Super snel en netjes gemaakt

8-4-24 groot dakraam met verduistering rolgordijn geplaatst, met hijskraan over dak heen.3 super vriendelijke heren die dit gerealiseerd hebben. Werken snel en netjes Alles binnen 10 dagen geregeld van bestellen t/m plaatsen. En na de betaling meteen de officiële factuur. Kan niet anders zeggen dan perfect!

dikke 10

correcte en snelle antwoorden op vragen tijdens beslisperiode. uitvoerige offerte met duidelijke omschrijving van de te gebruiken materialen, kosten en eisen aan de klant zodat er geen onduidelijkheid bestaat na oplevering. Snelle en adequate uitvoering met goede bescherming van de dakpannen rond het raam. Na de hevige buien va de laatste dagen geen druppel lek, de 10 is dus welverdiend.

Een fijne communicatie met dakraamgarant. Snelle service en fijn geholpen. Zeer tevreden over alles en zou het zeker aanbevelen.

Snel en goed

In de tijd dat anderen er over doen om een offerte te maken of terug te bellen heeft DakraamGarant het raam al geplaatst. Ik heb 4 verschillende bedrijven aangeschreven, 1 reageerde een dag na het plaatsen van het dakraam pas, 1 reageerde helemaal niet en een 3e kwam met een prijs 1,5 keer zo hoog als beloofd op de website. Gelukkig heeft Dakraam Garant snel een offerte opgesteld en heeft goed meegedacht. In 1 uur hadden ze een gat in mn dak en het raam geplaatst en netjes afgewerkt. Alles inclusief.

Vakkundig advies en plaatsing

In het hele proces van keuze voor dakramen zijn wij goed begeleid. Bij ons thuis op locatie is op voorhand bekeken wat het beste bij onze wensen past. De plaatsing is professioneel en vlot verlopen aangezien de 3 ramen binnen een dag gemonteerd zijn. De afwerking is naar ons idee erg netjes. Wij kunnen DakraamGarant aanbevelen voor het plaatsen van Velux ramen!

Snel, goed, netjes en flexibel

Eigenlijk was alles perfect. De enige reden om geen 10 te geven was het kleine dingetje dat ons oorspronkelijk was verteld dat we de kleur van het verduisteringsgordijn vrij te kiezen was. Dat bleek bij nader inzien niet (meer) het geval. Mijn indruk is dat Velux dat onlangs heeft gewijzigd... Dus toch een 9,9!

Zeer zorgvuldig en super strak afgewerkte dakramen geplaatst

Goed meegedacht bij de offerte en plaatsing van 3 tal dakramen op zolder. Door kundige vakmannen die zeer netjes werken een prachtig eindresultaat. Heel blij mee! Raad DakraamGarant aan iedereen aan!

zeer positief

waren op de afgesproken tijd,snel en vakkundig gewerkt ziet er goeg uit,dit bedrijf is een aanrader.

Goed contact vriendelijk personeel

Na ontvangst offerte vooral via de mail contact gehad. Snelle reacties en goed te woord gestaan. Afspraken werden keurig nagekomen. Onze monteur, Richard, prima kerel. Mooi op tijd aanwezig en direct voortvarend aan de slag. Gezellige kerel die ook lekker kan kletsen terwijl hij netjes werkt. Nu hopen dat het resultaat goed blijft. Eerste indruk na oplevering is prima!

Flexibele planning en nette service

Ondanks werkzaamheden in de badkamer is de planning snel en pas gemaakt om ons te helpen. Binnen 2 uur het oude raam vervangen

Lekker gewerkt, snel afspraken ingepland en flexibele gehandeld

In mijn situatie betreedt het een zesde dakraam dat door dakraam garant geplaatst mag gaan worden. Ivm lastige beschikbare beschikbare afmeting in het dakvlak is er vooraf iemand komen kijken. Hieruit volgde het plan om twee maten dakraam tijdens de montage mee te nemen en ter plaatse de definitieve keuze te maken. Tijdens de montage boven een trapgat met steiger waren de mannen snel aan t werk gegaan, hebben alles netjes afgestemd qua definitieve positie en alles veegschoon achtergelaten. Heerlijk om weer opnieuw met een goed bedrijf te hebben mogen samengewerkt voor meer woongenot.

Kan werkelijk niet beter

Snel ingepland, vakkundig gezet, mooie afwerking en iedereen die er werkt die ik gesproken heb is heel vriendelijk.

Prima vaklui.

S'morgens twee monteurs voor de deur staan. Vriendelijk en bekwaam. Hadden de klus snel geklaard. Na montage uitleg en controle. Mijn ervaring: een aanrader

Een geweldig en duurzaam resultaat gerealiseerd door twee vakbekame medewerkers!

Vandaag drie nieuwe dakramen laten plaatsen, waarbij twee voorzien moesten worden van nieuwe binnen aftimmering. Een prachtig resultaat, waar wij weer jaren plezier van zullen hebben. De monteurs van dakraamgarant werken zeer zorgvuldig en leveren de ruimte weer zo goed als schoon op!

top monteur Mark

Op 29 november om exact 08.00 u stond de bus van Dakraam Garant voor de deur. Monteur Mark stelde zich netjes voor en keek bedenkelijk naar de lucht (sneeuw en regen ) nam voor de zekerheid extra zeil mee naar binnen na het oude raam te hebben gedemonteerd (was geen velux raam ) is hij begonnen met het gat aan te passen en dakpannen te verwijderen. Al het afval werd netjes in doos gedaan en afgevoerd . Rond de middag zaten beide uitzetramen er in .Gezellig bakje soep en broodjes gegeten, en daarna met de schuine aftimmering begonnen zag er gelikt uit . Daarna de plissé en de screen gemonteerd ,en al het afval opgeruimd .Kortom zeer mooi geworden .

Met dakraam Garant wordt niets te veel beweerd.

Je hoopt online altijd bij een goede firma te komen. Wel als je Velux glas stuk is dan moet je bij deze firma zijn. Snelle beantwoording van vragen en duidelijke offerte. Aan de hand van het Velux type nummer de juiste ruit. De ruit wissel werd professioneel snel uitgevoerd. Een aanrader.

Aanrader!

Leveren goed werk en komen afspraken na.

Perfect uitgevoerd

Netje uitgevoerd het plaatsen van een nieuw dakraam

Heel netjes én prettig

Oude dakraam was ruim 30 jaar oud en hebben ze heel netjes vervangen. Werken netjes en ruimen op na afloop. Verder prettige mannen die duidelijk plezier hebben in hun werk.

Zeer professioneel bedrijf

Ik ben zeer tevreden over de vervanging van mijn dakraam. Het resultaat is uitstekend. Daarbij werden ook nog mijn andere 2 dakramen nagekeken en doorgesmeerd. Kortom uitstekende service en uitvoering! Mathé, Hoorn (N.-H.)

Zeer kundig persoon

Zeer kundig personeel. Werkt snel en schoon. Helemaal top. En natuurlijk een scherpe prijs.

Dakraamgarant levert prima werk !

Monteur is aanwezig op de afgesproken tijd. Aardige, nette en hulpvaardige monteur. Werkt snel en netjes. Prima ervaring met Dakraamgarant. bedrijf doet wat het beloofd.

Keurig & snelle plaatsing!

1 dakraam vervangen en 1 nieuwe geplaatst binnen 3 uur. Alles keurig van te voren overlegd, netjes gewerkt en keurig afgewerkt!

Twee nieuwe dakramen. Van het begin tot eind goed geregeld. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.