Al jaren bij tandarts Reitsma en hij neemt alle tijd om iets duidelijk uit te leggen. Daarnaast ben ik content met de bekende assistenten, zij werken keurig en netjes….klant is koning :-)
Zodra je de praktijk binnenkomst, wordt er niet even opgekeken, lijkt mij dat je wel even de cliënt aan kan kijken. Zo van hallo ik weet dat u er bent. Ik kan best wel even wachten bij de receptie, maar even opkijken was fijn geweest. Ook lijkt het dat er veel te strak is ingepland en moet je dikwijls wachten. Ik vind het jammer dat van een kleine gemoedelijke praktijk over is gegaan naar een grote praktijk waar je je een nummer voelt in de tandartsfabriek. De tandarts en eigen assistentes doen goed hun werk. Maar heb sterk het idee dat ze ook met tijdsdruk zitten. Het zou fijn zijn als je je gezien voelt. Helaas deelden de andere patiënten die samen met mij in de wachtkamer zaten, dezelfde mening. Ik hoop dat u er iets aan kan veranderen.
(Niets toe te voegen) Overdrijf niet met die mode-enquêtes!
niet alles evengoed geregeld
Raar apart dat tandarts 2 minuten kijkt naar gebit en hoppa klaar is klant. Normaal ben ik bij een tandarts 20 minuten bezig.
Ik vond de eerste ontmoeting met de mondhygiënist en de tandarts zeer onpersoonlijk.
Personeel is prima maar om in de wacht te staan is gewoon weg belachelijk. Hier aan merk je dat het alleen maar om geld draait. Toen het nog willenborg was werd je meteen woord gestaan. Maar nu blijf maar lekker hangen. En dan gewoon de mondhygiënist bij een afspraak in plannen zonder overleg daar wordt ik pist off van het bewijst weer Geld Geld En dan de slecht Nederlands spreken de tandartsen (zijn zeker goed koper) weer geld
Vriendelijk,Alleen een tip om twee afspraken te koppelen, lijkt mij beter. Dan steeds terug tekomen, wat ik erg vervelend vindt. Zie bovenstaande.
Jammer dat de telefoniste je niet verder kan helpen en je al snel moet doorverbinden met de assistente. Iemand die verkouden is kan best wel gezien worden. Afspraak hoeft niet altijd gecanceld te worden wat de telefoniste wel wilde.
Vriendelijke personeel
Bij mijn vorige halfjaarlijkse controle in feb.2021 bleek mijn afspraak bij de mondhygieniste niet ingepland te zijn. Maar bij toekomstige controle begin sept 2021 zou deze niet ontbreken.Een paar dagen voor mijn afspraak werd mijn afspraak verplaatst naar eind september. Na controle bij de tandarts was er ook deze keer geen afspraak bij de mondhygieniste gepland. Sinds Puur Mondzorg de praktijk heeft overgenomen van tandarts Willenborg is het kwa afspraken maken hard achteruit gegaan. Conclusie: De overgang van Willenborg naar Puur Mondzorg is geen verbetering eerder een achter uitgang. Hoop voor Puur Mondzorg dat ik een van de weinige ben die hierover zo denkt.
Vlot, vriendelijk en snel geholpen door Carmen en hoop dat ze lang blijft.
Allemaal vriendelijke medewerksters, genoeg wachtruimte en super tandarts + assistentes
Mondhygiënist heeft mij netjes en pijnloos behandeld. Tandarts ga vakkundig en vertelde wat voor behandeling het beste was.
Goed geholpen
Zeer goed
Uiterst vriendelijke en zorgvuldige bejegening
Gewoon rustig
goed
Ik had blijkbaar een combi afspraak, terwijl ik aan de telefoon alleen voor controle had geboekt. Dat ik een combi afspraak kreeg werd mij niet verteld. Verder vond ik dat degene die mijn gebid schoonmaakte, best hard te werk ging. De tandartsen en mondhygeniste die ik hiervoor gehad heb deden het veel rustiger en voorzichtiger.
Prettige ervaring
Xxx
Zie boven
Tot volgende keer
Ik was gewend aan een mondhyginiste die erg zorgvuldig te werk ging. Eerst tandsteen verwijderen, tandplak en aanslag. Aanbrengen van fluoride, daarna polijssen, sealen van tanden, polijsten... Zij was gemiddeld 1 uur bezig en mijn heel gebit werd zorgvuldig behandeld.. Ik was altijd dik tevreden. dit keer niet!!
Brinkstraat 53
7902 AC Hoogeveen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.