Heel vlot en keurig geregeld!

Twee ramen laten vervangen, heel vlot een afspraak kunnen maken en en supersnelle en vakkundige montage!

FIjne service en nette installatie

Gister een nieuw dakraam laten plaatsen. De heren belden netjes over de verwachtte aankomsttijd, nemen tijd om te overleggen waar het raam moet komen en wat mogelijk is en gana vervolgens aan de slag om in 1.5 uur een nieuw dakraam te plaatsen. Na het plaatsen keurig even uitleg over het gebruik van het raam en ze veegden alles nog even aan. Kortom: een top ervaring met een vakkundige paatsing van een dakraam.

Vandaag een dakraam laten plaatsen door dakraam garant. Samen gekeken waar het raam geplaatst kon worden. Heel netjes afgewerkt. En alles netjes achter gelaten (moest alleen even stofzuigen,.wat normaal is). Nadat het klaar was, goede uitleg gehad. 2 hele vriendelijke nette mannen. Een echte aanrader.

Nette en vakkundige instsllatie

Voor het vernieuwen van 2 stuks 36 jaar oude GGL5 project Velux dakramen, Dakraam Garant uitgekozen met name door de goede recenties. De recenties majen ze waar@ De monteurs zouden om 8:00 uur aanwezig zijn en belden om 7:45 uur dat ze een kwartiertje later zouden zijn in verband met verkeers drukte. Erg netjes en professioneel. De monteurs zijn aardige jongens die hun vak verstaan en met plezier hun werk doen. De oude vensters zijn voorzichtig en vakkundid verwijderd en de rommel is keurig opgeruimd. De nieuwe ramen zijn netjes naar binnen gehesen en keurig gemonteerd, evenals de verduisteringsgordijnen en de rolhorren. Ik kan geen enkel minpuntje aangeven en raadt Dakraam Garant aan iedereen aan!

Dakramen zitten mooi en planning is perfect

Keurige montage, flexibel in de planning, afspraken keurig nagekomen, top!

Nette offerte ontvangen en goed contact met de verkoopafdeling. De uitvoering is gedaan door twee nette monteurs en een fantastisch resultaat. Twee dakramen in nog geen 3 uur geplaatst. Zeer tevreden!!!

Alles van a tot z perfect!

Van offerte, uitvoering en facturatie: alles was perfect. Snelheid, Betrouwbaarheid en kwaliteit zijn woorden die passen. Het dakraam zelf is prachtig en geeft veel licht. Erg blij mee!

De heren Mac & Niekael zijn voor de firma DakraamGarant de juiste personen op de juiste plaats.

Allereerst, De heren Marc & Niekael van de firma DakraamGarant zijn door hun kennis van het verleden aangevuld met de wetenschap van het heden zeer deskundig, klantgericht vriendelijk en buitengewoon accuraat bij het plaatsen van onze nieuwe Velux kunststof Dakraam inclusief de verduistering rolgordijn. Het eind resultaat van de uitgevoerde werkzaamheden zijn op de juiste wijze en naar onze volle tevredenheid gerealiseerd en zeggen hierbij nogmaals, hartelijk dank voor de wijze van jullie zeer gewaardeerde vakmanschap.

duidelijke communicatie en goede installatie

Prettige ervaring. Snelle reactie, duidelijke afspraken vooraf, en installatie goed en snel gedaan. Monteur erg vriendelijk en had de klus snel en vakkundig geklaard.

Duidelijke offerte en snel werkafspraken kunnen maken

Heerlijk nieuw dakraam ! Eventueel beetje aanvegen als het klaar is.....

Prima werk geleverd

De mannen van dakraamgarant hebben zeer professioneel werk afgeleverd, mijn complementen.

Netjes en mooi

Dakramen netjes en mooi geplaatst! Zeer tevreden

Goede service, vriendelijke werklui en komen afspraken na.

Leuk bedrijf om zaken me te doen, precies op de afgesproken tijd aanwezig en keurig werk geleverd. Zelfs nog wat kapotte dakpannen die ze op het dak opmerkten vervangen. In drie uur tijd twee tuimelramen vervangen door nieuwe kunsstof exemplaren zonder al te veel troep achter te laten. Wij zijn er dik tevreden mee. Bedankt jongens.

Snelle en vakkundige installatie van dakraam

Richard heeft snel en vakkundig het kapot gewaaide dakraam vervangen en een rolhor geplaatst. Alles netjes achtergelaten, zonder al te veel rommel.

proffesioneel

Goede en snelle service

Echt top

Hele fijne club mensen. Even bellen en kreeg gelijk goed advies, je merkt de ervaring en expertise. Plaatsen van raam was in anderhalf uur gedaan en is echt heel netjes gedaan.

Vakkundig gemonteerd dakraam

Vriendelijke mannen die netjes op de afgesproken tijd bij ons op de stoep stonden voor het plaatsen van een Velux GGL UK04. Ze weten hoe dit raam op een goede en snelle manier geplaatst moet worden en zorgen letterlijk en figuurlijk voor licht in de duisternis. Zeer tevreden over het resultaat. Bedankt mannen !

Snel, correct en volgens afspraak gewerkt

De wijze waarop ze correct mijn vragen beantwoorden bij het bestellen van de Veluxramen was zeer goed. Ook de flexibiliteit v.w.b. het plaatsen van insectenhor of niet (wij twijfelden) werd zonder probleem van de rekening gehaald toen we deze op plaatsingsdag niet wenste te hebben. Tenslotte het vervangen van de oude veluxramen werd netjes gedaan en we hoefden nauwelijks de stofzuiger te gebruiken of "een lik verf te geven" (zoals gemeld op hun website) toen ze weer waren vertrokken.

Vakkundig en bekwaam

Voor de tweede keer een bestaand dakraam laten vervangen. Ook deze keer uiterst vakkundig en bekwaam geholpen. Vriendelijk personeel, werken netjes en snel. Het enige wat jammer is dat de vrijkomende materialen alleen tegen extra kosten (20 euro) worden meegenomen. Voor de rest weer erg tevreden met het eindresultaat!.

Goed en netjes

Prettig contact. Duidelijke afspraken en adviezen. Alles is top gedaan!

Gewoon goed

In goed 3 uur 3 tuimelramen vervangen. Goed, en netjes gewerkt. Ik ben dik tevreden, bedankt.

uitstekend

Enorme goede service, super netjes gewerkt, afval wordt opgeruimd. Goede uitleg, op tijd zoals afgesproken, goede kwaliteit en prijs. Kortom buitengewoon tevreden

Snel, netjes en goed

Het ziet er erg netjes uit, wij zijn er blij mee.

Goed werk en netjes afgeleverd

Monteur was precies op tijd en heeft goed werk afgeleverd.Afval netjes in dozen gedaan zodat het voor mij makkelijk was om naar de grofvuil te gaan.

Goed, snel en mooi afgewerkt !

Betrouwbaar en levert mooi werk!