Bijzonder tevreden over de manier van monteren, maar vooral ook over het meedenken van het legplan wat door mij was aangegeven en niet toepasbaar bleek te zijn. Iets waarvoor ik bij u heb aangedrongen op een dakschouw vooraf. Helaas is de dakschouw vooraf een complete flop gebleken, want uw expert vond het niet nodig om naar buiten te gaan en had genoeg aan zijn telefoon waar het allemaal wel zou kunnen zoals op mijn voorstel was aangegeven. Bij het installeren van de apps op onze laptop en telefoons zijn wij door uw medewerker Ibrahim prima geholpen. Iets wat voor ons ouderen toch al snel een probleem oplevert

Prima bedrijf

Vanaf eerste contact tot aan de levering correct geholpen. Werkzaamheden netjes uitgevoerd. Vriendelijk personeel zowel bij telefonisch contact als tijdens montage. Afspraak is afspraak.

Gezocht en gevonden!!

Via een collega kwam ik uit bij Prezon en na het invullen van de dakscan op de website werd ik telefonisch benaderd door Prezon. Na wat overleg en uitleg over de mogelijkheden een offerte ontvangen. Enkele weken later werd er een schouw uitgevoerd om te bekijken of alles wat bedacht was ook echt mogelijk was en dit moest geen problemen geven. Op 10 januari werden door 3 vakundige monteurs de panelen geinstalleerd en dit verliep vlekkeloos. Er werd keurig gewerkt en alles werd schoon en netjes achter gelaten. Vriendelijke mannen die zeker hun vak verstaan en alle verzoeken van mijn zijde verwerkte in het installeren van de installatie. Ik ben zeer tevreden en zal Prezon aan iedereen aanraden.

Mooie panelen, professioneel geplaatst in een prettige sfeer met goede uitleg

Telefonisch kreeg ik van Prezon heldere en eerlijke uitleg toen ik overwoog panelen aan te schaffen. Op mijn verzoek werd van tevoren een schouw uitgevoerd. De zonnepanelen werden enkele weken later heel professioneel op het dak gemonteerd door twee mannen. Intussen zorgde de derde man voor aansluiting van de bekabeling en zo. Dat alles gebeurde heel professioneel, in een prettige sfeer en met heldere uitleg. En alle rommel werd ook nog eens netjes opgeruimd. Daarom ben ik dik tevreden!

Goede kwaliteit bij Prezon

Via een collega in Dordrecht bij prezon terecht gekomen. Na het bekijken van de reviews en keuze zonnepanelen wist ik eigenlijk al dit word het. Na een aantal keer telefonisch contact en een schouw kwamen ze woensdag 4 januari de panelen leggen. Helaas door het slechte weer was het gevaarlijk om de zonnepanelen te leggen en zijn ze Na het aanbrengen van de rails en werk binnen terecht gestopt. Vandaag vrijdag 6 januari de panelen erop gelegd en het systeem werkt. Mooie panelen en duidelijke uitleg . De mannen van Prezon werken hard dus is het werk zo klaar. Nu even afwachten of de panelen voldoende opbrengen maar dat komt goed denk ik. Al met al is prezon een goede keus.

Snel en goed

Vandaag zijn onze 12 panelen geplaatst. Het was binnen drie uur geregeld. Aardige lui!

Goed en hard gewerkt.

Goed en hard gewerkt.

Goed en snel

Na de offerte aanvraag hadden we binnen enkele dagen de offerte binnen. Binnen zes weken na de offerte lagen de zonnepanelen op ons dak. Het installeren verliep vlekkeloos met kundige en vriendelijke monteurs. Ik raad Prezon zeker aan!

Vriendelijke mensen, snelle offerte, snelle levering en kundige montage!

Ik beveel Prezon aan daar zij snel op de offerte aanvraag reageren, snel leveren (binnen 2 weken!) en alles kundig installeren en uitleggen. Na een week belde Prezon voor aftercare wat ik heel fijn vond. De panelen liggen nu een maand op mijn dak en zie mooi en overzichtelijk wat ik per paneel opwek.

Zeer correct

Goede afspraken , thuis komen kijken en legplan gemaakt , snelle levering en de afspraken goed na gekomen , en goede monteurs die hun vak verstaan , zelfs de stofzuiger gebruikte ze om alles op te ruimen voor mij Prezon ga zo door

Afspraken nagekomen en snel geleverd en geplaats

Alles ging redelijk snel Alleen jammer dat een nokvorst werd gebroken en met kit weer was vast gelijmd ( had een nieuwe liggen en heb deze zelf vervangen hadden ze dat maar even gemeld Verder alles goed gegaan m.v.g. Leo

alles dat mis kon gaan ging mis

Ik kan niet mijn hele verhaal kwijt ivm beperkte hoeveelheid karakters, dus samengevat in de belangrijkste punten hieronder: * Voorgestelde legplan was onvoldoende (gebaseerd op een geautomatiseerde scan, nooit handmatig bepaald) * Communicatie bleek zeer stroef, zowel vooraf (email, telefoon) als op de dag van aanlsuiting (de heren luisteren niet naar wat je vraagt) * Er werd geprobeerd goedkopere (lager Wp) panelen te plaatsen dan afgesproken, alleen opgelost doordat we zelf goed hebben opgelet! * Er waren te weinig panelen meegenomen, waardoor ze een dag later moesten terugkomen * De panelen werden deels op het dak van de buren geplaatst, hierdoor moesten ze een dag daarna weer terugkomen * Hierna werden de panelen scheef gelegd, moest opnieuw gecorrigeerd worden * Electra werkelijk levensgevaarlijk aangelegd (3 fase aansluiting samengelust tot 1 fase, wat kortsluiting kan veroorzaken) * Bij correctie van de electra is de muur beschadigd tijdens het trekken van de kabels Wij kozen voor Prezon omdat we ondanks de hoge prijs het idee hadden met een kwaliteits leverancier te maken te hebben, maar dit bleek uiteindelijk nergens uit. De uiteindelijk geleverde producten zijn goed, de aanleg was echt betreurenswaardig! We geven 1.5 ster ipv 1 omdat Prezon op eigen initiatief aanbood de beschadigde muur netjes te laten repareren.

Helemaal tevreden!

Goed zaken doen met Prezon, beleefd personeel en harde werkers

Na een wat stroeve start prima service en goede uitvoering!

Toen ik oriënterend ging bellen met Prezon kreeg ik een medewerkster aan de telefoon die niet geïnteresseerd leek en onduidelijk was in de communicatie. Na een tweede telefoontje was het een stuk beter. Heel fijn vond ik ook, dat ik op locatie de zonnepanelen mocht bekijken om een keuze te maken welke bij ons huis paste. Afspraken voor schouw en op de dag van monteren werden keurig nagekomen. Op de dag van monteren werd het plan nogmaals doorgenomen, er werden goede adviezen gegeven en er werd vlot gewerkt. De medewerkers waren erg vriendelijk.

Efficiënt bedrijf, werken snel, kundig en klantvriendelijk, planning kan beter.

Onze ervaringen met Prezon zijn in het algemeen positief. Ze zijn zeer snel, 7 weken na het tekenen van de offerte lagen de zonnepanelen op het dak. Klantenservice is goed bereikbaar. De monteurs waren zeer hardwerkende, efficiënte en kundige, vriendelijke installateurs. Ze spraken geen NL, één sprak Engels, communicatie verliep wel goed. Verbeterpunten: de afspraak werd op de afgesproken dag verplaatst van de ochtend naar de middag, en de installateurs kwamen toen nog een paar uur later dan afgesproken. Ze hebben de klus wel in een paar uur geklaard, hebben zeer hard doorgewerkt maar ze waren tot laat bezig en zaten nog in het donker op het schuine dak. Ook al gaven ze aan dit zelf prima te vinden, vonden wij dit qua veiligheid echt niet oké.

Prima afspraken en plaatsing en uitstekende after-service

Tijdens eerste contact goed voorgelicht en offerte reflecteerde op hele goede manier onze wens voor zonnepanelen. Van offerte naar plaatsen zat relatief weinig tijd tussen, zodat wij snel met onze eigen stroomvoorziening aan de slag konden. Na de plaatsing hadden we nog een paar puntjes af te handelen en dat is uitstekend opgepakt door Prezon. Wij hebben te maken gehad met verschillende afdelingen binnen Prezon en met allemaal was het zeer prettig zakendoen. Al met al zeer tevreden over de uitstekende set zonnepanelen en Prezon als de leverancier hiervan.

Heel goed

Wij zijn heel tevreden. De installatie verliep vlot; binnen 3 uur waren ze klaar. De monteurs zijn vakkundig en aardig; niets was hen teveel; wij konden alles vragen.

Prima! De aanloop duurt ietwat door de drukte, maar de rest is vlot

Mooie installatie, heel netjes en vlot neergezet. Netjes aangesloten in de meterkast, de opbrengst draait direct. We kunnen de Belinus panelen geinstalleerd door Prezon van harte aanbevelen. De Enphase app geeft netjes aan wat er is opgewekt!

Het hele proces van eerste email, offerte, schouw, installatie en nazorg in een woord PRIMA. Eindelijk een bedrijf dat weet wat service voor een klant is.

Snel en netjes gezellige monteurs

Na contact te hebben gehad over wat ik wilde, kwam er al snel een dakschauw. Het kon op ons aan gewezen dak. Na vier weken kwamen ze het al plaatsen. Zeer netjes gewerkt, alles opgeruimd en mee genomen. Monteurs zijn zeer netjes werken goed samen.

Betrouwbaar, wat men zegt en schrijft komt men na.

Prezon bewijst dat service en garantie geen loze kreten zijn, zij doen wat ze beloven. Goed bedrijf!!

Supersnelle kwaliteit

Inmiddels liggen de 16 panelen van Belinus met evenzoveel iq7 omvormers ruim 2 weken op het dak. Tussen goedkeuren offerte en plaatsen zat nog geen maand. Prettige werknemers die keihard werken en ondertussen de moeite nemen alles uit te leggen. Super tevreden over alles, Prezon bedankt!

Komen afspraak na, denken mee, prettige mensen

Komen afspraak na, denken mee, prettige mensen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prettig en vertrouwd.

Mijn ervaring is zeer positief ! Personeel komt deskundig en zeer beleeft over. Terwijl er 2 man op het dak gaan beginnen is de 3e collega actief bezig in de meterkast. Alles vlekkeloos in 3 uurtjes gemonteerd , we zijn er blij mee en hopen er volop en lange tijd van te genieten.

Duidelijke offerte, goede kwaliteit producten, vakkundig personeel

Een fijne ervaring. Offerte werd snel/accuraat gemaakt, vol met details. Afspraak maken ging super vlot, en de installatie werd keurig gedaan door vakkundige mensen! Erg blij als klant, aanrader!