
Allen dat ik terug moet komen voor tandsteen, deed de tandarts er eerder gewoon bij moet nu weer vrij plannen daarvoor dat is jammer.
Tijd van afspraak klopt precies. Nieuwe afspraak via mail is prettig.
Goede tandarts
Prima behandeld, geen verdere opmerkingen
Goed
Ik ben tevreden maar ik vind het wel erg vervelend dat je er niet van op de hoogte word gebracht dat een gebitsreiniging wordt gedaan vóórdat de tandarts komt om het gebit te controleren. Dit gaat wel extra kosten als je daar niet voor verzekerd bent. Mijn advies is dan ook: Blijf helder en transparant én bespreek alles met de patiënt/klant. Daarmee scoren jullie ook wat mij betreft meer punten mee. Voor de rest ben ik erg tevreden. Met vriendelijke groet, Erwin Huisman
Geen extra woorden nodig
JarenTerugHebIkAanDeBalieGestaanBy'Jullie',MetEenOntstokenKies,&ToenWilden'Ze'MeNietHelpen,IkMoestMaarOpZoekGaanNaarIetsAnders.ZóBenIkTerechtgekomenInBlyham.DeGetrokkenKiesHebIkNogSteeds&TotOpDeDagVanVandaagBenIkHemDaarDankbaarVoor,DatHyMeWélHeeftWillenHelpenDestijds.MynMan(ZatBijJullie)IsLaterOokOvergegaanNaarBlyham.NuIsDhrHartogHierInDezePraktykGekomenDusIkGaHierNaarToe,NaarHem.HetIsBekendDatHyStraksMetPensioenGaat&DatHyDeResterendeTydHierZ'nVakUitvoert.MaarToenIkDe25eVoorDeHalfjaarlijkseControleKwamWasMynVertrouwdeTandartsMetVakantieZeiMen&DusWasErIemandAndersDieMynGebitBekeek.2Gaatjes(ok,DatKan),&M'nVerstandskiezenHebIkNogMaarZeMoestenErAllebeiUitZeiHy,&ÓókMoetIkNaarEenMondhygiënist.IkMaakteDeOpmerking'Goh,Dat=HierWélModeGeloofIk,Niet?'&IkBenNietAanvullendVerzekerd;WatKostDatAllemaal.HijZeiIetsVan260of280Starttarief/intakeZoiets.Nou,DaarBenIkUiteraardNietBlyMee&IkVraagMeAf:DeTandartsDieIkBezocht(IkWeetWerkelijkZ'nNaamNietEens),IsHyNietEenBeetjeÁlTeYverig&DenktHySomsDatErZoveelMogelijkGeldVerdiendMoetWorden Ofzo?NeemMeNietKwalijk,IkBenNogalOntdaanVanDitAfgelopenTandartsbezoek)Ik'Moet'ÉNNaarEenMondhygiënistIneens(M'nEigenTandartsVerwyderdeAltijdZelfHetBeetjeTandsteenDatIkHad,Gewoon), ÉNM'nVerstandskiezenMoetenErIneensUit;DaarHebIkHelemaalGeenLástVan&VraagMeAfOfDatEchtOnmiddellijkNodigIs;AndersHadMYNTandartsHetDaarTochWelMetMeOverGehadDachtIk..DeManVerteldeMeOokNogIetsOverOntstekingInDeKaak&DatDátChronischIs...Ach'T=NietEensMeerHelemaalTotMeDoorgedrongen,WildeEerlijkGezegdZoSnelMogelykDieKamerUit.HebIkEenChronischeOntstekingInM'nKaakSoms?IkHebHelemaalGeenLást.TotOvermaatVanRampWordtMeByDeBalieVerteldDatHyNuM'nTandarts=&IkNietMeerTerechtKanByDhrHartog.HetISDatHetLastigGaatWordenOmByEenAndereTandartsTerechtTeKunnenMaarHetLiefstRenIkGillendByJullieWeg.DeedIkAlJarenTerugMaarNuStaIkNoodgedwongenTóchWeerByJullieOpHetStoepje.Nee,BahIkHebEenZeerOnprettigGevoelOverJulliePraktijk&VreesDatDát"Ook"ChronischAanHetWorden=.ZieErEnormTegenopInmiddels,Báh! NUL SterrenAlsBeoordeling
Ik ben prima geholpen en ging tevreden naar huis.
De tandarts luisterde goed naar mijn opmerkingen. Behandeling komt later
Prima
Goed
Altijd goed en vriendelijk behandeld
Uitstekende behandeling door deskundigen
Ik ben tevreden
Alleen de facturering is onoverzichtelijk, eigelijk is het een puinhoop
geen
Bij veranderingen mag van mij wel als je binnen bent wat meer uitleg ! Verandering geeft onrust / angst , bij navraag was er wel goed uitleg hoor . Maar mag van mij wel gelijk ! Zodra je op de stoel zit .
Ervaring is goed. Heb als tip/wens: het invoeren van avondspreekuur
.
Was een fijn bezoek met goede informatie.
Mijn ervaring is namelijk heel wisselend. Over de tandarts heb ik geen klagen, maar de rest is sterk achteruit gegaan sinds puur op de deur staat. Helaas is dit ook niet onder 1 noemer te vangen. Het is namelijk geheel afhankelijk van het feit wie er aan de telefoon is. Bij alle antwoorden moet dat dan ook in gedachten gehouden worden. De tijd aan de telefoon kan 20 minuten zijn voor er iemand op neemt, het kan ook nog langer duren. Afspraken maken kan wisselen van 1 uur tot 6 weken. Sommige mensen zijn zeer behulpzaam aan de telefoon, met andere kom je nergens en word je behandeld als een kleuter. Ik ben al wel eens naar de praktijk gereden, omdat dat een sneller resultaat gaf. Mensen die moeilijk ter been zijn kunnen wel naar binnen, als ze tenminste een plekje kunnen vinden voor de auto en over een drempel kunnen stappen. Bij mijn laatste bezoek ben ik op tijd behandeld, maar ik heb ook wel eens 3 kwartier moeten wachten. Soms met vermelden, soms zonder. Voor mij persoonlijk is dat meestal geen probleem, maar als je moet werken en afspraken hebt gemaakt kan dat natuurlijk eigenlijk niet. Uitleg over de kosten van de behandeling was bij mij niet nodig, omdat ik deze behandeling al vaker had en dus op de hoogte was. De zorgverlener heeft mij voldoende voorzien van informatie, echter bij een familielid is dit niet het geval.
Afspraak bij de tandarts en mondhygiënist. De laatste was ziek, oké geen probleem, maar vervolgens keek de tandarts wel 10 seconden in m’n mond. Hoezo makkelijk verdienen als tandarts.
Vriendelijk ,schoon..kundig.
Vriendelijk personeel dn vakkundigheid. Ook mij het verzettdn van een afspraak wordt meegedacht.
Hoofdweg 141 A
9695 AE Bellingwolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.