegens griep in juli afgebeld. Toen ik een nieuwe afspraak wou maken in augustus waren ze 3 weken dicht wegens vakantie. In september weer gebeld, en toen moest ik een maand wachten voor de volgende afspraak . Dit was dus de afspraak, begin oktober. En toen wist niemand wat en ze dachten dat ik gewoon voor controle kwam. Daarna dus controle gehad en nu afspraak voor vervolg traject gemaakt.
Tandarts was vriendelijk en voorzichtig!!
vond het niet zo prettig in deze omgeving onpersoonlijk
Jammer dat er veel personeel komen en gaan
Ik heb tandartsangst en zat voor de zoveelste keer bij een andere tandarts, zonder dat ik dat vtv wist. Tandarts sprak slecht Nederlands, waardoor mijn dochter geen idee had waar hij het over had en ik moest telkens vertalen. Hij was erg op de negatieve tour, vooral alles benoemen wat er "fout" is, maar niet wat er goed gaat. Dingen zeggen wat nog steeds niet goed was, terwijl wij zelf niet van die dingen op de hoogte waren.
Eerste bezoek na de overname van de praktijk van Lohr. De tandarts was oké, was zorgvuldig en heeft een goed beeld gevormd. Hij was van mening dat een behandeling bij de mondhygiënist nodig was, of anders naar de preventiemedewerker. Achter mijn rug om werd daarover overlegd tussen de tandarts en de aanwezige assistente. De assistente zegt daarop tegen de tandarts "meneer gaat toch niet naar de mondhygiënist" .... PARDON???? Dit was voor mij een dusdanige onthutsende ervaring dat ik geneigd was om op te stappen. Heb me rustig gehouden en mijn standpunt kenbaar gemaakt. Het antwoord op de volgende vraag komt daar uit voort....
Veel moeite moeten doen om je eigen tandarts te houden
Het eerste bezoek heb ik als prima ervaren. Leuke tandarts en assistente en de behandeling heb ik niets van gevoeld. Het enig min punt is de parkeer gelegenheid. Veel te weinig.
Goed personeel, maar de locatie laat te wensen over
Vriendelijk personeel, en voor mij telt dat zij alles gaan zeggen wat er gaat gebeuren ivm met slechte ervaringen met school tandarts.
Kille smaakloze ruimte waar goedkope stallen zijn geplaatst waar je je mag vervoegen. Veel jonge onervaren tandartsen met dito uitstraling.
Duurswoldlaan 2
9936 HA Farmsum
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.