
Prima. Geen klachten. Alles goed voor mekaar.
Goed.
Ik heb zelf jarenlang in een orthodontiepraktijk gewerkt. Ik merk nu dat het dezelfde kant opgaat als bij orthodontie. Praktijken worden opgekocht door een grote organisatie (in dit geval PUUR bij orthodontisten ORTHOCENTER). Veel werkzaamheden worden uit handen gegeven aan assistentes. Ik zou het prettiger vinden als de tandarts zelf als eerste komt kijken en dan eventueel aan een assistente doorgeeft wat er gedaan moet worden. Verder verliep alles prima.
Onze tweede dochter moest ook even kijken wanneer ze een beugel moest. We hadden voor de andere dochter vanmorgen een afspraak staan om 8.40. Ik kon niet meer bellen of ze even mee kon. Maar op de bonnevooi meegegaan en was geen probleem. Dat vonden wij zeer netjes en klantvriendelijk dat er toch even snel gekeken werd. Top!!
zoals gezegd: in één goed. Tot het volgende bezoek over 3 maanden !
Prima geholpen, met voldoende uitleg van het behandelplan.
Het was ons eerste bezoek dus ik kan nog geen 5 sterren geven. Er werd op tijd en efficiënt gewerkt. Mijn bruggen zitten er na 10 dagen, met een tijdelijke substantie, nog steeds in, iets wat bij mijn tandarts in Utrecht nooit gelukt is. Daar had ik ze binnen 24 uur al losgewerkt.
Prima snelle reactie op klacht.
Altijd goed goeie werk en altijd behulpzaam wij zijn niet van die Drammers.
Tandartsbezoek is voor veel mensen vooraf al een probleem. Ik heb er geen moeite mee. Gelukkig
Uitstekend, Hartog is duidelijk, vriendelijk en recht door zee.
Mijn twee dochters mochten voor de eerste keer mee. Door de professionele houding en het rekening houden met was het een fijne ervaringen voor de meiden. En zoals altijd even een praatje en de nodige adviezen.
Kale wachtkamer (geen krant of tijdschriften) en vrij koud met slechte akoestiek. Moest opnieuw 10-15 minuten wachten voordat ik geholpen werd, ondanks afspraak. Behandeling ging vriendelijk en vlot.
Ik ben scheutig met mijn sterren, omdat ik opgelucht en blij ben dat mijn gebit en ik in goede handen zijn, na een dik jaar wachten - in deze coronatijd ... ik maakte nu kennis met tandarts Jelle Mulder en voelde meteen vertrouwen. Dat is belangrijk voor een angsthaasje met trauma door de botte schooltandarts van vroeger. Later in mijn leven nog 2 tandartsen voor wie het werk duidelijk geen passie was ... nu dus opgelucht en blij.
Uitstekend
Gerti loopt kleine stukjes met de rollator. Ze kan dus niet ver lopen of lang staan. Uit een stoel zonder leuningen kan ze niet opstaan. Gelukkig stelde de receptioniste haar bureaustoel even ter beschikking. Bij haar volgende afspraak zou het prettig zijn als er een stoel met leuningen in de wachtkamer staat of een bureaustoel die even gebruikt kan worden tijden het wachten. Vragenlijst is ingevuld door Gerti haar contactpersoon en begeleider: Jannie Warmolts (zie e-mail adres).
Kom al jaren in de praktijk. Altijd goed geholpen .
De overname van ons mondzorg zou hetzelfde blijven? Positief ja wij zijn heel blij dat wij nog altijd in ons dorp mondzorg hebben: maar er is veel te weinig parkeergelegenheid, de manier waarop je je factuur zou moeten ontvangen is absurd, natuurlijk kon het na een telefoontje gewoon per post maar niet iedereen is zo assertief. Ook de behandeling van het verwijderen van het tandsteen is door veel mensen door de “strot’ geduwd. Voorheen deed gewoon de tandartsassistente het tandsteen verwijderen, nu wordt het verhaal verteld dat zij dat alleen nog mag doen als het minder is dan 3mm want je tandvlees bla bla. Voor mij maak het niet uit dat ik dan per jaar ca. € 120.00 meer moet betalen, maar hoe zit het dan met de mensen die dat niet kunnen betalen wordt er dan geen tandsteen meer door de assistente verwijdert? Dat zijn mijn bedenkingen en zorgen voor de minder bedeelden mensen. Nogmaals mondzorg in ons dorp is natuurlijk heel fijn
toen ik bij binnenkomst vroeg naar de functie van degene die mij ontving en zij antwoordde dat zij preventieassistente was, wist ik niet wat dat inhield? En dat werd mij ook niet duidelijk. Heb wel een afspraak gemaakt nadat er foto’s waren gemaakt en de tandarts had gekeken. Moest helaas de afspraak verzetten en heb gevraagd of ik de afspraak maakte met een mondhygiëniste, hetgeen bevestigend werd beantwoord. Dat heb ik gechecked op de website van Puur en dat klopte niet. Bij nader onderzoek bleek er een wel degelijk verschil te zijn tussen preventieassitente en mondhygiënist. Als patiënt, die ook nog eens heel bang is, zou het fijn zijn goed geïnformeerd te worden, en gewezen te worden op het feit dat het misschien mogelijk is om de oude vertrouwde tandartsassistent te krijgen die nu ook preventie assistent is, zou voor mij een hoop schelen.
Enigste punt is dat je 6 week voor een bezoek al een herinnering krijgt wat te ver van te voren is.
Tiptop!
Netjes ontvangen, mondhygiënist was gezellig en tandarts had geen bijzonderheden, wat altijd goed nieuws is
Accuraat, netjes, professioneel en zeer klantvriendelijk!
ik ben altijd goed behandeld en men is altijd vriendelijk.
Prima
Hoofdweg 141 A
9695 AE Bellingwolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.