Uitstekende ervaring

Na het telefonisch contact via de website een offerte aangevraagd, heel snel een reactie met een hele goeie prijs. Na akkoord konden ze heel snel de dakramen plaatsen, het plaatsen zelf was in 1 dag afgerond en nog heel netjes ook. Ook voor onze oudere ramen hebben ze bijpassende raambekleding geregeld. Zou ze zeker voor de volgende keer weer vragen.

Goede snelle service

Vandaag hebben de 2 heren van dakraam garant 2 van mijn dakramen vervangen . Ze waren keurig op tijd en hebben binnen 2 u beide ramen vervangen . Ze hebben snel En netjes gewerkt , afspraken nagekomen en alles weer netjes achter gelaten . De heren waren erg correct en vriendelijk . Het eindresultaat ben ik erg blij mee en raad dit bedrijf ook ten zeerste aan !!

Dakraam vernieuwen.

Goed en snel werk verricht, ondanks het slechte weer. Ga zo door.

Prachtig nieuw kunststof dakraam geplaatst door DakraamGarant!

Ons nieuwe dakraam is netjes en professioneel geplaatst door twee vriendelijke werknemers van DakraamGarant. Hier zijn we dan ook erg blij mee. Wat ons wel tegenviel was dat het afvoeren van het oude dakraam niet bij de prijs inbegrepen zat... Tevens werd de werkplek niet echt netjes achtergelaten, dit zou nog wel een verbeterpunt kunnen zijn. Verder zou ik DakraamGarant zeker aanraden, snelle service, vorige week gebeld, vandaag geplaatst! Erg blij mee!

Vakkundig, fatsoenlijk en betrouwbaar

Fatsoenlijke en sociale mannen kwamen vandaag mijn dakramen vervangen. Na een kopje koffie zijn ze aan de gang gegaan en na 3 uur, inclusief nog wat koffie, zaten de 2 nieuwe dakramen er in. Tijdens de montage zagen de monteurs dat de isolatie rondom de dakramen ontbrak, deze delen hebben ze als service geïsoleerd. Wat mij betreft hebben de mannen vakwerk afgeleverd en heb ik geen minpunten kunnen ontdekken. Ze verstaan hun vak en de benodigde klantvriendelijkheid als je bij mensen thuis komt. Kortom; zeer positieve ervaring!

Vriendelijke monteur die professioneel te werk gaat

Wat een leuk bedrijf voor mijn dakraam te laten vervangen. Snel en goed contact via de email. Monteur was netjes op tijd, vriendelijke man en kundig in zijn werk. Ik ben heel erg blij met ons nieuwe dakraam. Laat je niet afschrikken door de voorrij kosten als deze van toepassing zijn. Dit is een goede partij en beter heel klein beetje meer betalen dan een of andere beunhaas aan je raam laten prutsen. Ik zou hier in de toekomst op basis van deze ervaring zeker opnieuw kopen.

Heel top bedrijf en fatsoenlijke en vakmensen in dienst

Hele goede communicatie en komen afspraken helemaal goed na. Goede vakmensen in dienst, echt een aan te bevelen bedrijf. Heel goede en fatsoenlijke vakman gehad.

Zeer professioneel

Van het maken van de offerte tot en met de plaatsing in één woord geweldig. Keurige prijs en nette aflevering. Ik raad dit bedrijf absoluut aan!

Geweldig!!!!!!!!!

Super snel, heldere en duidelijke prijs. Prima kwaliteit

Zeer snelle en goede service

Dakraam Garant heeft bij ons twee Velux dakramen op zolder vervangen. De planning was enorm snel, al binnen enkele dagen kwamen ze langs. Ook het beantwoorden van vragen per mail en sms ging heel snel en netjes. De twee nieuwe ramen zitten er heel strak in. De zolder hebben ze tevens netjes achtergelaten. En de heren waren uiterst vriendelijk. Kortom, zeker aan te raden!

De monteurs waren vakkundig en zeer vriendelijk. Het dakraam is netjes geplaatst en mooi afgewerkt. De werkplek werd netjes opgeruimd en bezem schoon achtergelaten. Top

Supersnel, netjes en minimaal geluidsoverlast

In 4 uurtjes 2 dakramen geplaatst en afgewerkt. Het ziet er supernetjes uit. Het geeft een hele andere dimensie aan de zolder. Terwijl er op zolder hard gewerkt werd, kon ik beneden mijn werk telefonisch doen. Ik werd niet gestoord door lawaai, er was minimaal geluid van zolder af. Kortom prachtig afgewerkte ramen met tijdens de werkzaamheden nauwelijks overlast.

Prima service!

Bij ons zijn 5 nieuwe dakramen geplaatst. Vlotte levering en uitstekend werk geleverd door vriendelijke werknemers.

Perfecte service en plaatsing

Prettig contact, snelle plaatsing van het dakraam.

Van offerte tot oplevering zeer goed

Verschillende offertes opgevraagd bij verschillende bedrijven. Van de een hoor je niets, de ander kon alleen Velux dakramen vervangen, maar wij hadden ook 2 (merkloze) klapramen op zolder die we wilden vervangen. Bij dakraamgarant eas dat geen enkel probleem en na goedkeuren van de offerte stonden we al snel op de planning. Binnen een halve dag waren alle ramen vervangen door 2 vriendelijke en kundige monteurs. Helaas paste de gewenste horren niet helemaal, ook dat was geen enkel probleem en zijn netjes verrekend. Tevreden met het resultaat en als ik iemand een bedrijf moet aanraden voor het plaatsen/vervangen van dakramen is het wat mij betreft dakraamgarant.

Helemaal top

Na het melden van een lek raampje binnen twee weken een nieuw geplaatst!

Prima, zeer tevreden

Wat een goede keuze heb ik gemaakt om voor Dakraam Garant te kiezen. Mijn oude dakraam is door 2 vriendelijke monteurs, Nikay en Mark voor een mooi Velux dakraam, ik ben zeer tevreden.

Primadeluxe!!

Dakraam op moeilijke plaats bleek voor de monteur geen enkel probleem. Mooi afgewerkt, ben er heel erg blij mee. Geen gedonder op het dak, alle werkzaamheden werden van binnenuit gedaan.

Snel en keurige levering en montage

Van bestelling tot montage is alles erg prettig en vlot verlopen. Zeer tevreden.

Wegens drukte werd op tijd gemeld dat de afgesproken dag en tijd niet kon worden gehaald. De volgende dag werd de vervanging van het dakraam alsnog uitgevoerd. De vervanging werd kundig uitgevoerd en de werkplek schoon opgeleverd. De monteur wees ons er nog op dat de dakbedekking van het platte dak waarop werd gewerkt snel vervangen moest worden. Het bedrijf heeft inmiddels drie dakramen naar volle tevredenheid vervangen.

Kwaliteit en services

De jongens waren erg aardig en ons oude dakraam is er zorgvuldig eruit gehaald en verwijdert. We zijn erg blij met onze nieuwe kunstof dakraam van velux. Enige minpunt ze hadden wel even kunnen opruimen en stofzuigen dat was wel zo netjes geweest om bij een klant weg te gaan zonder zwarte voet sporen door het huis achter te laten.

Deze mensen vinden het leuk goed werk te verrichten

Soms zit het tegen en daar heb je als leverancier niet altijd invloed op. Hoe je ermee omgaat wel. Ik vind het top!

Zeer deskundig, meedenkend personeel en top werk!

Communicatie is vlot en ze denken graag met je mee. In mijn geval kwamen ze zelfs met 2 verschillende dakramen langs, om te kijken of een grotere evt. zou passen. Wat dus ook het geval was! :-) Uiteindelijk is de plaatsing ook zeer deskundig gebeurt. Een puntje van feedback is de communicatie; op de site wordt meerdere keren genoemd dat ze "netjes en zo schoon mogelijk werken". Dan neem ik aan dat materiaal weer meegenomen wordt. Achteraf blijkt dit extra te kosten (€ 45,-) en dan beperkt het zich alleen maar tot het verpakkingsmateriaal. Dingen zoals zaagrommel, dakpannen, etc. laten ze allemaal achter. Dus dat viel een beetje tegen, omdat ik anders had verwacht. Dit mag mijn inziens duidelijker gecommuniceerd worden. Evengoed, zeer tevreden!

erg tevreden

Mijn oude dak-tuimelraam van Velux moest vervangen worden. Deze klus hadden ze zo geklaard. Na plaatsing werd er nog aangeveegd en kreeg ik uitleg. Ik had ook een insectenhor besteld, maar die kon achteraf niet geplaatst worden, dit door de konstruktie van het dak. Konden zij niets aan doen verder. Zonder problemen werd de hor weer meegenomen en de offerte werd aangepast. Top service. Zeer vriendelijke en kundige monteurs.

Heel vlot en keurig geregeld!

Twee ramen laten vervangen, heel vlot een afspraak kunnen maken en en supersnelle en vakkundige montage!